Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mochila look-a-like haken

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wil.f View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 September 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wil.f Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 09:53
Wil wel mee doen maar kan je niet beter dat iedereen op ze eigen tempo mee doe dat per week deel van het patroon neer zet en dan men dan als alles klaar is tweemaanden er langen er over kunnen doen dar echt veel werk is
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 11:51
Je kunt er toch altijd langer over doen? Er zijn er ook die nu pas beginnen. Het is juist wel leuk vind ik, dat ze elke week een stukje plaatsen. Gelukkig is het niet verplicht om het elke week af te hebben, dan was ik er trouwens zelf echt niet aan begonnen, het moet geen verplichting zijn.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 12:09
Ben het helemaal met je eens janne ,Ikheb nu net week een af en snap het begin nu even niet van toer12 maar maak me geen zorgen dat ik niet op tijd loop mk vind het nu zo leuk en het resultaat vooral zo leuk wan wat ik zie als er een stuk klaar is,.ik loop al nieuwe kleuren te bedenken. Het enige ik zal geen tas patroon gaan ont werpen ,.Ik ben veels te blij met de mensen die dat voor ons doen .groet betty
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 12:44
Ik ben al blij dat ik de steek nu onder de knie heb, heb nu ook inmiddels bijna week 1 af en maak me inderdaad ook niet druk, voeg iedere week gewoon netjes het patroon van die week er weer bij en zie wel wanneer ik mijn eigen tas af heb. Patroon ontwikkelen lijkt me best  moeilijk, ben blij dat we nu netjes het patroon kunnen volgen!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 12:54
Ik werk ook op mijn eigen tempo. Ben nu met week 2 bezig en denk niet dat ik het ingehaald krijg omdat het (bij mij tenminste) een heel stuk langzamer gaat dan gewoon haken. Het is inderdaad verslaven. Wil elke keer zien hoe de volgende toer uitpakt. Heb wel een beetje last van iets bobbelede bodem maar omdat dit de eerste keer is dat ik dit doe neem ik dat maar voor lief.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 14:02
Ja, bij mij gaat het ook niet zo snel als met normaal haken. Je draden gaan ook steeds gedraaid zitten, dus steeds nadat ik een stukje heb gehaakt ben ik weer een tijd bezig om alles terug te draaien. Och, ook een bezigheid :)
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2014 om 16:35
Het draaien van de draden kun je juist mooi wegwerken bij het yarn under haken en dan proberen te zorgen dat je juist geen gedraaide draden krijgt. Ga vanavond ook maar weer eens een stukje verder haken.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 11:44
Ik heb week 3 al een paar keer over moeten doen. Nu kijk ik naar de gehele teltekening en dan gaat het beter.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 12:32
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Ik heb week 3 al een paar keer over moeten doen. Nu kijk ik naar de gehele teltekening en dan gaat het beter.
Maar je schiet dus al wel lekker op. Ik ben nog met week 2. Mag geloof ik nu aan de effen toer beginnen. Dit weekend logees dus zal er weinig van haken terecht komen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 10:16
Ja, ik ben gisteravond aan week 4 begonnen. Begin nu wel te twijfelen of ik wel leuke kleuren heb gebruikt, maar ja ik wou hem maken van katoen dat ik toch al in huis had. Eerst dacht ik nog wel meer van die tassen te maken, maar nu twijfel ik. Het is leuk om een keer te doen, maar wat moet ik toch met al die tassen. Ik gebruik altijd maar 1 en dezelfde tas. 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 10:24
Heb je niemand anders die je ermee kan verrassen?
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 11:22
Ik ben gisteren eindelijk begonnen, maar wat is dit lastig haken, normaal gesproken haak ik op een dag een leuk zorgenvriendje . Nu heb ik net week 1 achter de rug en zit nu met een verkrampte schouder, vastzittende nek en tintels in mijn rechterarm buiten maar wat Libelle's door te lezen, want ja haken lukt niet echt nu😢
Het is zo tegennatuurlijk haken, dat underyarn en achterste lus samen. Maar het zal wel een keertje wennen, hoop ik😄
Allemaal succes met het verder haken van de Mochila look-a-like tas👍 ik hoop ergens volgende week de draad weer op te kunnen pakken.😄
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 12:08
Ook ik ervaar het als heel krampachtig haken. Kan het ook niet lang achter elkaar doen. Had in het begin nog de, inmiddels gebleken ijdele, hoop dat ik de achterstand wel even in zou halen. Mooi niet dus. Kan maar een paar toeren achter elkaar doen. Heb gelukkig nog een ander project op 'de pennen' staan dus wissel regelmatig af.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 08:35
Ik ben inmiddels bezig met week 2, loop dus wel achter maar vid het heerlijk om te doen, gewoon als ik tijd heb iedere keer een klein stukje! Denk dat er na deze zeker nog wel meer tassen gaan volgen. Vind het heel leuk om te doen en in huis lopen ze allemaal al langs met de vraag hoe die gaat worden en wanneer ik er een voor hen ga maken....! haha
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 11:14
Neen Bettie, zou niet weten aan wie. Nu loop ik er ook niet mee te koop, als ik iets heb gemaakt (vooral sieraden eigenlijk) dan laat ik het nooit zien, ik zet het op mijn weblog en berg het dan op.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 11:35
o.Janne Marie..ik breek mijn nek over mijn tassen en blijf ze nog steeds maken .zie steeds leukere en meestal neemt een van mijn dochters er wel weer een mee.En nu begint mijn moeder ook al... haha
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 15:46


Even showen hoe mijn tas er tot nu toe uitziet, ik heb net week 4 klaar.

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 15:48
GEWELDIG!!!!!!!!!!! super mooi!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 15:54
Wow, jij gaat goed! Ziet er super uit. Ik heb net de onderste drie toeren van de opstaande rand af en mag dus met het eerste patroontje beginnen. De bodem bobbelt bij mij een beetje en de binnenkant ziet er lang zo netjes niet uit als die van jou.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:33
K hebnet voor de 80ste x alles uit gehaald.ik denk dat ik toch problemen hebmet goed tellen.door de concentratieproblemen .die ik nog steeds heb door de val vande trap.ik benstik jaloers op je .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns