Kringloop / Rommelmarkt - aankopen! |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joop ter Heul tenniste met haar vriendinnen, dat was zo'n beetje de charleston-tijd. En ik ben niet meer lastig gevallen op school met de sch of de dubbele klinker, ik bedoel dames en heeren. Dus ik ben het met Mutti eens, rond de oorlog.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
daarjuist in de kringwinkel gescoord : bamboobreinaalden nr8 5 stuks met punten aan sweerszijden (mutsnaalden dus) voor 0,50 euro dwz 10 cent het stuk en nog nieuw in de verpakking ook.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is boffen, die zijn vast niet goedkoop in de gewone breiwinkel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een set breinaalden maat 4,5 want ik heb begrepen dat je van die maat er niet genoeg kunt hebben . . . en een grote klos lila naaigaren.
Ik dacht dat is leuk voor de lockmachine (naaimachine kan ook) het is lila - maar ik kan nergens iets vinden over de wat het nou precies is
Googel is soms niet goed geinformeerd, er zit een sticker onder Sartel 150, polymousse 1500 metrez dl 607art147615 7/M
Sartel lijkt mij de fabrikant, DL lijkt mij dye lot en 607 het kleurnummer - 7/M heeft denk ik iets te maken met de sterkte van het garen ???
Maar wat is in hemelsnaam polymousse ???
Hoe is het met de textielfreaks en naaisters onder ons - iemand enig idee en ben ik bekocht voor 2,5 euro ? O nee dat kan niet, ik was bij de Dorcas
dan heb je hooguit een enorm goede daad gedaan.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het enige wat ik weet is dat er mousse garen van polyester te koop is als onder draad voor een lock machine . Voor de boven draad gebruik je dan ander garen
Verder reikt mijn kennis niet |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien dat ze het hier gebruikten. en is het speciaal voor hen gemaakt.
Als ge er een stukske wilt van afbreken, hangen uw vingers er dan nog heel aan? maw is het heel sterk garen? want voor leder en zware stoffen hebt ge wel sterk garen nodig http://www.fransurf.com/21/polymousse/ |
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Paxdracona
Newbie Lid sinds: 10 Juni 2015 Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gister een all-in-one printer gehaald bij de kringloop; compleet met cardridges etc, en nog best een nieuw model. Ik was er wel 3 euro aan kwijt :P Ik heb hem net uitgetest en hij doet het gewoon, de inkt is nog in alle4 de cardridges vrijwel vol! Ik ben blij :) Na 4 jaar lang een printer te hebben gehad die het vaker niet dan wel deed is dit wel een verademing ♥
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
lw 1463
Ik heb dat even geprobeerd en dan kom je op een Franse site met garen op konen of anders matrassen en ook nog iets van handschoenen Met mijn weggezakte schoolfrans kom ik niet zo ver dat ik alles letterlijk begrijp . Misschien kan/wil Bep dit wel |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Niet echt bij de kringloop ,maar in een winkel waar je amper gedragen kleding kunt kopen, een winterjack voor 17,50 Nog nieuw maar er een was een zijnaadje een stukje los .
Met capuchon en warm gevoerd prima voor op de fiets als we nog wnter krijgen |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat goed joh!
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren bij de kringloop een staande lamp gekocht voor bij LOL MET WOl.we hebben wat weining licht! 4 kettingen en 2 mooie wijnglazen en oja ook nog een stampotstamper,de mijne was opeens verdwenen. Vandaag enorm veel grote kralen armbanden en kettingen gekocht,lekker thuis boven mijn kralentrommel doorknippen. en natuurlijk mijn vestje. Dochterlief,leuke moonboots voor haarzelf(€2) en 3 leuke hoodies voor Jesse.Verder nog wat pokemontrommeltjes en een boomerang!
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heb je goed gedaan Engeline!!!!
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jee, wat hebben jullie altijd mazzel bij een kringloop. Ik vind er zelden iets. Ja paar weken terug, stond er een ouderwets vogelkooitje met mooi uitgesneden hout. Hij kostte 50 euro. Dat vond ik wel veel voor bij een kringloop. Ik liep verder om te kijken wie er werkten, misschien kon ik wat van de prijs afhalen (al ben ik daar niet goed in, maar nu vond ik die 50 euro gewoon te veel), maar toen ik weer bij de plek van 'mijn' vogelkooitje kwam was hij al weg, iemand anders vond het blijkbaar niet te duur.
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Janne-Marie het is hier ook duur bij de Kringloop.
Ik kan ook nooit iets vinden.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
De lamp had een prijsstickertje van € 18.het is ook wel een hele mooie moderne lamp.Gevraagd of ik hem voor €10 mocht meenemen(paste niet eens in mijn Corsa).Verteld aan een Winssenaar dat het voor LOL was.Nou,voor 12,50 zou hij hem dinsdag in de Paulus zetten.Yeah!!!!!!!!!!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk al die krinloop kopen!!
verleden week een kitcherig borduurwerk voor 2.50, van een zigeunerjongetje, met lijst en al, hangt al in de woonkamer en een commentaar dat er op komt! ouwbollig is nog de netste! en de klapper; een kleine wolwinder ook 2,5o, dus van alle gesponnen bolletjes mooie strengen gemaakt! ben er reuze blij mee |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Weet je dat ik dat altijd zo sneu vind voor de maker/ster . Laatst hier ook het geborduurde alphabet keurig ingelijst .Welke oma zou dat gemaakt hebben denk ik dan
Maar bij jou heeft het dan toch nog een plekje gekregen |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
moet altijd denken aan de uren, dagen,weken, maanden die iemand heeft zitten borduren!
|
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |