Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

klein vertaal probleempje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kim1312 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kim1312 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: klein vertaal probleempje
    Posted: 04 December 2012 om 19:25
Hey iedereen.

Ik heb een leuk haakpatroon gevonden van een groot konijn en ben bezig deze te vertalen. Ik heb alleen een probleem met 1 zin.

"25–34: Continue as established, decreasing 6 sc evenly spaced in every 5th —42 sts."

Ik begrijp dat ik moet minderen naar 42 vasten (toer 24 is 54 v). staat hier nu dat ik evenredig 6 vasten moet minderen in elke 5e v? maar dan eindig ik toch nooit op 42 v na 9 toeren?

kan iemand mij helpen?

Groetjes Kim

Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 20:16
Ik denk dat je in elke 5e toer evenredig 6 vasten moet minderen tot je 42 vasten hebt. Dus in toer 25 en toer 30 minderen en dat je de rest moet haken zoals de vorige toeren totdat je 34 toeren bereikt hebt.
Meestal wordt het je vanzelf wel duidelijk als je eenmaal aan het haken bent.
Back to Top
kim1312 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kim1312 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 20:27
thnx!!! :D Ik ga het gewoon proberen ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns