Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe rage

 Reageer Reageer Pagina  <1234 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bartelds View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bartelds Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2014 om 12:33
Hoi allen,
Heb ook de loom gekocht bij action, hartstikke leuk maar je kunt niet alles op deze loom maken daarom bij clock4you een andere gekocht en hier kun je meer dingen op maken je kunt daar een box kopen met 2200 elastiekjes en loom en haaknaald voor 29 euro 50, superleuk.Emoticons
benji
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2014 om 17:05
Blijkt inderdaad mega-populair te zijn (of alle forumleden moeten toevallig net dezelfde Action bezocht hebben als ik).
't Was compleet uitverkocht zij de ene medewerker, waarna de andere zei dat ze er net een paar teruggekregen hadden, die moesten weer in het schap liggen.
Ik naar het schap, andere medewerker: "Nee, die zijn echt helemaal uitverkocht". Waarna ik dus meldde dat de eerdere medewerker gezegd had dat er wat terug gekomen waren.

Blijkt dat die dingen die teruggekomen waren nog geen halve minuut in het schap gelegen hebben.
Kortom: Ook hier voor niets.

Ik ga volgende week wel even bij Blokker kijken en anders wordt het die clock4you website.
Lijken me namelijk wel hartstikke leuke bandjes om te maken.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2014 om 17:37
Bij pipoos is een doos14,95 en bij blokker 10€
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 21:15
Ik hoop dat jullie je creaties wel laten zien op het forum .
oant Sjen
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2014 om 22:19
Ik heb vandaag dat doosje van de action gezien bij mijn nichtje maar ik vind dat heel goedkoop.En het is wel zo dat je op die duurdere dozen meer andere dingen kan makenmaar voor kinderen om te kijken of ze het keuk vinden is dit net een leuk prijsje
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 12:08
Ik heb er al een paar keer naar gekeken, hier heeft de boekhandel het ook. Maar nee, niks voor mij denk ik.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 13:17
Ik ben eerst naar blokkereweest.Had daar reclame van gezien .zou er vandaag zijn maar nix .toen naar action (dacht dat die ze niet meer had)en die had ze volop.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 15:25

dit allemaal voor € 1,00
oant Sjen
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 15:45
 Bij de action in uden lag het schap zo ongeveer vol. Dus ik heb er maar 3 mee genomen, want mijn nichtjes komen zaterdag logeren. Ik heb er al 5 gemaakt. Heel simpel en lekker snel. 
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 16:00
Heb t inderdaad ook bij de Action gehaald en het resultaat is nog hartstikke grappig ook!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 13:48
Dames die doos van blokker van 10 €valt tegen want hij is een rijtje meer en er zitten 200 stiekjes meer in en dat is het. Terwijl ik al looms die je uit elkaar kan halen gezien heb .Dus dan kan je weer andere modellen maken.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 17:27
En filmpjes op you tube onder de naam " funloom"
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 19:46
Maar die van Blokker kan je weer aan elkaar zetten en naast elkaar en die van action niet en je jebt ze ook die je uit elkaar kan halen en die hebben blauwe dopjes aan de onderkant
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 23:08
Ik heb ze in Ede ook niet kunnen vinden. Waar liggen ze ongeveer want hier keek de verkoopster bijzonder onnozel toen ik er naar vroeg LOL Mag het er niet meer zijn... Zou iemand zo lief willen zijn om 2 dozen aan te schaffen voor mij? Verzending etc komen dan voor mijn kosten. Wel wil ik eerst nog een ritje naar de action wagen als ik weet waar ik kan zoeken ;)
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 23:46
Wil hier ook even op reageren. Bij creamijn heb je 600 elastiekjes voor 2,99, 50 stuks haakjes om de armband te sluiten voor 1,99. Een heel leuk boekje om armbandjes, kettingen, oorbellen enz. te maken. Ook hebben ze een starterspakket met 600 elastiekjes, haaknaald, beschrijving, een funny loom voor 14,99 euro. Wilde deze bestellen maar was helaas al uitverkocht.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 08:20
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Maar die van Blokker kan je weer aan elkaar zetten en naast elkaar en die van action niet

DucktapeLOL
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 08:21
In Oss hadden ze ze ook niet, maar als je heel graag wilt, waag ik er een fietstochtje naar Uden aan. In Uden lagen ze bij het speelgoed.

Originally posted by labeldoekje labeldoekje wrote:

Wil hier ook even op reageren. Bij creamijn heb je 600 elastiekjes voor 2,99, 50 stuks haakjes om de armband te sluiten voor 1,99. Een heel leuk boekje om armbandjes, kettingen, oorbellen enz. te maken. Ook hebben ze een starterspakket met 600 elastiekjes, haaknaald, beschrijving, een funny loom voor 14,99 euro. Wilde deze bestellen maar was helaas al uitverkocht.
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 08:52
In Rotterdam heb ik ze ook bij het speelgoed vandaag.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 17:57
Bij action Ede niets nada noppes :'(voordat ze de schappen in mogen zijn ze al weg :S
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 18:06
Ik hoorde dat het op de scholen hier een waren hype is.
ze gaan met de hele klas naar action. ik heb het maar bij Etsy besteld
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns