Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenJennifer heeft een blaasontsteking :-S

 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 08:44

Hallo Ilona,

 Wat heb je een ellendige tijd achter de rug,  maar vandaag schijnt de zon, en kan ze lekker een half dagje naar school. Zal haar goed doen om weer in haar normale gang te komen.

Als we nu maar vlug wat zonniger weer krijgen, dat is wat iedereen nodig heeft.

Een dikke  voor jullie allemaal.!!!!

Antonia
Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 11:40
hi, lees net al je berichtjes, wat kan je toch in een negatieve cirkel zitten he. ik hoop dat het lekker gaat vandaag het is in elk geval mooi weer!!
sterkte en ga zelf ook even lekker een stukje buitenlopen. ramen lekker open overal en het virus eruit pfffffffffft.

krieltje
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 14:10
Ik ben blij dat ze weer een beetje aan het opknappen is. Hoe ging het op school?
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 20:32

 

Gelukkig is je dochtertje terug wat aan de beterhand!Hopelijk blijft het nu beteren en met de lente in het vooruitzicht is het allemaal goed nieuws!Hoog tijd dat de kinderen terug wat zonnestralen zien!Want hun batterijtje raakt op de'n duur toch wat leeg!

Ja!!!Je mag wel joepie zeggen!

Groetjes,Perle!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 21:16

Jennifer hoefde vandaag maar een halve dag naar school. Alles is goed gegaan maar aan het eind van de middag viel ze toch op de bank in slaap.

Morgen mag ze weer een hele dag. We blijven positief. Ze wordt nu vast niet meer ziek

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 21:36

Ilona,

Wat wil je na ruim een week behoorlijke koorts. Wij zouden dan ook niet veel te makken hebben. Maar fijn dat het goed gegaan is en dat op de bank in slaap vallen, tja, je weet waardoor het komt en het zal toch nog wel even duren voor ze er weer helemaal is.

Ik hoop voor jullie dat het morgen ook goed gaat, maar bij ons is het daarna weekend, (voor jullie ook in groep 1?) dan kan ze weer lekker wat bijkomen.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 09:33

Hier ben ik weer met een update over Jennifer.

Na het drankje van de huisarts ging alles de goede kant. Ik zag weer een Jennifer die ik lange tijd niet meer gezien heb.

Afgelopen maandagavond was het weer raak. Dinsdagochtend thuisgehouden. Dinsdagmiddag naar school. 's Avonds weer raak. Woensdagochtend weer lekker naar school. Gisterochtend wezen zwemmen. Ons meiske is om 17.30 uur compleet uitgevloerd en wil alleen nog maar slapen dus naar bed. En ja hoor, 's nachts gemeten en weer volop koorts. En natuurlijk megavroeg wakker.

Is dit nog normaal? Ik snap er niks meer van? Moet ik me ongerust gaan maken om andere redenen of is het echt alleen maar door die weerstand?

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 09:45

Als je het zelf niet vertrouwd gewoon naar de huisarts,maar ik heb met de drie kleinkinderen hetzelfde gezien,Myrthe is nu ook constant verkouden,en koortsig,sinds ze naar het KDV gaat,ze pakken alles op wat er heerst aan virussen.Als jennifer niet naar het KDV is geweest,pakt ze nu sinds ze op school zit alles op,daarna heeft ze de weerstand opgebouwd en zal het beter gaan.

Maar nogmaals,als jij je er niet lekker bij voelt,ga gerust naar de dokter,wat je zelf kan doen is misschien wat extra vitamientjes.Ik denk dat jij je niet ongerust hoeft te maken,maar ik ben geen arts ,zie alleen wat er bij onze kleintjes gebeurt,bij Sylke en Jelle is het helemaal over.,het was een winter doorbijten.

Sterkte ermee.

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 09:59

Extra vitaminen krijgt ze gelukkig al. En ze is er ook niet megaziek onder of zo. Maar het lijkt gewoon bijna alsof die koorts bij het dagelijkse patroon gaat horen.

Ik vind het wel fijn om die geruststelling van jullie kant te krijgen. Dat doet me zeker goed.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 10:04

echt wel rot als ze steeds hervallen...  Maar zoals coory zeg, je gevoel volgen... Als je denkt dat er wat anders aan de hand is, toch maar laten nakijken... Hier was het ook ongeveer zo, paar dagen school (of eentje) en weer bingo... Het gaat over, maar het is best wel zwaar, hé...  Ik vroeg me toen echt af hoe werkende ouders dat deden... Vroeg ik aan de juf, en die zei: "Er komen vaak kindjes met een zak medicijnen waar je van schrikt..."

Maar als je twijfelt, kan je dan naar de kinderarts of zo gaan? Of heb je daar een verwijzing voor nodig? Hier kan dat zonder ook.

Veel moed, en zelf ook vitamientjes nemen, hé!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 10:06
oh ja, en dat zwemmen... Heb ik hier toen afgeschaft: was het telkens weer hervallen, dus dat schoof ik maar door voor beter weer... Natte haartjes en dan koud, die zetten echt niks op hun bolleke als de rest dat ook niet doet, hoor! Hoe hard ze dat ook beloven aan mama!
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 10:16

Als ik jullie berichtjes zo lees, dan maak ik me in ieder geval toch niet meer zo ongerust. Het betekent dus gewoon dat we nog eventjes wat langer door de zure appel heen moeten. Of Jennifer dan. Eigenlijk is ze alleen maar een beetje hangerig maar je kunt toch niet echt de deur uit dan.

Gelukkig heb ik een flexibele baas en werk ik maar 2 ochtenden per week. Maar toegegeven, echt fijn vind ik het niet om steeds te moeten afmelden. Tot nu toe probeer ik dat dan ook echt wel te vermijden en hoop ik maar steeds dat de maandagochtend alles weer voorbij is.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 10:36
met werken is het lastig,bij ons kunnen ze dan thuis wat werken,soms springt manlief als oppas bij,komt nu niet meer zo veel voor,
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 11:05
Maar dan heb ik toch wel een vraag. Ik weet dat kinderen vaak ziek zijn hoor. Het was hier niet anders, maar is het niet verstandiger om eens naar een andere dokter te gaan of het ziekenhuis? Dat Jennifer constant koorts heeft is toch niet gezond naar mijn gevoel. Ik weet er zijn ook wel goede dagen bij. Maar haar lichaampje reageert op de een of andere manier ergens op. Waarop?

Ik vind het zelf altijd moeilijk om me met zoiets te bemoeien hoor. Maar ik vind het wel een beetje zorgelijk
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 11:25

Tja, mijn moeder vertrouwt het ook allemaal niet zo maar toen ik laatst bij de huisarts was nadat ze dus al 9 dagen koorts had gehad, en ik dus vertelde dat ze al sinds december kwakkelde, gingen er bij hem geen alarmbellen af.

En meer dan koorts en wat hangerigheid is het ook eigenlijk niet. Dus ja ik maak me wel een beetje zorgen maar ik weet ook dat ze weinig buiten speelt en dat het ook geen grote groenten eter is.

We zijn van plan om op korte termijn onze achtertuin goed aan te pakken. Ik kijk er echt naar uit dat de kinderen dan volop naar buiten kunnen. Daar vestig ik mijn hoop ook dan maar een beetje op. Hopelijk gaat dan alles beter.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 11:58

Hoi Ilona,

Jammer dat ze zo blijft kwakkelen, maar gelukkig is ze er niet echt ziek van! Hopelijk komt er snel beter weer aan en kan haar afweer zich weer goed opbouwen!

Marjolein
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 16:10
Soms begrijp je die dokters echt niet. Wij moeders en oma's horen je vertellen, dat je dochter al zo lang kwakkelt en veel koorts heeft en dan maken we ons zorgen. Heeft die dokter iets in zijn oren, dat hij niet verstaat wat je zegt? Is hij te arrogant om naar een moeder te luisteren? Kiest hij uit je verhaal alleen wat hij wil horen? Ik kan me daar zo boos om maken. Mijn dochter was al dik volwassen, maar we hebben weken bij de huisarts met haar gelopen voor we op de Eerste hulp hoorden dat ze een galsteen en een fikse ontsteking van haar pancreas had. Had behoorlijk slecht kunnen aflopen, later bood die **** dan ook zijn excuses aan. Nou daar heb je dan veel aan na alle pijn en zorgen.
Als je huisarts binnenkort op vakantie gaat, kun je misschien bij zijn vervanger terecht en heeft die wel oren aan zijn hoofd. Onze huisarts moet er elke 2 maanden echt wel 2 weken tussen uit. Er zitten er drie in de praktijk, maar die is dan wel al die tijd gesloten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 17:46

Goh, wat een vervelend berichtje. De "goede tijden" duurden maar heel kort. En dat zo snel na een antibioticakuur. Typisch ook dat het ook met koorts gepaard gaat. Ik bedoel, een kind kan wel ziekjes en hangerig zijn, in ieder geval niet fit, maar daar komt in de regel geen koorts bij kijken, toch?

Verder is de ervaring bij ons, dat een griepje met koorts 3 tot 5 dagen kan duren, maar daarna toch zeker vooruitgang te zien moet zijn. Dit kan natuurlijk altijd nog een keer terug komen in een seizoen, maar zo lang kwakkelen...

Mijn idee zou zijn; bel toch even naar de huisart. Beter niet alleen de assistent. Meld dat de klachten nu al weer terugkomen en dat het je niet lekker blijft zitten. Herhaal nogmaals de maand december. Misschien dat hij alsnog een controle wil (zou mijn idee zijn), en anders maak je eventueel een afspraak voor over een paar dagen. Misschien als het allemaal in de pc opgeslagen wordt, dat zichtbaarder is hoe lang virussen en griepjes al aan het werk zijn.

Succes,

Rosemarie

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 18:10

Ik zit er zelf over te denken om toch maar eens haar bloed na te laten kijken. Maar ik ga in ieder geval morgen toch maar weer de huisarts bellen. Dat lijkt me toch wel beter.

Bedankt voor het meeleven en meedenken allemaal. Zoals ik al zei, het doet me goed en geeft me steun

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2008 om 18:21

bloed nakijken lijkt me een goed idee! weet je toch al iets meer... Even navragen of ze nuchter moet zijn...

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns