Moogly CAL En hij is af!!! |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Autheur | ||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nog 8 te gaan en dan wel het geheel ook laten zien hoor.
Van de laatste gemaakte vind ik blok 14 intrigerend. Die gaat precies de diepte in als je naar het midden kijkt. (ofwel ben ik moe dat kan ook nog) |
||
|
||
![]() |
||
Amethyst ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
|
Voor de rest bedankt iedereen en ik wil hierbij ook blok 17 showen: ![]() |
||
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
|
ziet er ook ingewikkeld uit. De moeilijkheidsgraad gaat precies met de blokken mee omhoog.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Gevonden. En blok 18 en 19 heb ik nog niet gezien.
En als je zegt waar het 'mist'blok verkeerd gaat dan kunnen we misschien helpen. |
||
|
||
![]() |
||
Amethyst ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
|
Blok 18: ![]() Blok 19: ![]() En als bonus Blok 21: ![]() |
||
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
Ow 19 is mooi, hmm 21 ook
|
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
||
|
dankjewel.
die 19 is de ronde echt rond en die afbakening erin is heel mooi. 18 geeft een speciale structuur. en die 21 met die bloem in het midden, doet mij aan ijskreem denken (zo een waaierkoekske dat ze er dikwijls als versiering insteken) Nog vier te gaan denk ik en dan kunnen we het geheel zien. |
||
|
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2394 |
|
Prachtig blok 19
![]() |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
||
![]() |
||
|
Inderdaad nog 4 te gaan, 20(oftewel het "mist" blok) 22, 23(ben ik al mee bezig en is bijna af) en dan 24 nog. |
||
|
||
![]() |
||
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
|
zo dat word heel mooi, lijkt me niet de makkelijkste haakwerkjes!
|
||
![]() |
||
|
En We kunnen er nog een van de lijst afstrepen, blok 23 is af, nog steeds een beetje scheef maar hopelijk trekt dat recht bij het samenhaken.
Blok 23: ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
dat is ook een schoontje en ik denk dat de hoeken niet goed beschreven stonden want het is daar zo precies dat je er een paar steken te veel hebt en daardoor het wat krom trekken. Maar als het in elkaar genaaid is dan trekt dat wel wat bij. Nog 3, het begint te korten.
|
||
|
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
|
Zo wat heb je er al veel af, ze zijn leuk en mooi.
Succes met de laatste maken... |
||
![]() |
||
|
En sinds ik gisteren weer begonnen ben met 20 en dit nu wel goed ging kan ik 20 nu ook van de lijst afstrepen en blijven er dus nog maar 2 blokken over! Nu dus alleen nog maar blok 22 en de allerlaatste nummer 24 te doen. Dan gaan puzzelen welk blok op welke plaats en ze aan elkaar gaan zetten. Blok 20!: ![]() Ook weer een scheef blok maar dat komt in dit geval omdat je begint met het kantblokje en vervolgens niet in toeren omheen werkt maar in een hoek begint en dus langs 2 van de zijkanten haakt. Alleen het allerlaatste toertje vasten zit weer om het hele blok heen. |
||
|
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
Dat is een enorme klus!!! Maar als alle kunstwerkjes een groot kunstwerk geworden zijn, mag je het eervol met hoofdletters schrijven.
|
||
![]() |
||
|
Zolang de blokken maar allemaal even hoog en breed zijn. Want ik heb gezien dat er zijn die verschillende 'laatste' toeren hebben.
http://www.mooglyblog.com/cal-block-20/ hier bv. En in die hoek met dat mintgroen denk ik dat je daar de hoek niet helemaal juist hebt gemaakt en daarom dat getrek. |
||
|
||
![]() |
||
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
|
Wat een werk!
![]() Maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr......als het klaar is dan heb je ook wat!!!! ![]() |
||
![]() |
||
|
http://www.ravelry.com/discuss/moogly-cal-2015/3289959/1-25 Voor de rest bedankt iedereen en ik ben inmiddels toe aan het laatste blok en ga me richten op het leren van de bullion steek. Maar eerst voor jullie nog: Blok 22! ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
dit is ook wel een schoneke, een spiraal dat toe begint.
Als het bij veel mensen trekt, is het een teken dat het een slecht uitgeschreven patroon is. |
||
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |