Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kringloop / Rommelmarkt - aankopen!

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 12:17
en ik denk, als ik zoiets zie liggen in de kringwinkel : heiligschennis.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 12:43
Ik word sentimenteel van poppen met zelfgebreide kleertjes. Dan hoop ik maar dat er wél een foto van gemaakt is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 16:07
In de dorcas zijn de poppen expres aangekleed met breisels en daarom duur en ongeschikt om te scoren voor een zekere M te A.
Maar de ene kringloop is de andere niet en je moet een beetje geluk hebben, ik heb wel eens breinaalden voor een kwartje
en de laatste keer voor 3 kwartjes - het hangt van de man/vrouw met het prijsapparaat af. Bij de plaatselijke kringloop zijn de weckpotten
tegenwoordig standaard 1 euro, terwijl die nieuw 1,5 kosten en dan zucht ik altijd een beetje en dan denk ik aan het goede doel en pak ze
maar weer mee. 1 keertje in de afwas en dan gaan ze in de voorraad.
Het ergste vind ik altijd, keramiek waar een oor af is of wat gelijmd is en er dan toch grof geld voor vragen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 12:48
Ik had net een oud fotoalbum vol geplakt met poppenfoto's, ik wist niet eens of die dingen nog bestaan, maar bij de kringloop lagen losse multoklapfotobladen en een album, nog in folie. Bovendien hadden ze een Zapf popje, in doos, met een licht kleurtje. Vintage stond er op. Ik denk dat ze een jaar of 30/40 is, is dat al vintage? Dan ben ik oudbakken. Ik ga haar nog meer leuke kleertjes geven, maar op zich is ze al schattig gekleed. Ze zat ook nog met ijzerdraad vast. Zeker uit een verzameling of van een kind dat er niet mee mocht spelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 21:47
Sjeez Magtelt, wat een vondst weer, kun je mee naar kunst&kitsch .. de dametjes uit A.doorn waren weer mooi tentoongesteld afgelopen zaterdag maar zoals altijd is het niet te peilen wat wél en wat niet ''loopt op zo'n kadomarkt, slechts 3 poppen verkocht maar de kopers waren er dan ook superblij mee ... mijn zelfgehaakte beursjes liepen ook voor geen meter maar ik blijf geloven in mijn product en bewaar ze voor een volgende ronde ... toch weer 70 euro gescoord plus 30 euro via een neef die z'n Pinkeltjeserie op Marktplaats had gezet en de centen aan de KiKa doneerde, leuk toch ...leuk dat je foto's maakt van al je creaties en ze goed bewaart, ik zet elke keer dat de mini bb'tjes naar de markt gaan de serie ook in m'n bestanden en het is leuk om ze dan weer eens terug te zien, na een jaar of zo, digitaal...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2015 om 18:28
Niet bepaald een rommelmarktaankoop. Ik heb op internet een Corolle pop gekocht, Camille ballerina. Ze arriveerde toen ik op de soos zat. Ik deed de doos open en haalde haar, ook weer in doos, er uit en toen gingen haar oogjes open. Ik probeerde telkens weer haar te winnen bij de Andrea Kreativ en Marie's Poppenmode, maar nu besloot ik gewoon mezelf te verwennen.

Zou het helpen om bij de beursjes een bordje te zetten met "Geld kadootje geven? Stop het hier in".

Ik krijg nog een paar poppen van een sosijs, die ze een tijdje uitgestald had en nu weer wat nieuws wil. Eén met ouderwets ondergoed en één met string en toebehoren. Die krijgen nog bovenkleding en dan gaan ze naar Haarlem.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns