Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

katten

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 16:52
Ik heb een zwarte kat gelijk Gitte deze is 5jaar en de vorige laten inslapen op 16 jarige leeftijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 19:55

 

Magtelt vroeg mij deze foto van Ziggy in dit topic te plaatsen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 19:57
wat een mooie kat

a zo fotogeniek
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 20:09

Originally posted by francisca francisca wrote:

simonevv je zus heeft mooie katten zeg weet het nu zeker mijn katertje heeft ergens bij zijn voor ouders noorse boskatten bloed zitten zelfde oren en vierkant geblokte neus zijn zusjes uit het zelfde nest zijn net gewone huis tuin en keuken poezen

Ze heeft er inderdaad hele mooie bij zitten, en heel erg lief

Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 21:19
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 22:17
Alle katten groot en klein zijn mooi. Obi staat in mijn tweede Baby Born breiboekje, er was een fotoshoot in ZIJN tuin en daar moest ie zich tegenaan bemoeien. Wie Obi wil bewonderen krijgt een heel breiboek voor de kiezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 08:42

Oh Magtelt heb jij ook een ziggy!

Wij hebben ook een ziggy gehad die is helaas maar 4 jaar geworden want toen had hij echt al ijn levens opgebruikt en is onder een auto gekomen. Zo zijn overigens  al mijn katten overleden. Ik woon niet eens echt heel dicht bij een grote weg en het is hier 30 zone...snap je toch niet he...

ik heb nu nog twee honden en cavia's. Maar ik mis de katten wel hoor.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 08:45

Ik heb nu een rode dame van 2,5 jaar. De vorige 'kater' is 15 jaar geworden.

Deze poes is erg klein, ze had een hele slechte start, maar energie voor 10.

Vandaar de bijnaam Tina Terreur.... ach ze kan er ook niets aan doen

Wellicht is deze uitspraak bekent bij jullie:

Rooien en valen zijn donderstralen......... nou dat klopt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 10:48
Onze Ziggy is naar een tekenfilmfiguurtje genoemd. Toen we net een videorecorder hadden, was het eerste opgenomen filmpje een cartoon over een mannetje Ziggy, die heel lief was, maar een beetje onbeholpen in het mensenleven stond en niet helemaal spoorde. Dus toen er tientallen jaren later een katertje aan kwam zeilen, die niet helemaal spoorde en wat onbeholpen in het kattenleven stond, kwam die naam bij me boven. Be-Bebob en Obi hebben hem wel snel katse manieren geleerd. Want inderdaad rooien en valen zijn donderstralen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 11:10
Magtelt die is heel mooi ook de andere foto's zijn ook mooi
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 17:26
was ik even vergeten toen ik 3 cipertjes met wit nam weet het nu weer al tegoed dat donderstralen zijn
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 17:33

Het zijn allemaal donderstralen, toch?

Tegenwoordig zeg ik maar dat ik geen katten heb, maar dat zij mij hebben......

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 17:35
dat is een waar woord we willen er niet aan maar een kat houdt mensen om hem/haar tedienen en niet zoals wij denken dat wij katten houden om ons te plezieren
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 17:46
Maar wat zij niet weten is dat wij toch wel plezier van ze hebben; anders hadden ze ons toch niet?
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 18:34
zo zeggen ze toch hé: een hond heeft een baas, een kat heeft personeel

maar ze zijn toch zo lief !! :)
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:34
We hebben het in een ander topic over katten en wol. Mijne geven niet om wol, maar wel om lege mandjes en dozen, liefst iets te klein, zodat ze er mal bovenuit puilen. Net overbloezende slagroom op een gebakje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 16:47
dat is ook echt iets voor katten mijn kittens willen ook overal in kruipen maar de kater die spant de kroon kruipt steevast in mijn mop emmer met wring mandje en dan het liefst onder het mandje
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 17:43
Of in de wasmand op vuile onderbroeken.

Ik was met kerst eens een poesje kwijt en we lieten ze toen nog niet naar buiten gaan, ze moest ergens in huis zijn, ja in de kast waar ik het kerstkleed en servetten uit had gehaald voor het ontbijt, heerlijk op een stapel tafelkleden. En we hadden geroepen en overal gekeken. En de andere katten gevraagd waar ze was
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 17:51
Liefst op waar ik net mee bezig was! Kan dus niets laten liggen als ik even wegloop, maar als ik het speciaal voor ze maak gaan ze er naast liggen...............???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 18:09
Ja als het mag, hoeft het niet. Graag op de krant of de brief die je aan het schrijven bent. Maar als je er een krant of papier naast legt, hebben ze door, dat ze je niet hinderen, dus dat is niet leuk
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns