Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

katten

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: katten
    Posted: 04 Maart 2012 om 13:06
Wie hier heeft er nog katten?
Ikzelf heb er twee en ik overweeg zeer sterk om de haren die ze verliezen, als vulling voor de knuffels die ik haak te gebruiken
Ik kamde zonet de oudste van de twee en ik sta ervan versteld dat er nog kat overblijft, twee handenvol haren eruit gekamt!
Nu ga ik maar weer eens stofzuigen ..
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 13:10
heb 3 kittens en één oude heer van bijna 13 jaar, lijkt me alleen niet zo'n goed idee om de haren als vulling te gebruiken ivm allergien
Anne-Marie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:02
Ik had er een 3tal maanden terug nog vier en heb er nu nog maar 1, Heb er de afgelopen maanden 3 in moeten laten slapen en daar ben je goed ziek van, houd het dan nooit op?
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:09
Twee rode katers, een Britse korthaar en een vullisbakkie, een aanlopertje. Meestal lief met elkaar maar soms letterlijk aan het plukharen, dan stuift het in het rond. Ik zou het niet gauw als vulling gebruiken, maar mijn schoonmoeder had ooit een witte Pers en een spinnewiel en die heeft zijn haren wel eens gesponnen en gebreid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:20

Wij heben 2 katten, Bliks en Muis, broer en zus. Europese korthaar.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 16:34

ik ben helemaal geen kattenpersoon

sorry

ik heb er dan ook geen

(tot mijn grote ergenis heb ik continu katten van anderen in mijn tuin )

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 17:40
weet wat je bedoeld lydia heb er in 10 maanden tijd ook 3 moeten laten inslapen van daar die 3 nieuwe gastjes voor de oude heer gedaan
Anne-Marie
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:42
Wij hebben er twee. Een rooie huis tuin en keuken (ex)kater een een witte met zwarte koeievlekken britse korthaar (ex)kater (ook wel een harlekijn genoemd)
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:28

Wij hebben er 5 gehad.
Een zwarte die 3 jongen heeft gehad. één ervan is helaas na een paar weken overleden, een ander na een paar jaar. De laatste is 13 geworden. Moeder is geloof ik 16 geworden.

En een witte, die is een jaar of 18 geworden.

Wanneer ik een eigen huis heb, wil ik ook één of twee katten.

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 21:27
je kan de haren voor de vogeltjes gebruiken om een nestje
te bouwen, doe het altijd met de hondenharen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:17
Wij hebben een Ragdoll, Bob... heerlijk beest, net een hondje..
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:27
een ragdoll? hoort die niet in het poppentopic thuis
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:43
heb effe gespiekt op het internet en nu foto's, foto's
a.u.b.
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 23:36

Ik heb 2 Britjes. Ze komen dagelijks aangelijnd buiten. Altijd honden gehad en nu dus 2 katten. Ik moest nooit wat van katten hebben, maar ik ben toch overstag gegaan en bewust gekozen voor dit ras. Wat een geweldig karakter hebben deze dieren. Elke dag moet ik wel een keer lachen om hun capriolen. En wat het verharen betreft: het is weer de tijd van het jaar en je moet er wat voor over hebben. Met alle liefde pak ik de stofzuiger nog wat vaker gedurende de ruiperiode.

Als ik een vreemde kat in de tuin heb, dan jaag ik hem (desnoods met een emmer water) weg. Ik heb toch zo de pest aan die gore kattenstront in mijn tuin. Jammer dat je last moet hebben van andermans dieren. Is echt niet nodig.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 23:47

Originally posted by @-MGR @-MGR wrote:

Wij hebben een Ragdoll, Bob... heerlijk beest, net een hondje..

Ragdolls zijn schitterende beesten. Mijn dochter heeft er twee. Inderdaad hondjes. Super karakter.

Mijn voorkeur ging uit naar het Britse ras. dit zijn ook van die 'honden'. Elke avond ben ik met een balletje aan het apporteren. Ze rennen door de kamer en brengen elke keer keurig het balletje terug. Als ik de tuigjes pak dan rennen ze naar de keukendeur. Ze weten precies dat ze dan naar buiten mogen. Zo leuk....

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 09:58

Mijn zus heeft 1 Ragdoll en noorse boskatten  waar ze mee fokt. Ik zelf heb geen katten omdat mijn zoon een zware cara patient is en ik hem niet nog meer wil plagen.

Als je kijkt bij de site van mijn zus dan zie je hele mooie poezen.

www.cattery-xaverius.nl

 

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 10:05
Twee Britse Korthaardametjes van 15 en 13 jaar - een europese korthaar jongen uit het asiel van 12 jaar, een aanloop (hier gedumpt) europese korthaar dametje van 7 jaar en een vondelingjongen van 2 jaar, kwam hier met 3 weken met de vraag of ik hem groot wilde brengen en is gebleven.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:05
Hier een hondenmens. Geen kat voor mij, ik heb er niets mee. 
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:30
Hier een katten- en hondenmens want naast de poezen heb ik een Golden Retriever en hij heet JOLLY. Hij is dus vernoemd op het forum.
Groetjes van Jolly



Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:39
simonevv je zus heeft mooie katten zeg weet het nu zeker mijn katertje heeft ergens bij zijn voor ouders noorse boskatten bloed zitten zelfde oren en vierkant geblokte neus zijn zusjes uit het zelfde nest zijn net gewone huis tuin en keuken poezen
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns