Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Meebreideken

 Reageer Reageer Pagina  <1 91011
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kristel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2011 om 20:03
Ik ben schandalig, ik ben al een hele tijd niet meer verder gegaan met de meebreideken. Ondertussen wel een trui gemaakt die ik nog aan elkaar moet zetten en 3/4 topje af. Maar binnenkort......
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:14
O, ik wil ook wel meedoen, zal ik wel moeten aanpoten, hihi. Jullie zijn al zo ver.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:53
Zo ik heb de steken van de eerste 11 steken al in word gezet. Op naar de winkel voor garen.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 20:25
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 09:50
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 11:44
Inmiddels is de deken gevorderd tot en met blok 52; elk blokje heeft een ander patroontje.
Als je wil zien hoe het geworden is, kun je via http://busybessy.blogspot.com/search/label/meebreideken alle blokken terug vinden.

Wil je zien hoe het deken er (tot nu toe...) in z'n geheel uit ziet? Klik dan hier... http://busybessy.blogspot.com/2012/03/lapjes-worden-samengevoegd.html voor de foto's!

Alle patroontjes staan op mijn blog en zijn voor iedereen te gebruiken!  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 91011

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns