Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kaasfondue

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 20:34
Ik schrijf meestal ook een briefje aan de fabrikant, als er iets mis is met het product. De meesten reageren met een excuusje en een verpakking. Als je stout was, zou je zo je voorraadkast behoorlijk kunnen vullen. Maar ik doe het alleen bij een echte klacht, een kapot koffiepadje dat de hele zak heeft vervuild, of een nietbijgeleverde cakevorm, die wel beloofd wordt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 22:19
als dat zo is Bep ,ga ik ook naar Belgie versturen....
Back to Top
Motormuiswimenlidy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 14:34
Wij doen ook aan kaasfondue, maar dan op de meest simpele manier.
Ik neem een doosje met brie of camembert en snijd de bovenkant van de kaas af. Kaas verwarmen en er lekker uitlepelen met stokbrood m
Heerlijk.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 15:50
Ja,motormuis,die ken ik ook.alleen ik vind deze wel lekkerder,smaken verschillen....
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 16:27
Die andere heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien binnenkort.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 16:35
hee motormuis,,,,ik neem juist de kaasfondue altijd mee wanneeer we met de camer weggaan.makkelijk en met stokbrood en stukken paprika altijd een snelle en lekkere maaltijd,en oja vergeet dan het wijntje of biertje niet
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 16:35
bedoel natuurlijk de camper....
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 17:29
We wilden in de tent ook wel kaasfonduen, maar de auto zit al zo volgepakt dus zo'n spiritusbrander met houder ook nog mee zagen we niet zo zitten. Wel twee keer in een restaurant gedaan, maar dat is vrij prijzig.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 18:14
ik neem gewoon een theelichtje mee met een waxinelichtje en een aardewerk pan.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 19:18
Originally posted by engeline engeline wrote:

ik neem gewoon een theelichtje mee met een waxinelichtje en een aardewerk pan.

Dat is al meer in volume dan het mini-afwasteiltje dat ik na lang onderhandelen mee mag nemen
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 19:57
Ach voor volume of gewicht hoeven we het niet echt te laten.
Maar het is er gewoon nooit van gekomen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns