Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenNAATJE OVER RENATE

Reageer Reageer Pagina  <12345 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 21:12
heel veel sterkte Renate en Daan   
groetjes Thea
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 07:59
lieve Renate, ik weet niet wat ik meer tegen je zeggen kan dan heel veel sterkte! voor jouw en Daan.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 08:35

Hi lieve Renate (en Daan en Wim), Sorry dat ik niet eerder hebt gereageerd. Ik heb wel steeds op het punt gestaan (want heb je verhaal over en over gelezen en steeds weer kwamen de tranen) maar wist gewoon niet wat te schrijven. Er zijn geen woorden die echt alles omschrijven hoe ik zou willen reageren, eigenlijk zou ik alleen maar een arm om je heen willen slaan en met je meehuilen, dan komen de woorden van troost vanzelf..... 

Jullie liefde voor elkaar is op dit moment even het belangrijkste en houdt jullie op de been. Ik kan me voorstellen dat je je (een beetje misschien) groot wilt houden voor Daan en Wim, maar ik hoop dat je iemand hebt waar je je helemaal bij kan laten gaan, want dat is wel heel belangrijk. Je zult zien dat als jij weer (met de nodige ups en downs) na verloop van tijd beter in je vel zit, het met je rug ook beter zal gaan. Mijn therapeut zei altijd, daar waar je het sterkst bent in je lichaam, daar komen het eerst de lichamelijke problemen!!!!!

Neem de tijd voor het verwerken van alles wat je is overkomen. Het verwerken van de zware periode voor je mans dood is ook nu pas begonnen!!!! Misschien heb je er langer voor nodig dan een ander, maar dat is niet erg want het gaat om jou en niet wat een ander denkt dat de periode zou moeten zijn!!!

Iemand vergeleek het verwerken eens met de hoofdstukken uit een boek. Alle hoofdstukken konden worden afgesloten behalve die van de herinnering!!!! In het begin is het heel erg pijnlijk dit hoofdstuk te lezen en lees je misschien maar een heel klein deel en doe je het boek weer snel dicht. In verloop van tijd zul je merken dat je steeds langer kunt gaan lezen en er zo af en toe zelfs een glimlach op je gezicht te zien zal zijn..... je bent bezig met het een plek geven want vergeten zul je het nooit!!!

Lieve Renate en Daan en Wim ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte en sla op papier een lange arm om jullie heen

Groetjes
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 09:32
Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Hi lieve Renate (en Daan en Wim), Sorry dat ik niet eerder hebt gereageerd. Ik heb wel steeds op het punt gestaan (want heb je verhaal over en over gelezen en steeds weer kwamen de tranen) maar wist gewoon niet wat te schrijven. Er zijn geen woorden die echt alles omschrijven hoe ik zou willen reageren, eigenlijk zou ik alleen maar een arm om je heen willen slaan en met je meehuilen, dan komen de woorden van troost vanzelf..... 

Jullie liefde voor elkaar is op dit moment even het belangrijkste en houdt jullie op de been. Ik kan me voorstellen dat je je (een beetje misschien) groot wilt houden voor Daan en Wim, maar ik hoop dat je iemand hebt waar je je helemaal bij kan laten gaan, want dat is wel heel belangrijk. Je zult zien dat als jij weer (met de nodige ups en downs) na verloop van tijd beter in je vel zit, het met je rug ook beter zal gaan. Mijn therapeut zei altijd, daar waar je het sterkst bent in je lichaam, daar komen het eerst de lichamelijke problemen!!!!!

Neem de tijd voor het verwerken van alles wat je is overkomen. Het verwerken van de zware periode voor je mans dood is ook nu pas begonnen!!!! Misschien heb je er langer voor nodig dan een ander, maar dat is niet erg want het gaat om jou en niet wat een ander denkt dat de periode zou moeten zijn!!!

Iemand vergeleek het verwerken eens met de hoofdstukken uit een boek. Alle hoofdstukken konden worden afgesloten behalve die van de herinnering!!!! In het begin is het heel erg pijnlijk dit hoofdstuk te lezen en lees je misschien maar een heel klein deel en doe je het boek weer snel dicht. In verloop van tijd zul je merken dat je steeds langer kunt gaan lezen en er zo af en toe zelfs een glimlach op je gezicht te zien zal zijn..... je bent bezig met het een plek geven want vergeten zul je het nooit!!!

Lieve Renate en Daan en Wim ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte en sla op papier een lange arm om jullie heen

kan het niet mooier verwoorden dan hierboven.

Daan, wat een ontzettend mooie woorden heb jij gescheven naar je moeder toe op dit forum. dat zal haar vast zeer goed doen. een dikke voor jou en voor de rest van de familie.

GROETJES ANGELA
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 11:25
Tinkerbel zegt het inderdaad heel goed en sluit erg aan bij wat ik wil zeggen, maar niet op papier krijg... een dikke kus van Chrisje!!!!!!!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 11:23
BEDANKT LIEVE HOBBYMEIDEN VOOR AL JULLIE FIJN,HARTVERWARMENDE REACTIE'S.
DAT DOET EEN MENS GOED.
GA ER WEER LEKKER TEGEN AAN.
BEN WEER VOLOP BEZIG.
HEB NET EEN SJAAL AFGEMAAKT EN BEN NU BEZIG MET EEN BIJPASSENDE PET.

EN MIJN GANG SCHIET OOK AL AARDIG OP.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 11:29

Hallo Naatje,

Goed zo, je zinnen verzetten met dingen die je graag doet is de beste oplossing !!!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 15:00
FIJN DAT JE DAT WEER EEN BEETJE ZIET ZITTEN EN JE WEER EEN BEETJE AAN HET OMHOOGKRUIPEN BENT. MAAR IK BLIJF AAN JE DENKEN HOOR. JE BENT EEN LIEVE DAPPERE VROUW!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 19:08
klopt clara, naatje is één van de lieve, dappere en sterke meiden die ik via het forum leerde kennen!
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 19:21
Lieve Renate, gelukkig dat je je lekker creatief kan uitleven. Dat is voor mij altijd een hele goede therapie gebleken
Groetjes
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 19:33
Fijn dat je nu even uit het dal bent,al blijft het vallen en opstaan,maar er komt en tijd dat het vallen minder pijn doet.en creatief bezig zijn is een goede afleiding en geeft toch vaak ook wat kracht,bij mij in ieder geval wel.Je bent sterk en dapper en komt er wel,maar neem de tijd.
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 21:10
fijn dat je je weer wat beter voelt
groetjes Thea
Back to Top
petunia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 22:50

renate en daan ,het zal niet altijd gemakkelijk zijn  om dit verlies te verwerken

en je hebt groot gelijk om het van je af te schrijven,beter dan alles op te kroppen.Heel veel sterkte.

denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 09:41
Wat een verhaal Renate. Een hele dikke  en nog heel veel sterkte.
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 15:21

Hallo Renate,

Blij dat ik weer wat van je lees en dat je weer met van alles en nog wat bezig bent, doet me goed dat te lezen meid. Dikke knuffie

GROETJES
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 16:35

Fijn dat je nu even uit het dal bent,al blijft het vallen en opstaan,maar er komt en tijd dat het vallen minder pijn doet.en creatief bezig zijn is een goede afleiding en geeft toch vaak ook wat kracht,bij mij in ieder geval wel.Je bent sterk en dapper en komt er wel,maar neem de tijd.

Daar sluit ik mij volledig bij aan

Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 17:41
Originally posted by naatje naatje wrote:

.
HEB NET EEN SJAAL AFGEMAAKT EN BEN NU BEZIG MET EEN BIJPASSENDE PET.

EN MIJN GANG SCHIET OOK AL AARDIG OP.

RENATE
Je bent weer aan de "gang", zeg maar. Het was me inderdaad opgevallen, dat je weer aan het reageren was op de berichtjes.  Je was gisteren aldoor net na mij....
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 18:02
Renate  
GROETJES ANGELA
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 20:13
BEN INDERDAAD WEER BEZIG,WEL WAT RUSTIGER AAN MAAR TOCH.
DE TUSSENWERFELSCHIJF DIE TUSSEN MIJN LAATSTE WERFEL EN STUITJE ZIT DIE IS HEEL ERG VERSLETEN EN DAARDOOR KOMEN ER ZENUWEN KNEL TE ZITTEN WAARDOOR IK UITSTRALENDE PIJN HEB IN MIJN LIEZEN EN BENEN.MIJN BLAAS PROTESTEERD DAARDOOR OOK,ALS IK NIET METEEN GA DAN DOET MIJN RUG NOG MEER PIJN EN PIEPELIER IK ZOWAT IN MIJN BROEK

MOET 1 OKTOBER TERUG VOOR MIJN POLS EN DAN BEKIJKEN ZE METEEN MIJN RUG EN HOOR IK VAN DE NEUROLOOG WAT DE VOLGENDE STAPPEN ZIJN.

IN DE GANG HANGEN NU DE BLAADJES IN DE BOOM,ZIET ER HEEL SFEERVOL UIT,DE FIGUURTJES DIE IK UIT GEZAAGD HEB GA IK VAN HET WEEKEND SCHILDEREN EN DAN KUNNEN ZE ER OOK OP.MAAK STEEDS FOTO'S EN ALS HET AF IS ZAL IK ZE PLAATSEN.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2008 om 22:26

...........ben heel erg nieuwsgierig...............weet in

ieder geval dat het niet tegenvalt

groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns