Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mochila look-a-like haken

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 09:22
Heb even voor je gezocht Betty . Mochila look-a-like haken intikken dan kom je hem tegen.
Ik heb mij net aangemeld nu even wachten tot ik geaccepteerd wordtπŸ˜„
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 10:46
Bettie de groep heet Mochila look-a-like haken.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 10:48
Leuk Fleurtje, dga jij hem ook maken? We zijn nu bij week 2. Zaterdag komt week 3 online. Je hoeft toch niet gelijk te lopen met de groep, dus maakt niet uit wanneer je instapt.
Na deze tas willen ze met een iets moeilijker project beginnen (geen idee of dat weer een tas zal zijn).
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 10:52
Ik moet nog even wachten tot ik geaccepteerd wordt. En dan wil ik kijken of het me lukt om mee te doen. Ik heb nog behoorlijk wat haakwerkjes die afgemaakt moeten worden πŸ˜„
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 11:02
Ja, ik eigenlijk ook, hoewel niet alleen haakwerk. Een deken breien , een sjaal breien , een slang met kraaltjes haken,  kralenwerk afmaken. En een dikke pil uitlezen, waarbij ik trouwens al over de helft ben :) O ja, en ik moet nog steeds met mijn breirol beginnen, garen daarvoor heb ik al heel lang in huis. Maar, ik heb een volgorde gemaakt, 1: cal tas maken en tussendoor: 2. sjaal breien (Dreambird) en tussendoor 3. Lezen.  De rest staat voorlopig 'on hold'.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 11:14
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚we zijn allemaal hetzelfde.πŸ‘
Ben op het ogenblik ook druk met zorgenvriendjes te haken. Krijg best wel wat aanvragen . Heb nu ook een sleutelhangervriendje gemaakt en een Tasvriendje gemaakt.
http://freebits.nl/image/mEM
http://freebits.nl/image/mET
http://freebits.nl/image/mE4
Dus ik denk dat de cal nog even moet wachten
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 11:15


Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 11:28
O,wat een plaatjes,zeker wel veel werk met zo'n ritsje innaaien?
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 12:15
Valt mee Engeline, de eerste keer was het lastigste omdat je iets nieuws probeert, maar nu gaat het al een stuk makkelijker .πŸ˜„πŸ‘
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 12:32
vind ze prachtig!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 12:47
Ik heb mezelf inmiddels ook aangemeld en heb veel zin om te beginnen. Moet echter van mezelf eerst nog een ander project afmaken.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 19:55
wat een goed idee!! en wat een mooie vriendjes!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 22:18
Ik heb mezelf ook gemeld en ben er nu bij.ik kan alleen niet de voorbeelden en patronen downloaden en uitprinten op mijn ipad lijkt het maar op de pc gaat het wel maar heb daar geen printer op en lukt me nog niet morgen verder kijken
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 14:20
ben nu lid van die fb groep maar jeetje wat ziet dat er ingewikkeld uit!!! Inbreien kan ik ook al niet en dit lijkt erop hihi
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 10:31
Fleurtje 48, wat mooi allemaal. Wauw.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 10:54
Nou Prideke ik heb dat zelfde probleem, ik heb me ook aangemeld maar ik zie het ook nog niet zo zitten hihihi, heb het nog even op zij gezet.. En dankjewel Janne MarieπŸ‘
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 10:58
Heb gisteren een eerste poging gewaagd. Gelukkig houden ze het eenvoudig zodat ook beginners mee kunnen doen. Vind het leuk om te doen maar moet wel erg wennen aan de andere manier van haken. Alleen de achterste lus haken (niet zo'n probleem) en de draad langs onder over de haaknaald leggen i.p.v. langs boven. Dat gaat nog wat krampachtig. Heb inmiddels week 1 gedaan (bijna hele middag aan bezig geweest) maar moest toen echt even stoppen. Loop nog twee weken achter maar dat haal ik wel in.
Nog meer mensen begonnen?
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 13:34
Ja ,ik ben ook begonnen maar ik heb nog nooit zoveel moeite ergens mee gejhad.het gaat niet om snappen maar om het doen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 13:53
Ik heb er naar gekeken, maar weet gewoonweg niet waar of hoe ik moet beginnen.
Ik snap al helemaal niet hoe je aan die ster komt? Ik kan dat niet uit de documenten halen die ik al gevonden heb....
Zal wel aan mij liggen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 15:14
Originally posted by C4th C4th wrote:

Ik heb er naar gekeken, maar weet gewoonweg niet waar of hoe ik moet beginnen.
Ik snap al helemaal niet hoe je aan die ster komt? Ik kan dat niet uit de documenten halen die ik al gevonden heb....
Zal wel aan mij liggen.
 
Bij bestanden staat een bestand 'Mochila look-a-like cal.pdf'. Daarin wordt elke toer beschreven. Elke week wordt het bestand aangevuld met de nieuwe weekopdracht. In andere bestanden staat precies beschreven hoe de techniek werkt en tips e.d.
 
Het is op zich allemaal vrij duidelijk maar de techniek is zo heel anders dan gewend dat het (nog) niet echt soepel gaat.
 
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns