Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmijn dromen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2009 om 07:53

ooo zeg claire wat verhaal is,wat moeilijk tijd gehaad zeg ,gelukkig dan ben je voor bij , haarstike bedankt voor je woorden

toen was ik daar in mijn land dus in tbilisi en toen was kleiner als nu mijn vader was schoen maker en zo verdinde mijn vader was echt tevreden, ik kon model onderwerp en ik ook had iedere sezoen nieuwe schoenen ja was echt leuke tijd vroeger was anders als nu we hadden 2huizen een buiten huis en we gingen iedere jaar op vakantie,en had geen zorgen wat moet doen voor iedere dag dus ik had zo veel garen van alles kon maken en ook gemaakt, dat was vroeger en nu???? ja eh nu nu heb ik een huis waar woont mijn ouders daar en nu kan nieks mee doen mijn ouder ze zijn in aow tijd... maar goed wil je eerlijk zeggen???? tegenwoordig minder waard hand werk ja.... is zo.... toch???  moet hele dag werken en ze willen niet betalen zo is toch,of heb ik mis??? nou ik denk niet die is andere dingen en hoop ik dat zal komt wel goed...

ja maar goed weet nooit he

groetjes

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2009 om 07:58

Hallo Zeinabis,

Blijf gerust dromen over je toekomst... je hebt nog een lange weg te gaan, en je ziet maar wat er ooit van komt... maar staar je niet blind op je dromen, denk ook aan vandaag, probeer gelukkig te zijn met je man en je kindje, met je wondermooie creaties die je maakt... en ik duim met je mee dat je ooit je dromen kunt realiseren !!!

Veel geluk en veel sterkte.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2009 om 20:06

Blijf maar dromen zeinabis. En als je eens gefrustreerd bent omdat het lijkt of je dromen nooit uit zullen komen, wees dan ook maar verdrietig en gefrustreerd. Maar pak daarna je zelf weer bij elkaar en stap weer in je droom. Bij dromen hoort namelijk het gevoel dat het nooit uitkomt. Anders zijn het geen dromen meer maar plannen.

Claire wat is je onderschrift uit je leven gegrepen. Beter fout geprobeerd dan nagelaten te doen. Ik vond hem altijd al mooi maar nu ik de betekenis weet helemaal.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2009 om 12:10

dromen zijn erg mooi, en soms als je het maar graag genoeg wilt en er met veel geduld (soms jaren) stap voor stap naar toe werkt dan komt eens je droom uit, weet ik uit eigen ervaring.

Ik wilde vanaf mijn 13e levensjaar al verpleegkundige worden. Mijn hele vooropleiding heb ik daarop afgestemd. Vooral de havo was toendertijd eigenlijk net iets te hoog gegrepen voor mij.

Gelukkig kwam ik op mijn 17e (bijna klaar met de havo) mijn huidige man tegen en ben ik, net 18 jaar oud, met hem getrouwd. Toendertijd moest je nog de interne opleiding doen tot verpleegkundige.  Mijn droom heb ik in de koelkast gezet. Pas toen mijn kinderen groter werden ben ik gaan weer gaan werken als  datatypiste. Dmv een advertentie ben ik de kraamverzorgende opleiding (werken en leren) gaan doen. door een ongelukje aan mijn voet kreeg ik steeds meer klachten. Ik ben de verpleegkundige opleiding in deeltijd naast mijn werk gaan volgen. Als verpleegkundige kon ik anders (minder zwaar) werk gaan doen.

Nu na 5 jaar studie en ernaast mijn gezin en werken (28 uur per week) ben ik in 2007 als wijkverpleegkundige gaan werken. Ik heb nu een heerlijke baan en is mijn droom uitgekomen.

Dus Zeinabis blijf geloven in je droom (je doel) en grijp je kansen als ze zich voor doen. Stapje voor stapje, soms via een grote omweg, komt 1 van je dromen soms uit. En tot die tijd blijf genieten van wat je hebt en leef in het hier en nu.

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2009 om 14:11

IKsluit me aan bij alle vorige berichten die geschreven zijn, blijf lekker dromen Zeinabis en wie weet komt er een droom gewoon op een dag uit. Geniet van wat je hebt! Kijk niet om naar gisteren maar leef in het nu want nu daar zit je midden in elke dag weer. MOrgen weet jeniet wat er komt en en gisteren is al weer voorbij.

Een hele dikke knuffel van mij, Meia.

All you need is love.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2009 om 14:32
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige dames Zeinabis. Dromen zijn van jou en je kan proberen iedere keer een beetje te realiseren. Je maakt prachtige werkstukken! Probeer daar uit je geluk te halen en neem het stapje voor stapje. Je weet maar nooit waar de toekomst je brengen zal.

Claire: wat een verhaal, nooit het makkelijk gehad maar ik heb op je website gekeken en kan alleen maar zeggen Prachtig!. Je maakt super mooie dingen, je site is super dus nogmaals voor jou!

Groetjes Simone
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2009 om 15:10
Dank je wel Simone, helaas heb ik een tijdje de site niet bij gewerkt maar dat ga ik deze week doen.
Maar ik geniet nu van een complimentje.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 18:19
Zeinab, zondag was ik op de beurs Artistieke Handen. Die beurzen worden door het hele land gehouden, geloof ik, en daar kunnen hobbyisten een kraam huren en hun creaties verkopen. Het is heel gezellig, sommigen geven workshops, ze gaan naar elkaars kraampje kijken en er komen de hele dag mensen langs. Is zoiets leuk voor jou? Je kunt dan eerst een jaar werken aan je mooie handwerkjes en je inschrijven in een beurs ergens waar jullie schip ligt. Sommige mensen deden dit al jaren, omdat er zoveel komt kijken bij een eigen winkel, inschrijven in de Kamer van Koophgandel, de juiste diploma's, de belasting, huur, gas, water, elektra, zoveel waar je als artiest het hoofd niet naar hebt staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 11:40

harsttike bedankt dames voor jullie worden en steun

magteld nog lukt het niet naar die beurs gaan helaas  maar goed kan ook ooit langs zal gaan

groetjes

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 11:44
wat dacht je met een kraampje op jaarmarkten/rommelmarkten te gaan staan
Groeten Jacqueline
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 12:31

ten eerste ik heb geen tijd...

en ten twede ik ben nooit gestaan ( maar wel geweest )

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2009 om 12:46

Hoi Zeinabis, je moet ergens beginnen. Eens moet je alles wat je wilt voor de 1e keer doen. In het begin lijkt het heel moeilijk, maar al doende leer je steeds bij en later snap je niet meer waarom het zo moeilijk leek.

Dus stapje voor stapje. Misschien kun je beginnen met een te koop advertentie op marktplaats te zetten of je spulletjes aan mensen in je omgeving te laten zien, of samen met iemand anders op de rommelmarkt gaan staan. Kom je ook gelijk van je opruimspulletjes af.

En je droom met veel mensen delen, zo kom je soms opeens iemand tegen die je ongemerkt vooruit helpt. Voor de rest is het je angst om fouten te maken van je af zetten en er voor gaan. Natuurlijk moet je er wel wat tijd in steken en je buikgevoel mee laten spreken.

Kijk bij jezelf naar binnen en vraag je af wat precies wilt en hoe kun je het gaan bereiken. Met kleine veranderingen kun je al veel bereiken en je zult zien dat je daar al heel blij van wordt.

Het zelfde al vroeger wordt het niet meer, maar je kunt je zelf wel hetzelfde geluksgevoel weer geven.

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.285 seconden.
Lang Yarns