|
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Autheur | |
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
wat een leuk berichtje. wat fijn dat je zuser bij was vanuit canada. dat geeft toch net even dat extra op zo'n dag. ik zalje even een mailtje sturen. ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zagen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
stridje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2082 |
![]() |
hay cathy,begon al nieuwschierig te worden,hoe je het gehad hebt,moest even een traantje wegpinken
![]() ik kan het weten,mijn man maakt altijd een grapje en zegt dan,jij wil de hele dag in mijn kontzak zitten als je niet uit kijkt. toch geven we elkaar ook wel de ruimte hoor, ![]() ![]() geniet met teugen van elkaar,denk dat dit wel gaat lukken,groetjes stridje |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Wat een leuk verslag ,ik zou wel graag een foto zien mijn e-mail adres staat in mijn profiel
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ha Kathy,
Wat leuk om je verslag te lezen, ik zie je al helemaal stralen. Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest met de mensen om je heen die je lief zijn. En wat een lekker idee dat er straks een huisje klaar staat waar jullie helemaal verwend kunnen worden. Heerlijk toch om daar alvast van te genieten dat dat straks gaat gebeuren. Ben wel benieuwd naar een foto van jullie dag, mijn adres staat in mijn pm ![]() |
|
![]() |
|
TLooman ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
![]() |
wat een mooi verslag fijn dat wij even mogen meegenieten
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() |
wat een prachtig verslag van jullie HUWELIJKSDAG ook mijn e-mail-adres staat in mijn pm |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
ab63 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
![]() |
wat een mooi verslag van jullie huwelijksdag mijn mailadres is: anoodels@aol.com |
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Wat een prachtig verhaal, het lijkt wel een sprookje idd. en wat veel mooie verrassingen voor jou lieverd, echt helemaal te gek en dan als klap op de vuurpijl ook nog een verzorgde huwelijksries. Kan het nog mooier? Ik zou graag foto's zien, lijkt me superleuk! Weet je mijn adres? Ik geloof het wel he. Anders schrijf ik het je wel even in een pb. En nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk samen!!! Liefs, Meia. |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Roos39 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
![]() |
Dag Kathy en Michael. Wat ben ik blij dat jullie deze dag op deze manier hebben mogen beleven. Dat je lichaam moe was/is, was natuurlijk te verwachten. Wel lekker dat deze moeheid behalve van de griep ook van de (in)spanning is gekomen. Kathy, ik zou het heel leuk vinden om een foto in jouw mooie kleed, en eigenlijk ook wel van Michael eenmalig in pak te zien. Ik stuur je een pm. Geniet nog lekker na, en geniet van je komende huwelijksreis. Het is best snel weer maart. Liefs Rosemarie |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Fijn dat het zo een mooie dag was. Jammer dat je je nog niet helemaal lekker voelde. Een trouwdag is altijd super vermoeiend en helemaal als je net de griep achter de rug hebt gehad. Ik zou ook wel heel graag een foto willen zien van jullie.
|
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
Wat fijn dat het een mooie dag was. Jullie hebben vast hele mooie wintertrouwfoto's met al die sneeuw. Ik hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt en dat je in maart een geweldige huwelijksreis hebt.
Ben ook erg nieuwsgierig naar hoe jullie eruit zagen. Groetjes Marije |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
wt een mooi verslag van zo`n prachtige dag, ook mijn emailadres staat in mijn profiel, ben erg benieuwd hoe jullie eruit zien.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
wat leuk om je verslagje te lezen. en wat een verrassingen; zusjes, huwelijksreis, super. en ja, ook ik wil nu de paarse jurk met stippen wel eens zien
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Blij te lezen dat als goed verlopen is.
Prachtige dag, romantische sneeuw, leuke cadeaus en verrassingen en ja, dat je moe was, was wel te verwachten... je was net uit het hospitaal. En een foto ? Tuurlijk, ben zo nieuwsgierig.... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Nog eens van harte proficiat met jullie huwelijk, Kathy!
Leuk zo'n verslagje, ik kon mn ogen dichtdoen en helemaal meegenieten! En super dat ze een huwelijkreis voor jullie hebben gepland! Kan je alweer helemaal naar uitkijken ![]() ![]() Een foto zou leuk zijn, kunnen we nog wat meer meedromen op jullie roze wolk, maar je moet je niet verplicht voelen om hem te sturen ;-). Groetjes! |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
?????????????? Het zal toch niet....... Groetjes Leonie |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Wat een leuk verslag,jullie hebben echt genoten.Jammer dat je zo moe was,maar toch een dag met een gouden randje. heerlijk om straks een weekje er tuusen uit te gaan.Toffe schoonouders. En ik wil jullie ook heel graag zien,je hebt mijn adres. |
|
![]() |
|
Tul!p ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
![]() |
Hoi Kathy, ten eerste wil ik jullie beiden hartelijk feliciteren met jullie huwelijk. Heel leuk om je verslag te lezen en heerlijk dat het zo'n geweldige dag was voor jullie, familie en vrienden. |
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() |
2 foto`s zijn net heel veel kanten opgegaan.
|
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() |
Goh Kathy, Allereerst van harte gefeliciteerd met die prachtige stap die jullie hebben genomen. Wat heb je een mooi verslag ervan geschreven. Kan er helemaal van meegenieten, haha!! Wat jammer dat je lichaam inderdaad niet zo erg in conditie was, maar ik ben blij voor je dat je in ieder geval wel hebt kunnen genieten! En wat een geweldig kado, ook nog een echte huwelijksreis erbij, fantastisch!!! Wat zullen jullie daar van kunnen genieten! Ben natuurlijk ook wel een beeeeeetje nieuwsgierig hoe mooi jullie er uit zagen, het hoeft niet, maar een foto zou ik erg leuk vinden. Geniet maar lekker van elkaar en de huwelijkse status!! Het is zo mooi om zo met elkaar verbonden te zijn!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |