Naar de uroloog... |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
jenny1960 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2011 Status: Offline Points: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kunt beter niet de verhalen op internet lezen volgens mij ik heb eind januari een onderooglid laten doen omdat ik erg last had van wallen maar die zijn gelukkig weg nu het was het meer dan waard,maar ik had dus ook op het internet gekeken en werd er echt niet goed van toen ik zag wat er gebeurde toen ik eenmaal op die ok lag en hij mij verdoofd had en de eerste snee zetten toen zag ik dat weer voor me ik werd opeens zo nerveus dat ik haast los van dat bed kwam,en ook een brief voor de huisarts meekreeg dat ik extreem nerveus was dus ik kijk nooit meer van te voren ha ha, groetjes jenny |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik hoop dat je een beetje goed door de wachttijd heenkomt.
Duurt wel lang, dus veel tijd om je druk te maken! Heb vertrouwen in wat de dames hierboven al schreven en ik wens je veel sterkte. En het is niets om je voor te schamen hoor!!!! |
|
![]() |
|
Willemina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
Mijn dochter had vroeger ook geregeld blaasontsteking, tot ik haar inderdaad op een emmer met kamille heb gezet, en ook kamille drinken, daar heeft ze echt baat bij gehad. Kamille heeft echt wel een genezende werking en schaden kan het niet. Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent, maar het is nu vakantietijd en dan duurt het nog langer, niet nerveus zijn, voor je het weet is het al voorbij. Succes!! |
|
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Marcha misschien een hele gekke vraag, maar ben jij het laatste jaar overgestapt op ander maandverband/inlegkruisjes, daar kun je ook op reageren namenlijk.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Wederom bedankt voor de lieve berichtjes!
Fijn die bemoedigende woorden, dat doet veel goed ![]() Lydia: nee, ik gebruik tampons, al vanaf mijn 14e en ook hetzelfde merk. Wel heb ik ook begrepen dat strings dragen een negatieve invloed kan hebben. Ik ben dus wel overgestapt op boxers voor vrouwen ![]() |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Denk er ook aan dat het misschien verstandig is ondergoed te nemen dat je koken kunt, anders besmet je jezelf steeds opnieuw.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ja inderdaad het leuke ondergoed van de jeugd mag je niet heter wassen dan 40 graden, en dat doodt geen bacterieen. sorry Marcha je zult aan het degelijke ondergoed moeten, en anders na elke toiletgang spoelen met een fles lauw (geen koud, dan schrik je zo) water. En opletten welke zeep en wasverzachter je gebruikt.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Haha, aan het degelijk ondergoed dan maar! Zal mijn vriend blij mee zijn |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Hallo,
In 30 maanden tijd heb ik 24 x een blaasontsteking gehad een paar kee een kweek altijd hetzelfde E-coli Omdat ik zo ziek werd van de antibiotica nmaar de uroloog geweest voor een onderzoek,kwam niets uit Toen ben ik bij een homeopatische arts geweest Ik slik nu cranberry D- mannose van orthovitaal voor de blaas en acidophilus voor mijn darmen het gaat nu best goed de laatste blaasontsteking was in februari dus hier werd ik wel blij van Je moet deze capcules wel zelf betalen maar dat heb ik er wel voor over Misschien heb je hier iets aan Zaterdag stond er ook een stukje in de volkskrant over onderzoek met cranberry leek heel goed Misschien heb je er iets aan sterkte ik weet precies hoe je je voelt Groeten Willy
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Jeetje Willy, dat is ook niet niks zeg!
Ik slik dezelfde capsules als jij D-Mannose en dat spul voor je darmen, maar het heeft geen effect bij mij helaas. |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
heb je wel eens gecontroleerd hoeveel er per etmaal ingaat en hoeveel er uit komt .? Het kan best zijn dat er urine in de blaas achter blijft . Dan zou een bekkenfys. de oplossing zijn . Als je nu al kijkt of dit misschien zo is heb je vast wat voorwerk gedaan . sterkte |
|
![]() |
|
O jongens, morgen is het zover en ik ben zo zenuwachtig
![]() die juist probeert om me te helpen. Ik ben gewoon helemaal mezelf niet meer van de stress, getver... 'Gelukkig' ben ik om 08:30 al aan de beurt dus ben er ook meteen van af en hoef niet heel de dag bang te zijn. Maar wat zit ik in de zenuwen zeg, ik vind t echt helemaal niks. Helaas moet t gebeuren, al die blaasontstekingen is natuurlijk ook niet goed. |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
hoi
ik kan best begrijpen hoe je je nu voelt maar probeer je toch te ontspannen anders ben je helemaal over je toeren voor morgen en dat helpje niemand bij ,en die lieve vriend van je zal je wel begrijpen dat je zo doet,dit is eengewone reactie omdat je niet weet wat je te wachten staat groetjes christine |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
sterkte morgen!!!!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
best spanend hoor maar schaam je niet ik denk dat elke
vrouw n man zich nerveus voelt als ze een onderzoek krijgen bij de uroloog. le moet toch letterlijk "met de bille bloot" en dat is nooit leuk. Maar het zijn artsen en al heel wat gewend en hebben al heel wat gezien. Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor jou. |
|
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hallokes Nas
Mijn schoonzus had vroeger ook heel veel last van blaasontstekingen. Zij heeft toen de raad gekregen om geen spannende kledij meer te dragen. groetjes en ik duim voor je bij het onderzoek hoor. Al mijn voorgangers hebben zeker gelijk probeer rustig te blijven IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Heel erg veel succes morgen! Probeer gewoon wat leuks te
doen zodat je er niet telkens aan hoeft te denken..Dan vliegt de dag om en dan is het voor je het weet gebeurd! |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Hou je haaks. Het is ook geen grapje, maar dat zijn die blaasontstekingen helemaal niet! Ga er voor!
|
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Mijn zus had er ook verschrikkelijk veel last van. Mag geen zeep gebruiken, moet katoenen ondergoed dragen, en zelfs geen maandverband gebruiken met een nylon laagje en moet tampons vermijden.
Veel succes morgen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
hallo Marcha , begrijpelijk hoor dat ge nu zenuwachtig zijt . Maar na mijn 2de bevalling heb ik ook steeds terugkerende blaasontstekingen gehad . EErst ook hetzelfde dan jij (antibiotica en noem maar op) Op de duur ook naar de uroloog . Ik was ook bang en eigenlijk toen het onderzoek voorbij was dacht ik " moest ik daar nu bang voor zijn ?" Uiteindelijk had ik "zurige "urine en met een pilletje(1 maand ) en een speciale zeep van de apotheek heb ik het nog maar eens 1 a 2x per 3jaren gehad . Dus je ziet maar het kan ook heel goed meevallen hoor Zet hem op meid en gaan naar die uroloog , voor je het weet ben je er van af veel sterkte morgen , ik zal aan je denken |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |