Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmijn dromen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Onderwerp: mijn dromen
    Posted: 04 Oktober 2009 om 12:47

hallo dames

ik ben noch steeds dol blij dat die site gevonden ja echt eerlijk zeg,en nu wat wil ik zeggen is heel anders als over creaties

ik wil graag dat mijn leven anders zou zijn.... ja ik wil graag zo dingen doen als hand werk en mijn eigen bedrijf hebben maar helaas ik heb andere leven ( ik heb vroeger ook gezegd ) maar nu ben echt verdrietig dan van weinig tijd ik kan niet mijn dromen uitkomen helaas ik heb veel planen en als drom drom echt over mijn dromen en zo ga ik leven  wat ik wil voor mijn dromen heeft geld nodig en tijd en helaas die heb ik niet

maar goed die dromen blijft en ga ik zo veder maar wie weet wat komt in mijn leven ( maar ik heb geen kans) maar goed dat kan ik veder nieks doen  

gelukkig dat heb ik kwijt nu voel ik iets beter

groetjes

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 12:54
Goh Zeinabis wat een treurig berichtje!!! Vervelend dat je leven zo anders is als je zou willen. Probeer je dromen waar te maken, en als dat niet kan probeer er dan zo dicht mogelijk bij te komen!!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 13:17
soms loopt het in het leven net iets anders dan gepland, maar ik denk dat er ooit een tijd komt dat jij je dromen wel kunt waarmaken, misschien een kleine troost maar via deze weg geef ik je een hele grote opkikkerende knuffel
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 13:41

meisje toch, dromen kan ook heel fijn zijn hoor, en wie zegt dat je dromen niet kunnen uitkomen, er is er maar eentje en dat ben je zelf

wie weet wat er voor je in het verschiet ligt, dat weet niemand, dus kun je ook niet zeggen dat ze niet uitkomen

en hebben we allemaal geen dromen, willen we allemaal niet iets,

als we geen dromen/wensen meer hebben/hadden heeft het leven dan wel zin, we moeten onze dromen houden en komt die al uit hebben we wel weer wat anders wat we graag willen

kijk eens omje heen je hebt een man waar je van houd, een prachtige dochter, je ziet meer van nederland dan ik ooit zal zien, je hebt een leuke hobby en je hebt je dromen, en die kunnen best eens uitkomen dus geef de moed niet op, kop op meisje want wie weet komt het ooit uit en zeg je dan wel ik zou er alles voor over hebben om weer te kunnen varen, een mens zit raar inelkaar

maar 1 ding zeg niet dat dromen niet kunnen uitkomen, want wie weet ooit, en dan is je winkeltje te klein want dan komen we natuulijk allemaal langs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 13:52

Hallo Zeinabis

Toevallig heb ik je brichtje gelezen , Het leven valt soms helemaal niet mee!!!!maar geloof me er komt altijd weer een moment dat de zon weer gaat schijnen ook voor jou. Gezondheid is het allerbelangrijkste en dromen moet je houden . Soms zijn dromen mooier als de werkelijkheid . En wie weet zijn de goden toch met je , je weet maar nooit wat de toekomst brengt.kop op meid!!!Alvast een knuffel voor jou ,

groetjes Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 14:05

dames harstikke bedankt voor jullie begrip,ik heb kwijt

als jullie weten dat we varen en ik ben alleen nou met mijn man en dochter maar is anders ik hou van mensen kontacten en enz.....

nog een mals bedankt en bedankt voor jullie worden

groetjes

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 15:26

Soms is je leven anders dan je graag zou willen, maar je kan natuurlijk best proberen om het zo dicht mogelijkin de buurt van je dromen te laten komen.

Soms zijn bepaalde dingen niet haalbaar, maar dan kan je geluk zoeken in de dingen die wel kunnen....

odette
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 19:15
Het is natuurlijk best moeilijk voor je.
Maar ik denk dat je via de post of mail, kontakt hebt met je familie.

En met het varen, ontmoet je ook wel mensen, als jullie ergens liggen te laden.

Als je aan de wal woont, zoals jullie dat zegggen, is het ook, wel eens moeilijk hoor!
Als ik naar mijzelf kijk, ik ben nu 17 jaar ziek ME en heel erg moe. Er zijn maar heel weinig mensen die je eens op komen zoeken en je voelt je dan ook aan de kant staan. Maar dromen hebben we allemaal en dat is maar goed ook en of ze uitkomen, dat weet je nooit.

Ik wens je sterkte en geniet van alle dingen die wel lukken.
Groeten Creaans
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 21:06
Als je meer dingen maakt zoals die prachtige stola, die bij Creaties staat, zou je naar een boetiekje kunnen stappen, waar ze dure exclusieve dameskleding verkopen, en vragen of ze interesse hebben in jouw sjaals.

Dan kun je al varend mooie dingen maken en die telkens aan wal verkopen. Misschien maak je dan naam en kun je eens je eigen winkeltje openen. Zeinab Creations.

Je kunt ze ook op Marktplaats gaan verkopen, maar dan niet bij de rubriek Hobby, haken en breien, want daar kijken alleen mensen die zelf haken en breien. Bij Dameskleding of Accessoires voor het huwelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 21:27

Och lieve Zeinabis,

Ik begrijp goed wat je bedoelt, maar je hebt ook talent wat sommige mensen nooit zullen hebben, als ik kijk wat voor prachtige werken jij kan maken. Bovendien heb je een leuke dochter en ben je getrouwd.. Zijn er geen andere manieren waardoor je meer contact kunt hebben met mensen? Gelukkig ben je nog fijn op vakantie geweest, daar zul je je wel erg op je gemak hebben gevoelt, maar ja, des te rotter natuurlijk weer als je dan weer in je oude leventje zit.. Zoals Magtelt al zegt, zoiets zou je kunnen proberen, want je hebt echt talent, dus weet zeker dat er mensen zijn die jouw werk willen kopen.

Blijf dromen! Jullie zullen vast niet voor altijd blijven varen en dan kun je altijd nog een leven aan wal beginnen en verder kun je in ieder geval bij ons je verhaal kwijt en je mag me altijd mailen, dat weet je.

Veel liefs en sterkte.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 02:20

Zeg lieve meid, niet treurig zijn hoor, ik lees dat je een man een een fijne dochter hebt, wees daar blij mee wees blij met jullie gezondheid. Dromen hebben we allemaal en voor de meeste van ons komen die niet uit. Ik zeg ook altijd tegen mijn man als we toch eens die loterij zouden winnen, dan wil ik dit en wil ik dat......Maar ja geld he dat houd je tegen om de dingen te doen die je graag wilt doen, maar probeer blij te zijn met wat je hebt, want er zijn er bij die nog veel minder hebben dan wij.

Maar ik weet hoe je je voelt, want als je vaart is het moeilijk om een vriendenkring op te bouwen, nu wij varen niet maar zitten hier in een vreemd land, en dat is hetzelfde hoor. Iedereen zorgt hier heel goed voor zichzelf, en ook wij zijn het meeste op ons zelf aangewezen. Soms erg moeilijk maar we proberen door te gaan, en dat moet jij ook doen denken aan de mooie dingen die je bezit.

En een Internet bedrijfje zou je best kunnen beginnen, en al die mooie dingen die je maakt zou je dan kunnen verkopen.

In ieder geval zijn wij Hobbydoosjes

Groetjes, Lidia

Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 08:19

dames haarstike bedankt voor jullie reacties 

ja tuurlijk we hebben ook kennissen van scheepvaart en buuren maar is niet altijd samen liggen is niet vaak  van schiep leven is heel heel anders als aandawal ja is zo...  maar goed moest ik kwijt en geholpen

nou die dromen blijft dromen voorlopig

groetjes

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 09:11

Lieve Meid, je mag gerust dromen, maar probeer tevreden te zijn met het leven dat je hebt.

Natuurlijk zou je ook wel eens lekker bij een buurvrouw binnen willen lopen voor een bakske .... maar bedenk dan dat niet alle buren vrienden zijn, dat daar ook heel vaak problemen mee zijn.

En je hebt zoveel talent om mooie dingen te maken, er komt heus nog wel een tijd dat je aan wal komt wonen, en dan zul je misschien het varen gaan missen.

Er zijn zoveel dingen om van te genieten, en als je dat even niet kunt, kom dan maar bij ons buurten, wij helpen je er wel doorheen.

Kopje op hé TONY

TONY
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 09:21

oo antonia je hebt gelijk ik weet het ook die dingen wat heb je gezegt maar goed iedereen hebben toch dromen

groetjes

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 13:46
Blijven dromen zou ik zeggen en als je wilt babbelen dan roep je maar hier zijn we voor vele knuffels voor jou
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 18:47

Dromen zullen er altijd zijn,denk ik,maar soms is het moeilijk,heel begrijpelijk.

je maakt zulke mooie dingen,probeer daar de kracht uit te halen,om verder te gaan.

Heel veel sterkte,je verdrietige periode zal echt wel weer verdwijnen,misschien duurt het even,maar je weet het,hier kan je altijd je hart luchten.We luisteren allemaal naar je.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 19:13
blijven dromen hoor, soms komen ze toch uit.
Groeten Jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 19:48
Als je in Nederland droomt, kijkt de belastingdienst wel over je schouder mee. Dus als je begint met iets te verkopen, kun je het beste alle bonnetjes voor materiaal ed. bewaren. En advies vragen bij de bank i.v.m. starterskapitaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 19:52

ja zeker je hebt gelijk

 

p.s en aow langer ja

groetjes

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2009 om 00:37

Zeinabis, Iedereen heeft dromen maar helaas kunnen die door wat voor omstandigheden niet altijd uit komen.
Ik had ook zo mijn dromen en heb jaren een trauma gehad omdat ik het gevoel had dat ik niks geworden was.
Ik had heel graag door willen leren, had graag iets met tekenen gedaan of in ieder geval de grafische kant op willen gaan.
Maar omdat ik een ziekelijke moeder had moest ik al met 13 jaar van school en runde ik een gezin van 5 personen waar nog niet al die gemakken zoals een fatoenslijk wasmachine ed waren die je nu wel hebt.
Mijn vader was op latere leeftijd nog voor zichzelf begonnen dus moest elke cent omgedraaid worden en was er dus voor geen geld voor huishoudelijk hulp laat staan voor een studie voor mij.
Die was wel weggelegd voor mijn jongere broertje want die moest later het bedrijf overnemen, zo ging dat in die tijd.
Ik heb daar heel veel verdriet van gehad en heeft dat jaren geduurd en voelde me minderwaardig want ik was niets geworden, want ik heb nooit een baan gehad.
Dat ik later (al zeg ik het zelf) een kei was in het maken van kleding voor mijn kinderen en heel creatief was op elk gebied zag ik zelf niet.
Ik maakte alles zelf tot aan de winter en zomerjassen toe  zonder dat ik ooit les had gehad, maar dat telde niet voor mij.
Ik maakte voor de kinderen de mooiste inbrei en opmaastruien maar zag dat niet als verdienste, ik vond dat gewoon en als ik complimentjes kreeg deed me dat niets.
Tot dat ik terecht kwam in een revalidatieproces, later vertelde ze me dat zo nog nooit zo'n boos iemand binnen hadden gekregen, ik schopte tegen alles en iedereen, ik was boos op de hele wereld en gaf iedereen de schuld dat ik niks was, dat ik me een nul voelde.
Ik kreeg daar een therapeut toegewezen waarbij ik er alles uit kon gooien, bij wie ik boos mocht zijn, bij wie ik mocht huilen, bij wie ik mocht schelden en zeggen dat het allemaal zo oneerlijk was dat ik geen kans had gekregen.
Ze liet me razen en tieren totdat ze het genoeg vond en me ging wijzen
op de dingen die ik wel kon, en dat niet iedereen dat kon, en ik daar trots op moest zijn. En als ik nog iets wilde bereiken ik dat zelf moest doen en dat het nooit te laat is om je dromen uit te laten komen.
Ze vroeg me waar ik me op dat moment mee bezig hield, en wat ik nog zou willen doen. Op dat moment was ik heel druk met de PC maar het tekenen bleef altijd in mijn achterhoofd.
Ze zei toen, zoek iets waarmee je dat kan combineren, er zijn zoveel mogelijkheden als je het zelf maar wil want je moet het toch zelf doen.
Jij moet die stap zetten, want het is jou droom.
Ik ben lid geworden van een PSPgroep, een grafischprogramma waarmee je de mooiste dingen kan maken.
Daar heb ik mezelf aangeleerd hoe je animaties moest maken, ik kon daarbij tekenen en gummen, en uiteindelijk na heel veel fouten en heel vaak opnieuw te beginnen had ik mijn eerste animatie op mijn pcscherm.
Ik kreeg veel leuke reacties op de animaties en vond het heel bijzonder dat mensen daar op reageerde.
Zo ben ik uiteindelijk terecht gekomen in het wereldje van animaties maken.
Heb zelf een website gemaakt, zonder kennis van zaken maar door te lezen en te leren en veel fouten te maken is het uiteindelijk wel gelukt.
Ik schrijf nu animatielessen en heb een eigen animatieforum, ik haal daar veel voldoening uit en het is heel leuk andere mensen te leren hoe ze een animatie moeten maken.
Maar omdat ik handwerken ook heel leuk vind ben ik daar naar jaren ook weer mee begonnen en heb een heel klein webwinkeltje, voor de kosten hoef je het niet te laten want het het kost nog geen 50 euro in het jaar en toch heb je een eigen winkeltje.
Het geeft je zoveel voldoening als je iets verkoopt, ook al verdien je er niets of bijna niets aan, want daar gaat het niet eens om.
Ik kan lekker alles thuis doen, en heb toch veel contact met mensen.
Voor mijn gevoel is mijn droom toch min of meer uitgekomen en ben gelukkig met de dingen die ik kan op creatief gebied, en alles wat ik heb, zoals mijn man, kinderen en kleinkinderen.
Dus lieve Zeinabis, doe niet zoals ik gedaan heb, blijf niet in je droom hangen en je afvragen waarom iets niet voor jou is weggelegd want alles heeft zijn reden. Maar zoek iets wat in de buurt van je droom komt, waar je weer blij en gelukkiger van wordt, je wordt er ook een blijer en tevreden mens van.

Veel sterkte


 


Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns