Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenNIEUWE FOTO MAMIO[WANDA]

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 15:45
HIER EEN FOTO VAN WANDA MET ALWEER EEN NIEUWE LOOK
OOK JOU STAAT DAT KALE KOPPIE HELEMAAL NIET VERKEERD.

RENATE[/IMG]
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 17:19
ben even stil, en weet niet goed wat te schrijven zo flink als je bent, wens je heel veel sterkte en beterschap
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 19:31

Joh ik ben helemaal verbaasd over je kale koppie, het staat je goed moet ik zeggen, wat gek is dat hè. Bij mij is dat ook zo zegt men.

Ik heb Wanda vorige week ontmoet in het ziekenhuis. Ik had het allemaal gemist van haar borstkanker maar ze zat te haken en ik was natuurlijk reuze nieuwsgierig wat ze maakte en zo kwamen we aan de praat. Je moet in het ziekenhuis toch altijd wel ff wachten voor je aan de beurt bent hè.

Zo kwamen we over elkaars borstkanker te praat en ineens zegt ze: "Zit jij op het hobbyforum? Ben jij Meia? Ik herken je verhaal."

Nou we waren helemaal perplex, zo leuk! Dus samen gingen we aan onze kuur die dag en over 2 weken zien we elkaar weer.

Ik heb Wanda dus gezien zoals op de foto met het mutsje. Vandaar dat ik helemaal verbaasd ben over de laatste foto.  

Nou dat haaruitval is maar bijzaak hè, dat groeit wel weer aan. Het enige vervelende eraan is dat de steekmuggen mij steeds op mijn hoofd prikken. Volgens mij vallen ze van het gif in mijn bloed ook meteen dood neer en dat is hun verdiende loon Ik slaap dus maar met een doek om mijn hoofd de laatste paar nachten.

Ik zal niet meer verder inbreken op je eigen topic en mijn verhaal schrijven in mijn eigen topic!

Dikke knuffel, Meia.

All you need is love.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 19:52

Hoi Wanda,deze look staat je ook goed.

leuk dat je Meia hebt ontmoet,liever onder andere omstandigheden natuurlijk,.

Ook jij heel veel sterkte.

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 21:01
wat een byzonder vehaal,je vraagt je af,waarom jullie elkaar daar zo treffen.
ik wil jullie beiden heel veel moed en sterkte toewensen.groetjes stridje
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2008 om 21:50

Wat toevallig dat jullie elkaar tegenkwamen in het ziekenhuis.

Maar inderdaad wat Meia zegt de haaruitval is maar bijzaak, het beter worden staat op de eerste plaats.

odette
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 om 01:12

Hoi Wanda,

Je ziet er geweldig goed uit. Het was wel een verassing dat net jij en Meia mekaar net daar moeten ontmoeten. Maar wel erg leuk hebben jullie dadelijk een heleboel gemeen om over te praten.

Ik kan alleen maar zeggen blijf possitief en tracht toch zoveel mogelijk te genieten. De chemo's zijn echt geen pretje en de bijwerkingen soms erg naar maar het is het enige dat helpt.  Doorzetten dus dames jullie komen er wel want ik jullie hebben heel veel hobbydozen achter je staan die heel hard in jullie geloven (Ik speek hier eigenlijk ook een beetje voor Meia)

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 om 07:21

Hoi Mamio,

Je blijft een leuk koppie houden hoor. En van die mooie donkere ogen. heel veel sterkte en ook voor Meia. Mooi dat jullie elkaar tegen zijn gekomen.

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 om 08:36

Wanda en Meia....twee toffe, maar vooral sterke meiden.....waar ik heel veel respect voor heb..... en er is niks mis met jullie kale koppie......ik let altijd meer op de uitstraling van de ogen.....en die zegt mij genoeg.

Dat jullie elkaar zo ontmoet hebben, heeft vast een bedoeling. Dat kan geen toeval zijn. Samen ben je sterk   .

Antonia
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 om 09:01
Het staat je inderdaad, Wanda. Hiermee kun je goed voor de dag komen. Ik vind je zo'n dapper mens. Ik heb diep respect voor jou. Weer heel veel sterkte voor de volgende chemo. En doe rustig aan, luister goed naar je lichaam en geniet van je geliefden om je heen. Blijf ook voor jou bidden.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 om 10:50
ben even stil, en weet niet goed wat te schrijven zo flink als je bent, wens je heel veel sterkte en beterschap

mamio View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2008 om 09:36
ha allemaal, was wel even stil toen ik mn koppie zag. maar ik vind het nog steeds leuk. dat is allemaal bijzaak en ik wordt zo creatief met mutsjes. en een hele enthousiaste vriendin die door blijft haken en steeds mutscreatiever wordt. er is weer een nieuwe in de maak. hihi ik moest wel lachen van de muggen meia. ook ik heb er heel erg last van. en dan woon jij nog in leeuwarden. daar heb je minder muggen dan in het boerendorpje waar ik woon. vannacht zat er eentje me op te wachten. probeerde me bovenop mn hoofd te steken. ik denk dat we juist lekker smaken meia. het zijn junkmuggen. wat een leuke reacties dames. ik blijf stralen als ik dit allemaal lees. zoveel positiefs dat doet een mens goed. bedankt allemaal schrijf ik met een glimlach.
mamio
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2008 om 20:27
wat heb je prachtige ogen, Mamio, viel me erg op bij deze foto!!! en die kop met haar, bijzaak maar komt wel terug! Ik heb makkelijk praten, dat snap ik heel goed! Moest zelf erg slikken toen ik mijn broer de eerste keer met zijn "knikkertje" zag, maar we gaan dubbel mee genieten van je eerste nieuwe sprietjes!!!! volhouden meid, wij duimen mee!!!!! En misschien muggenspray op doen als je gaat slapen?  Had er zelf veel last van in Sri lanka en dan sprayde (werkwoord sprayen???) ik een kringetje van dat stinkspul op mijn hoofdkussen... Jakkie, enge beesten zijn het, hé!!!!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2008 om 20:35

Wat geweldig dat jullie elkaar in het ziekenhuis hebben ontmoet.Ik ben het met Tony eens, dit is geen toeval.Samen ben je sterk!!!!!!!!!!

En haar????? Natuurlijk erg dat je het tijdelijk moet missen, maar het belangrijkste is gezond zijn!

Jullie twee over twee weken niet het ziekenhuis op z'n kop zetten hoor!!!! De hobbydoos moet een goede naam houden.

Sterkte lieverds!!!!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2008 om 22:12
Originally posted by Tony Tony wrote:

Wanda en Meia....twee toffe, maar vooral sterke meiden.....waar ik heel veel respect voor heb..... en er is niks mis met jullie kale koppie......ik let altijd meer op de uitstraling van de ogen.....en die zegt mij genoeg.

Dat jullie elkaar zo ontmoet hebben, heeft vast een bedoeling. Dat kan geen toeval zijn. Samen ben je sterk   .

ik had het niet beter kunnen verwoorden
groetjes Thea
Back to Top
mamio View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 14:42

bedankt allemaal

mamio
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 15:23
Originally posted by T Looman T Looman wrote:

ik had het niet beter kunnen verwoorden
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 20:00
........kweet niet wat ik moet zeggen, STERKTE MEISJES
groetjes geesje
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 21:09

Ben er net als Geesje stil van.......heel veel sterkte

Groetjes Syl
Back to Top
mamio View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2008 om 09:56

halohalo. gister weer chemo gehad. de 3de. we zijn op de helft. gelukkig schiet het op en kan ik gaan aftellen. gister ging het heel vlot. de botscan was ook goed. geen byzonderheden. we hebben gezellig zitten haken met zn drieen. meia had een kennis op bezoek. het was heel gezellig . ja je moet er wel wat van maken he. ik hoor net mn wekkertje afgaan voor de dagelijkse pillen die bij de chemo horen. hou het hier kort want anders vergeet ik ze nog in te nemen. ga zo dadelijk weer een blokje om. daarna naar een vriendin gezellig werkjes bewonderen. ze doet aan kantklossen.doeg

mamio
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns