Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MOEILIJK HE

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 22:22
Originally posted by doortje doortje wrote:

hey en dan heet ik dame pitbullLOLLOLLOL

ja hoor eige schuld dikke bult
lydia wijsbroek
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 07:34
maar wel een lieverd
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 07:59
meiden jullie hebben allemaal helemaal gelijk................ maar............ de enige oplossing is negeren en door gaan met je eigen leuke dingen
dit soort negativiteit vreet jouw energie op en de newbie voelt het niet en is zich niet eens bewust van het feit dat jij boos bent
laat het los en laat het gewoon gaan........... haal je schouders op, delete en op naar het volgende bericht wat zeer waarschijnlijk wel leuk is!!!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 09:44
ik zie het al voor me een topic om te vuilbekken tjonge dan breek er geen wereld oorlog uit maar een hobbydozen oorlog  dan wordt er hier gegooid met bommen en granaten LOLLOLLOL weet je heel vaak ligt het er aan hoe iemand iets leest dat heb ik wel gemerkt toen dinne boos op mij werdt en als iemand een patroon vraagd en alleen maar komt om te halen laat ik die links liggen maar zelfs dan ben ik een beetje te goed gelovig want ik ben ook hier gekomen met een vraag en ja wist ik veel dat ik jullie niet meer kan missen vaak willen we dat mensen doen zoals wij denken en doen en jammer genoeg gaat dat nooit gebeuren want alle mensen denken en voelen anders de 1 heeft fatsoen de andere niet de 1 wil alles delen en de andere wil het lekker zelf houden en denkt niet aan de mede hobbydozen maar is dat niet overal zo zelfs in je dorp of stad en dat heb niks met de jeugd te maken in mijn jeugd werd er ook al gezegd de jeugd van tegenwordig wat moeten we er mee, er komt bij mij heel veel jeugd voor mijn zoon maar die zijn fantastich en echt beleefd ik denk echt dat we deze ergenissen moeten stoppen ik weet nu al wie ik wel lief vind en wie niet ik weet zelfs al dat er bij zijn die tegen kritiek kunnen en dan niet boos worden, ik moet bijv. altijd lachen om magteld die kan zo kort door de bocht komen dan lig ik helemaal in een deuk ook al zou ze dat tegen mij doen en een ander wordt er weer boos om dus zo zie je een heel verhaal van 1 hobbydoosje en zo zijn er heel veel verhalen ik hou me vast aan degene die ik nog nooit gezien heb maar toch heel veel om geef want het klinkt misschien heel raar maar er zijn erbij waar ik heel veel om geef zonder ze ooit gezien te hebben
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:03
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 13:47
Ik moet van de psych leren dat NEE zeggen mag. Ik oefen hier oke? Wink
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 13:51
nee zeggen is niet fout hoor dat heet voor jezelf opkomen je ben geen slecht mens als je voor jezelf opkomt dus gewoon doen je moet maar zo denken nee is maar 3 letters
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 13:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik moet van de psych leren dat NEE zeggen mag. Ik oefen hier oke? Wink

gaan we allemaal helpen nee nee nee nee lekker puh
lydia wijsbroek
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 14:49
Doortje je slaat de speiker precies op zijn kop zo is het ook iedereen is anders!
Vind het heel mooi zoals je het hebt verwoord!!Smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 14:50
je kan ook zo doen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en heus dan snappen ze echt wel dat het nee is
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 14:52
Dames, moet er nu geen slotje op dit topic neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (grapje)
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 15:02
hahahahahahahahahahahahahahahahahaThumbs Up
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 15:29
Eerlijk gezegd denk ik dat het een steeds terugkerend probleem blijft. Gewoon lekker negeren. Met nee reageren is alleen maar olie op het vuur gooien, toch? Tenminste zo denk ik erover. Ik heb zoveel tijd over om te handwerken sinds ik me suf negeer:-) heb al weer heel wat toeren van m'n nieuwe gehaakte Kate sjaal. Aanrader!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 15:31
ja ik ga ook proberen de pitbull in te laten slapen maarja dan heb je wel kans dat de boxer weer wakker wordt LOL
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:19
ach boxers zijn hele lieve en sociale honden (animal planet) en hebben geen kwaad in zich.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:37
nee, maar als ze bijten houden ze ook vast. dus Doortje deze verandering helpt niet zo hoor
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 18:47
Als het Nee zeggen niet meteen lukt, kun je als antwoord geven Mag ik daar op terugkomen? of Daar moet ik even over nadenken. Later is het dan makkelijker om te mailen, schrijven of bellen om Nee te zeggen.

Op een gegeven moment merkt je, dat je zonder nadenken Nee hebt gezegd. Dat duurde bij mij wel een jaar of 20.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 22:17

Ik dacht er achter te komen dat, als je niet ingelogd bent, het topic: '' even voorstellen '' niet te zien is dus: als iemand een patroontje zoekt, zich inschrijft en dan de vraag stelt let ze w.s. niet eens op het voorsteltopic en daar staat ook nog eens bij: als je je WILT voorstellen dus da's ook niet erg aanmoedigend, vind ik....ik denk dat in het WELKOMtopicvan Magtelt vermeld zou kunnen worden dat we het erg op prijs stellen dat nieuwe leden zich voorstellen vóórdat ze om patronen vragen...dat is toch een heel vriendelijk welkom? Of zit ik nu te raaskallen..kan hoor, nu Oranje verloren heeft ;-((((

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 22:58
Originally posted by doortje doortje wrote:

..........................................., ik moet bijv. altijd lachen om Magtelt die kan zo kort door de bocht komen dan lig ik helemaal in een deuk ...................................

LOLLOLLOL Ik vind haar uitspraken en opmerkingen ook ge-wel-dig!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 23:19
ik ben nu een geslagen hondje hoor nu we verloren hebben Unhappy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns