Mochila look-a-like haken |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fleurtje 48, wat mooi allemaal. Wauw.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
ben nu lid van die fb groep maar jeetje wat ziet dat er ingewikkeld uit!!! Inbreien kan ik ook al niet en dit lijkt erop hihi
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Ik heb mezelf ook gemeld en ben er nu bij.ik kan alleen niet de voorbeelden en patronen downloaden en uitprinten op mijn ipad lijkt het maar op de pc gaat het wel maar heb daar geen printer op en lukt me nog niet morgen verder kijken
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
wat een goed idee!! en wat een mooie vriendjes!
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Ik heb mezelf inmiddels ook aangemeld en heb veel zin om te beginnen. Moet echter van mezelf eerst nog een ander project afmaken.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
vind ze prachtig!
|
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Valt mee Engeline, de eerste keer was het lastigste omdat je iets nieuws probeert, maar nu gaat het al een stuk makkelijker .ππ
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
O,wat een plaatjes,zeker wel veel werk met zo'n ritsje innaaien?
|
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
![]() |
|
πππwe zijn allemaal hetzelfde.π
Ben op het ogenblik ook druk met zorgenvriendjes te haken. Krijg best wel wat aanvragen . Heb nu ook een sleutelhangervriendje gemaakt en een Tasvriendje gemaakt. http://freebits.nl/image/mEM http://freebits.nl/image/mET http://freebits.nl/image/mE4 Dus ik denk dat de cal nog even moet wachten |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ja, ik eigenlijk ook, hoewel niet alleen haakwerk. Een deken breien , een sjaal breien , een slang met kraaltjes haken, kralenwerk afmaken. En een dikke pil uitlezen, waarbij ik trouwens al over de helft ben :) O ja, en ik moet nog steeds met mijn breirol beginnen, garen daarvoor heb ik al heel lang in huis. Maar, ik heb een volgorde gemaakt, 1: cal tas maken en tussendoor: 2. sjaal breien (Dreambird) en tussendoor 3. Lezen. De rest staat voorlopig 'on hold'.
|
|
![]() |
|
Ik moet nog even wachten tot ik geaccepteerd wordt. En dan wil ik kijken of het me lukt om mee te doen. Ik heb nog behoorlijk wat haakwerkjes die afgemaakt moeten worden π
|
|
![]() |
|
Leuk Fleurtje, dga jij hem ook maken? We zijn nu bij week 2. Zaterdag komt week 3 online. Je hoeft toch niet gelijk te lopen met de groep, dus maakt niet uit wanneer je instapt.
Na deze tas willen ze met een iets moeilijker project beginnen (geen idee of dat weer een tas zal zijn).
|
|
![]() |
|
Bettie de groep heet Mochila look-a-like haken.
|
|
![]() |
|
Heb even voor je gezocht Betty . Mochila look-a-like haken intikken dan kom je hem tegen.
Ik heb mij net aangemeld nu even wachten tot ik geaccepteerd wordtπ |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
leuke tassen, maar lijkt me een heel werk.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Janne hoe heet die besloten groep op facebook dan?
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik ben wel lid en sla het eerst op,ze zijn erg leuk,maar ik wil eerst andere dingen afmaken
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Dank je janne
|
|
![]() |
|
Dat het een besloten groep is hield mij eerst ook tegen, dan moet je jezelf eerst aanmelden voor je meer kunt zien. Maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb, het zijn leuke tassen. Hoe de CAL tas wordt is nog niet bekend, maar dat vind ik juist wel leuk.
BettieKleien, ik heb ook gezocht naar patronen maar kan er niet echt voor een tas vinden. Nu zag ik ergens eee foto van zo'n tas, dat was gewoon een platte schoutertas, die is simpel, haak je gewoon een rechte lap. (hoop dat je hem zo kunt zien). Je kunt dan alle soorten patronen gebruiken, haak, brei, borduur, kralenpatronen. Maak je met een ronde bodem, dan gebruik je het patroon van bijvoorbeeld een pannenlap en ga je als de pannenlap op maat is omhoog werken met een patroon. Het haken gaat als volgt: je haakt met vasten, steeds in de achterste lus van de vaste. Je haalt de draad niet over de haaknaald heen maar onderlangs (yarn under). Je neemt steeds extra draad mee om alles stevig te maken. Werk je bijvoorbeeld met vier kleuren, dan haak je steeds door de lus maar neemt de kleuren die je op dat moment niet gebruikt achterlangs mee. (hoop dat ik het goed uitleg).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |