Kunstmarkt. |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee hoor! Je doet hier juist inspiratie op om je landgenoten tot voorbeeld te zijn. ![]() Onze overgrootouders en grootouders maakten kleding, gordijnen e.d. en verbouwden hun gewassen. Toen men het financieel ruimer kreeg in de 70-er jaren, ging je alles kopen. Het zelfgemaakte en zelfgekweekte spul werd "te min". Totdat ze er weer aardigheid in kregen en het nut ervan inzagen. Inderdaad golfbewegingen waar Mutti over schrijft.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
We vinden het erg dat er mensen uitgebuit worden in naaiateliers en toch kopen veel mensen goedkoop, de welbekende dubbele
moraal . . . Heel moeilijk. Zelf koop ik niet snel een gehaakt of gebreid iets vooral omdat ik het zelf kan, maar heb pas ook sokken bij
de hema ingeslagen en denk dan ook later wel 90 cent per paar - hoe kan het.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Geweldig Bep er ligt een markt voor je open. maar snel een kraampje op de stoep zetten ,en maak ze wakker in belgium |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
He bale zeg! Hopelijk de volgende keer meer succes!
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Jammer dat de verkoop tegenviel.
In mijn omgeving is er juist meerwaarde aan eigengemaakt, gehaakt, gebreid. Door betere kwaliteit vaak, maar ook de moeite die men neemt iets te maken. Plus dat de orginaliteit heel erg meetelt, het "ik heb iets unieks" gevoel wil men vaak wel geld voor neerleggen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Jammer voor je Geerlig. Ja, je kan er soms geen peil op trekken hoe of je verkoopt. Ik heb ook wel eens op een verkoop in een verzorgingshuis gestaan, de ene keer verkocht je bijna niets en de volgende keer was alles zo weg.
Later kreeg ik de vraag via de dagopvang in het verzorgingshuis
de vraag of ik langs wilde komen, 1 x in de week, met mijn spullen o.a. Nijntje, Bob de bouwer, Kabouter Plop, knuffeldoekjes en kleine kadootjes voor groten, geurzakjes gehaakt en figuren gemaakt van handdoeken en washandjes o.a. olifant en sneeuwpop en zakdoeken gevouwen, als een jasje en overhemd. Dat was voor mij een leuke tijd en had veel bestellingen en verkocht op die manier best goed, had dan ook kleine prijsjes van Euro 4.00 - 6.00. Maar opeens mocht het niet meer, gaf teveel onrust vonden ze, ik moest maar op de gang gaan zitten, dan kwamen ze wel naar mij toe. Maar ze mochten de ruimte niet uit! Heel jammer voor beide partijen, ze waren er zo blij mee en ik ook. Het is een leuk ervaring geweest van een half jaar.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |