Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini patroontjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mini patroontjes
    Posted: 01 December 2013 om 15:15
Wie kan mij helpen aan miniatuur breiwerkjes voor mijn miniatuur gebreid popje,ik heb bij de vintage knitting lady patroontjes gekocht,maar heb de tijd nodig om ze te vertalen,ben geen held daarin. ik kan ook met de patroontjes ruilen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2013 om 20:52
Op google zoeken: miniatuur patroontjes breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2013 om 23:44
Yeb ,heb ik ook gedaan,slofjes ,tasjes,truitjes,maar n baby(jurkje,pakje zijn ook vaak in
het engels ,heb net n ieni mieni beertje af voor bij t pooje,pft,das pas n gepriegel,het gezichtje blijft moeiljk.
Ik zal kijken of ik morgen wat fotos kan plaatsen
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2013 om 23:45
Oh sorry,pooje is popje
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2013 om 23:57
Is mijn e mail adres nu te zien,bedankt voor de tip
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 07:15
je mailadres is nu oké!!!!! :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 07:18
ik heb de indruk dat je enkel problemen hebt met vertalen en daarom Nederlandstalige zoekt, of heb ik het mis???
ik weet niet wat het aanbod in het Nederlands is, waarschijnlijk niet voldoende....
Zou barbiekledij helpen, maar dan met fijner garen en een fijnere pen???
Indien problemen met vertalen, je kan/mag hier een stuk van je patroon neerpennen, ongetwijfeld voldoende leden die je kunnen helpen!!! :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 08:38
Vraagje : Borboleta ben jij hier niet al jaren aangemeld als Mesadopi ? Aan zo'n kleine patroontjes is toch niet veel vertaalwerk ? Lukt het nog steeds niet na al die jaren ?
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 09:01
groetjes margriet
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 09:58
Kijk eens op de site van anneliesdekort.nl of dewittestee.nl
Daar staan prachtige patronen.
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 10:44
Goedemorgen dine,

Ja echt dat klopt,oeps,was gisterenavond wat aan het rondneuzen en zag staan mesadopi,en dat ben ik inderdaad ,
Ik heb mijn naam veranderd in borboleta omdat dat n betekenis heeft (vlinder)dat is ook mijn g mail naam sinds zeker 4 jaar.
,las ook dat ik mini patroontjes aangevraagd heb,maar dat moet toch vrij recent zijn geweest,want ik ben pas begonnen met miniatuur breien,was ik helemaal vergeten,zag dat ik daar ook bijna geen reaktie op heb gehad.

,r
En nu het antwoord op het vertalen,
Als je nou regelmatig vertaald dan krijg je het snel onder de knie,een jaar of 4 geleden heb ik voor de fam in nederland gelukspoppen van bijv alan dart gebreid daar moesten er een paar van vertaald worden,kreeg het niet onder de knie,een lieve handwerkster heeft mij toen geholpen,maar nu ben ik zelf aan het vertalen,maar dat zijn niet zomaar kleine patroontjes,daarom schrijf ik ook dat het zo lang duurd,ik zal een patroon op hobbydoos zetten wat ik al vertaald heb,en ook had ik de website gevinden van mevr de kort,2 e mail verstuurd maar nog geen antwoord teruggekregen.
Mijn eerste vraag aan haar was of ze ze pdf kon opsturen,en mijn 2 de vraag welk patroon er past voor n 10 cm popje,maar helaas,dus dacht ik ,vraag het aan de hobbydozen,maar ik denk zomaar dat niemand zijn patroontjes wil delen of ruilen.Als het mij lukt staat er vandaag een pdf op van n oud miniatuurpaproontje,in het engels,mijn vertaling staat op n kladje en dat ga ik niet helemaal typen.
En sorry dat ikmij 2 keer aangemeld heb,zou graag als Borboleta blijven staan

,

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 10:54
Het vertalen van die Alan Dart patronen vraagt inderdaad veel tijd. Ik herinner het me nog goed want ik was 1 van die handwerksters die toen de vertalingen voor jou gemaakt hebben.
Dat je weinig reactie krijgt komt doordat er geen kooppatronen meer gedeeld worden omwille van problemen met het copyright.
Zo'n miniatuurkleding zal wel meevallen, klein en gaat snel vooruit. En met een goed vertaalschema zal het zeker lukken. Succes ermee !    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 11:33
Het beste is om een leerboek breien of haken in het Engels aan te schaffen, daarin staan de steken met hun naam en uitleg, dan leer je in het Engels te denken. Ik heb je al wat gestuurd en ik zal eens kijken in mijn map kleine popjes, dat zijn zwartwit bladen, ik kan er een paar voor je scannen, een paar standaardpatronen. De rest is meer van hetzelfde. Ik heb er zelf van de zomer mee gewerkt, het voornaamste voordeel was dat je armsgaten maakt door af te kanten en weer op te zetten, waardoor je met één bolletje een hele jurk breit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 11:41
Magteld ,

Dank je,
gisteren n heel gepuzzel,m.s.,moss st,tja ,,kom er dan heel wat uurtjes achter dat m.s en moss.st hetzelfde betekend,eenvoudig gerstekorrel,dat vergeet je dan niet meer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 12:05
De mails blijven hangen, de server heeft er even geen zin in. Ik denk dat ze straks wel verzonden worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 12:12
Ik denk dat ik wel wat zal hebben, maar dat moet ik dan eerst op zolder zoeken en inscannen. Deze maand zal me dat echt niet lukken. Mocht je ze in januari nog zoeken, geef een seintje en ik zal op zolder op zoektocht gaan.Nu heb ik nog even in mijn dropbox map gekeken maar daar staan geen miniatuurpatronen in.
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 16:26
kijk eens op poohbeerseigenstart.nl

groetjes Belinda
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 17:05
Hallo janne marie,

Tegen die tijd geef ik n gil,want alle patroontjes zijn welkom
Back to Top
borboleta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2013
Locatie: portugal
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer borboleta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 17:20
Ja Magteld ,klopt
heb nog niets binnen,,ik ga nu proberen fototjes te plaatsen.
Maar wil dat zeggen dan dat ik geen patroon van de vintage lady op t forum mag zetten?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 18:31
je mag wel foto's plaatsen hoor, er mogen alleen geen kooppatronen meer verdeeld worden. :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns