Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kringloop / Rommelmarkt - aankopen!

Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 19:48
ja dat is er ene van het principe : eerst zien en dan pas geloven. (ben ook zo een beetje. Gaat dus een aangenaam kereltje worden , zegt ze zonder te verpinken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2015 om 10:05
Mijn moeder was eens met mijn kleine neef in een speelgoedwinkel en op een gegeven moment pakt hij gedecideerd een autootje: "Die moet mee", dus oma koopt hem braaf. Bleek, dat hij dat autootje thuis al had. Hij dacht zeker dat het daar verdwaald was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 21:29
Op dit moment brengen wij van alles naar de Kringloopwinkels.
Leuk is dan wanneer je later dan nog iets van jezelf ziet liggen, wat je inmiddels weer vergeten was dat je het ooit had!
Groetjes van Jolly

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 23:23
dat heb ik hier thuis al, zo van die kleine dingeskes die ik al helemaal vergeten was dat ik ze had. Schatten zijn het dan die gevonden worden.

Je koopt het toch niet terug dan?
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 23:30
Nee hoor,ik koop het niet terug. En hier heb ik ook van die schatten in huis die ik terug vind. Die doe ik niet weg.Dat zijn meestal dierbare herinneringen.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Paxdracona View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paxdracona Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2015 om 14:48
Ik heb een daglichtlamp voor bij mijn bureau gekocht \o/ doet het geweldig, en dat voor 12 euro (ik was al bijna overtuigd dat ik de €350 nieuw ervoor moest gaan neertellen als ik m ooit wilde hebben, hah)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2015 om 20:33
en is er veel verschil met een gewone of led of tllamp? Beter licht?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 09:45
tis net daglicht bep!
maar dan uit een snoertje
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 10:03
Hm als ik naar een rommelmarkt ga vind ik zelden iets. Toevallig gisteren wel in Duitsland, bij een rommelwinkeltje, daar vond ik een glazen vaas die mooi bij mijn glazen oliebollen kon staan.  Hij was 5 euro, beetje duur voor een rommelwinkeltje vond ik maar ik wou hem hebben, dus gekocht. Zijn we thuis, is hij gebroken, grrrr. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 11:51
Ik had een vriendin beloofd om uit te kijken naar Sint en Piet vingerpopjes. Ik heb al Piet en schimmel en a.s. zaterdag zou die verkoopster Sint ook in haar kofferbak hebben. Nog even geduld.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 10:38
tnx Magtelt

Ik had gisteren een geluksmoment in de kringloop voor Roemenië.

Voor de nieuw te bouwen caviakooi wilde ik 2 van die hangmandjes die je aan een kledingkastplank hangt, mensen gebruiken die voor sokken of ondergoed.
Om zoveel mogelijk vloerruimte om te rennen voor de cavia's te houden, zag ik op amerikaanse caviaforums dat mensen dan hangbedjes maken van dat soort mandjes.

Ik hoopte dat er 2 zouden liggen en ja hoor! Wat een bof. Natuurlijk had ik die ook bij Blokker of Ikea kunnen kopen, maar nu heb ik er 2 voor 1,--.

Ook zag ik een rode metalen gebogen kapstok liggen van metaaldraadmateriaal. Perfect voor de hellingbaan voor de kooi, dus die ging ook mee voor 1,--.

Kortom: ik was echt super blij
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 11:00
Het stel is compleet, sint, piet en paard.

Ik bofte enorm, ik geloofde thuis mijn ogen niet. Een Gotz pop en twee Kathe Kruse poppen, allemaal geprijsd alsof ze gewone speelgoedwinkelpoppen waren en geen Ferrari onder de poppen.

Verder een Handboek voor Naaldkunst, daar schijnen meer uitgaven van te zijn, een 2 suisses stekenboek en een plastic schommelwiegje. Helaas ging een Breivreugd aan mijn neus voorbij.

Heerlijk patatje gegeten en het was een mooie wandeling langs het Kanaal, afwisselend zon en schaduw met een mild briesje.

Eén van die KK poppen gaat naar onze nldutchy voor de Kikakraam, de andere KK en Gotz houd ik zelf. Het bedje heeft al een matras en krijgt nog een sprei, een kussen en laken lagen er in.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 12:25
mazzel Magtelt. vooral die Kathe Kruse poppen.die zie je niet veel op rommelmarkten
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 13:59
De eerste zaterdag van September hebben we hier nog een jaarmarkt met kleedjesmarkt voor de kinderen en dat is dan alles .
Vorig jaar kreeg ik een stapel spelletjes voor niets . Als ik het naar de kringloop breng krijg ik er ook niets voor en ik wil er vanaf .Ik Heb ze in in dankbaarheid aanvaard en er is mee gespeeld
Poppen kijk ik nooit naar want ik heb daar geen afnemers voor .Zal toch eens kijken voor de lol

De mensen staan in rijen voor de schoenenkraam met alleen een rechterschoen . Nu heb ik links een zooltje voor mijn hielspoor en het lijkt wel te veel moeite om ook die linker schoen te pakken in de winkel om te kijken of dat past . Nu dan ,graag of helemaal niet .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 14:40
Ik ben al een bofferd met die poppen, maar ik bof ook, dat ik in deze wijk woon, want in de vakantie is het elke dinsdag naast de gewone markt kleedjesmarkt. Al meer dan 35 jaar mogen kinderen hun speelgoed verkopen. Zitten er veel volwassenen met grotemensenspullen, dan komt er een vriendelijke agent vragen of ze willen opzouten. (Groot)ouders mogen er wel bij zitten. Ik heb daar heel wat poppen gekocht. En vroeger lagen er ook haak- en breiboeken en -spullen, die hun oma niet meer wilde. Ikke wel.

Soms is het op een ander winkelcentrum eenmalig kleedjesmarkt en dat wordt met veel tamtam aangekondigd en dan lachen wij Matenaren in ons vuistje.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 16:18
Oooooooh Magtelt, wat een slag heb JIJ geslagen, vooral die poppen, groot gelijk dat je er zelf een paar mooikes houdt....! Ik heb geen idee hoe de KK.s er tegenwoordig uitzien maar kga ff googelen...ik vond een heeeeele tijd geleden een klein Götz popje voor een prikkie en die staat nog steeds naast mn toetsenbord omdat ik het zo.n lieffie vind. Mijn nicht uit De Maten was van de week, na de Sail in, bij ons op de koffie en die kanaal verkoop kwam haar bekend voor ;-) ik had trouwens de afgelopen week nix gehaakt voor de Handwerkkraam op de Hoofddorpse vrijdagmarkt, smst m.n verkoop.engel me donderdagavond dat er vorige week 10 popjes tegelijk gekocht werden, door een lieve non die ze voor de oncologie.afdeling van een of ander ziekenhuis kocht...dus als een haas weer jurkjes aan het haken voor de mini.popjes..de grotere komen op een pasar of kado.markt..TE groot voor een kleine handwerkkraam en te mooi voor een vlooienmarkt...💝💝 ben trouwens benieuwd of de kleintjes met JOUW pracht gebreide kleertjes weg zijn volgende week, ik hou je op de hoogte...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 19:39
Als je net zo verliefd wordt op die KK, kun je haar houden, ze is wel bloot, voorlopig. Ze zijn van hetzelfde materiaal als die Sachapoppen, je weet wel Heather, de baby die ik heb. Beetje zwaarder dan de gemiddelde pop. Ik heb ze even in de vitrine staan, waar geen katten kunnen/mogen komen. Die hun nageltjes nog wel eens in poppenharen slaan en ermee vandoor gaan.

Ik streef er naar om alles voor oktober klaar te hebben voor de post, maar ik weet niet waarom ik die deadline heb.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 19:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als je net zo verliefd wordt op die KK, kun je haar houden, ze is wel bloot, voorlopig. Ze zijn van hetzelfde materiaal als die Sachapoppen, je weet wel Heather, de baby die ik heb. Beetje zwaarder dan de gemiddelde pop. Ik heb ze even in de vitrine staan, waar geen katten kunnen/mogen komen. Die hun nageltjes nog wel eens in poppenharen slaan en ermee vandoor gaan.

Ik streef er naar om alles voor oktober klaar te hebben voor de post, maar ik weet niet waarom ik die deadline heb.
Zodat alles klaar is voor dierendag ?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2015 om 22:14
Lekker bijdehand Lidwientjuhhhhhhhhhhhhhhhhh ;-))))Magtelts creaties zijn écht niet voor de poes dus oktober zal in haar brein staan als ''mijn'' pasarweekend of anderszinsverkoopmogelijkheidtbvdeKiKamaand ;-)zo, da's een hele mond vol... ;-)))en KK mag bloot blijven Maggy, dan haak ik zelf een outfitje voor haar, wie weet . . en MIJN Heatherachtigepopkes heb ik beneden op m'n tafel staan, de knutseltafel zogezegd en ik bewonder de dames, of zijn die van mij nou mannekes, elke dag...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2015 om 12:49
Ik had zaterdag hetzelfde gevoel als mijn moeder lang geleden had na en rondje Waterlooplein. Ze had op een paar glazen afgedongen "Kom nou ome Joop, het is toch geen kristal", waste ze thuis af en PINGG het wás kristal.

Ik zal inderdaad je pasar in het hoofd hebben, ik hoor gamelanmuziek. In ieder geval moeten ze voor oktober op reis gaan en dan zie ik wel of ik nog wat poppen voor de Kerstmarkt kan aankleden.

Ik kan een andere pop van haar jeans en t-shirt beroven voor jouw KKtje.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns