Meebreideken |
Reageer | Pagina <1234 11> |
Autheur | |
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk blok heb je gemaakt. Ik heb het patroon opgeslagen. Kun je ook aangeven hoeveel bollen wol ik ongeveer nodig heb van de Wibra wol?
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
|
inderdaad, niet dat je straks met een half af deken zit en er geen wol meer te koop is |
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf heb ik 10 bollen gekocht, kun je je geen buil aanvallen vond ik voor 10 euro... Ik schat dat je zo'n 8 tot 10 blokken uit een bol kan halen, maar ik weet het op dit moment nog niet zeker. Zelf ben ik natuurlijk al verder dan het eerste blok, maar omdat ik diverse blokken heb opstaan (elk met een andere bol) vind ik het lastig om dit met zekerheid te kunnen zeggen. Ik heb het patroon inmiddels ook uitgeschreven in een tabel. Sommige mensen vinden dit prettig. Het lukte me niet om deze tabel op het forum te krijgen. Je kunt het vinden op mijn blog http://busybessy.blogspot.com/ Groetjes, Elizabeth
|
|
Nancy
Hobbyguru Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het echt heel erg leuk, je idee. Ik wacht met spanning op jullie resultaten. Gr Nancy. |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben net begonnen met de mee-haak-deken.
die ga ik eerst maar even afmaken. |
|
|
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil wel graag mee doen,maar ik wil er een sjaal van maken,dus ik maak geen losse delen maar de patronen achter elkaar. |
|
|
|
elizabethh
Post Options
Thanks(0)
|
Hé Marina, wat leuk om er een sjaal van te maken! Enig idee..., het deed me denken aan de breirol. Dat was vroeger een middel om allerlei patroontjes te bewaren en door te geven voor het nageslacht toen men nog geen patronen uitschreef en er geen foto's van gemaakt werden. Voor wie het leuk vindt; op http://berthi.web-log.nl/berthi/2009/05/de-breilap-of-b.html kun je nog veel meer over de geschiedenis van de breirol lezen. Heel veel succes! Groetjes, Elizabeth |
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klopt,ik heb al 2 breirollen gemaakt van witte katoen,en ik vond het zo leuk om te doen,het was ook een meebreirol van ,,yokkobears". Iedere maand kreeg je een patroontje toegestuurd. Later heb ik van de mooiste patroontjes ook een sjaal gebreid. maar ben toch altijd weer benieuwd naar mooie leuke patronen,dus daarom doe ik weer graag mee. |
|
|
|
Brei-meisje
Duizendpoot Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wow de eerste ziet er heel gaaf uit! maar ook heel moeilijk ik ga er vanavond gelijk aan beginnen als het goed is heb ik daar nog geschikte wol voor liggen! ik denk dat ik verschillende kleuren ga doen =D
|
|
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik begin zaterdag, moet nog eerst naar de Wibra
|
|
marlene
Post Options
Thanks(0)
|
gehaakt is ook leuk, waar vind je die? |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik begin in het weekend
Moet ook eerst kijken bij de wibra of ze genoeg hebben van de kleuren die ik wil |
|
groetjes Marlan
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
de mee haak deken is te vinden op Ravely.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
daf55
Newbie Lid sinds: 05 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de laatste maanden ontzettend veel gehaakt en gebreid.
Nu heb ik jammer genoeg weer last van mijn tennisarm dus ik mag de eerste maanden geen haak- of breinaald meer vast houden anders had ik graag meegebreid. Maar ik kom zeker regelmatig hier kijken want ik vind het een ontzettend leuk idee. Succes allemaal. |
|
elizabethh
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk dat er zoveel mensen meedoen! Ik ben zo benieuwd naar jullie blokken..... En als je vragen hebt; gewoon stellen hoor! Het gaat echt niet vanzelfsprekend goed. Ik zit soms ook een blok tot 3 keer opnieuw op te zetten omdat er iets niet klopt. Ik hoop dat ik voor jullie het voorwerk kan doen en dat jullie die strubbelingen niet tegen komen.. Veel succes allemaal, en laat je ervaringen horen! Groetjes, Elizabeth
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga jullie wel volgen,voorlopig hebben jullie volgens mij dus twee jaar iets te doen.
|
|
Marlan
Post Options
Thanks(0)
|
Ben begonnen met een blok
Maar.. in toer 9 klopt er iets volgens mij niet ik hou 1 steek over . als ik tel kom ik op 47 steken en we hebben er 48 |
|
groetjes Marlan
|
|
elizabethh
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps, je hebt gelijk; ik ben iets vergeten... Toer 9 t/m 16: na het 4x herhalen eerst nog 1 st av en dan eindigen met 2 ribbelsteken... Ik ga het meteen aanpassen!
Groetjes, Elizabeth |
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb me aangemeld bij ravelry,ben nl geen brei-ster, ga jullie gewoon volgen maar dan met de gehaakte blokken
|
|
|
|
Marlan
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook wel mee willen doen met de gehaakte maar dat is in het engels
en mijn dochter kan niet beloven die zo vlug te vertalen voor me dat ik bij kan blijven |
|
groetjes Marlan
|
|
Reageer | Pagina <1234 11> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |