Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mochila look-a-like haken

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:35
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

K hebnet voor de 80ste x alles uit gehaald.ik denk dat ik toch problemen hebmet goed tellen.door de concentratieproblemen .die ik nog steeds heb door de val vande trap.ik benstik jaloers op je .
 
Dat is vervelend zeg. Concentratie is hierbij inderdaad wel een vereiste. Wel dapper dat je toch doorgaat. Gaat vast goedkomen. Moet eerlijk zeggen dat mij meer dan twee toeren op een avond ook niet lukt. Het schiet dus ook niet echt op.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:41
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

K hebnet voor de 80ste x alles uit gehaald.ik denk dat ik toch problemen hebmet goed tellen.door de concentratieproblemen .die ik nog steeds heb door de val vande trap.ik benstik jaloers op je .


je moet niet jaloers zijn want ik weet zeker dat door het vele uithalen jouw draadje heel soepel is nu en dan gaat het vanzelf gaan en heb je een soepele tas
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 22:40
Schitterend, mooie kleuren ook
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 23:20
Mooie sprekende kleuren!👍😄 ik ben vanavond begonnen met week 2, ik heb 1 toer gedaan en toen was ik er al weer klaar mee. Ik ga denk ik toch maar andere katoen halen. Waar ik nu mee werk splijt heel snel.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 17:41
Het gaat bij mij nu goed.Ik ben aan toer 16 maar het gaat zeker niet vlug .,maar dat hoeft ook niet ik heb de tijd .Maar het is gewoon verslavend.mijn zusje es nu ook besmet.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 15:10
Het gaat zeker niet snel, maar naar mijn zin gaat het bij mij snel genoeg. Ik pak het werk af en toe op, maar meestal alleen in de avond. En geduld hebben mocht het niet lukken, ik moet ook af en toe wel wat uithalen hoor.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 14:41
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 14:47
ik kende teze tassen helemaal niet, zie het nu voor het eerst en.............ben meteen helemaal verliefd, kwijl, zucht
heb mijn dochter gevraagd voor mij op 'smoelenboek'  te gaan want ik hou daar allemaal niet zo van.
de tassen vind ik echter super en nu kan ik de kindertrui afbreien waar ik mee bezig ben en zij kan ondertussen op jacht naar werkbeschrijving enz. Smile

oh en sorry voor de lege post; ongelukje LOL
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 18:57
Ik heb de knoop doorgehakt en ben er mee gestopt. Het resultaat was niet naar mijn zin maar ik was van plan de tas toch af te maken. Maar begon er tegenaan te hikken en had veel meer zin om aan andere projecten te werken. Maar dan voelde ik me weer schuldig omdat ik vond dat ik met de tas verder moest. Dus waarom tegen mijn zin in bezig zijn met iets wat een hobby zou moeten zijn. Nee dus, heb nu geaccepteerd dat het mijn ding niet is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Heb er gewoon het geduld niet voor. 
Ik ga dus gewoon weer aan de slag met haak- en breisels waar ik wel lol in heb Smile
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 19:09
allé, al dat werk. ge kunt het misschien afkanten en er een mandje van maken dan om uw handwerk waar ge mee bezig zijt in op te bergen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 19:22
Originally posted by bep bep wrote:

allé, al dat werk. ge kunt het misschien afkanten en er een mandje van maken dan om uw handwerk waar ge mee bezig zijt in op te bergen.

Zelfs daar was het niet goed genoeg voor. Heb het inmiddels uitgehaald en de bolletjes opgeruimd. Komen wel weer van pas bij een volgend project. En wie weet, als ik ooit met pensioen mag en veel tijd krijg dat ik het geduld heb om nog eens een poging te doen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 21:25
wat ik niet goed begrijp.......
inmiddels een paar filmpjes gekeken over dat haakwerk......
en ik begrijp het probleem niet zo goed
gaat het jullie nou om die prachtige kleurrijke tassen of om de techniek onder de knie te krijgen?

ik vind die kleuren bijzonder inspirerend!
en ik ben dol op kleurrijke aparte zelfgemaakte tassen (voor zover ik al van tassen hou)
en ik bedacht me dat haakwerk over de voorste en achterse lus wordt gehaakt, is sterker dan over een lus
en wat maakt het voor het eindresultaat nou uit of je de draad onder je naald of boven je naald naar 'binnen' haalt?
dus wat mij betreft ga ik me de komende week binnen de gevarenzones van de wolwinkel begeven, de meest felle kleurtjes verzamelen en gewoon ns wat uitproberenBig smile

alleen nu zorgen dat ik die trui af brei......
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 22:49
De tassen zijn inderdaad prachtig en de techniek is ook goed aan te leren. Maar voor het resultaat ook echt mooi is hebben de meesten wel wat oefening nodig, zo ook ik. En de techniek gaat veel langzamer dan gewoon haken.
En voor beide heb ik dus het geduld niet. Daarom ben ik ermee geen gestopt. Verder geen probleem.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 23:45
dag Joke, ik had niet specifiek op jouw post gereageerd hoor
het was meer een reactie op alle posts hier en een me hardop afvragen of ik iets over het hoofd had gezien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2014 om 08:39
De CAL is verplaatst naar de Agenda Hobbybeurzen. Hier zit ie in Tips en Trucs en het is eigenlijk geen tip meer, behalve de tip dat er weer een CAL is begonnen. In de andere rubriek gebeurt veel minder, dus daar blijft hij langer bovenaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns