nieuwe rage |
Reageer | Pagina <1234 9> |
Autheur | |
bartelds
Groupie Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi allen,
Heb ook de loom gekocht bij action, hartstikke leuk maar je kunt niet alles op deze loom maken daarom bij clock4you een andere gekocht en hier kun je meer dingen op maken je kunt daar een box kopen met 2200 elastiekjes en loom en haaknaald voor 29 euro 50, superleuk.
|
|
benji
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blijkt inderdaad mega-populair te zijn (of alle forumleden moeten toevallig net dezelfde Action bezocht hebben als ik).
't Was compleet uitverkocht zij de ene medewerker, waarna de andere zei dat ze er net een paar teruggekregen hadden, die moesten weer in het schap liggen. Ik naar het schap, andere medewerker: "Nee, die zijn echt helemaal uitverkocht". Waarna ik dus meldde dat de eerdere medewerker gezegd had dat er wat terug gekomen waren. Blijkt dat die dingen die teruggekomen waren nog geen halve minuut in het schap gelegen hebben. Kortom: Ook hier voor niets. Ik ga volgende week wel even bij Blokker kijken en anders wordt het die clock4you website. Lijken me namelijk wel hartstikke leuke bandjes om te maken. |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij pipoos is een doos14,95 en bij blokker 10€
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop dat jullie je creaties wel laten zien op het forum .
|
|
oant Sjen
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vandaag dat doosje van de action gezien bij mijn nichtje maar ik vind dat heel goedkoop.En het is wel zo dat je op die duurdere dozen meer andere dingen kan makenmaar voor kinderen om te kijken of ze het keuk vinden is dit net een leuk prijsje
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er al een paar keer naar gekeken, hier heeft de boekhandel het ook. Maar nee, niks voor mij denk ik.
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben eerst naar blokkereweest.Had daar reclame van gezien .zou er vandaag zijn maar nix .toen naar action (dacht dat die ze niet meer had)en die had ze volop.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de action in uden lag het schap zo ongeveer vol. Dus ik heb er maar 3 mee genomen, want mijn nichtjes komen zaterdag logeren. Ik heb er al 5 gemaakt. Heel simpel en lekker snel.
|
|
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb t inderdaad ook bij de Action gehaald en het resultaat is nog hartstikke grappig ook!
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Dames die doos van blokker van 10 €valt tegen want hij is een rijtje meer en er zitten 200 stiekjes meer in en dat is het. Terwijl ik al looms die je uit elkaar kan halen gezien heb .Dus dan kan je weer andere modellen maken.
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
En filmpjes op you tube onder de naam " funloom"
|
|
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Maar die van Blokker kan je weer aan elkaar zetten en naast elkaar en die van action niet en je jebt ze ook die je uit elkaar kan halen en die hebben blauwe dopjes aan de onderkant
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze in Ede ook niet kunnen vinden. Waar liggen ze ongeveer want hier keek de verkoopster bijzonder onnozel toen ik er naar vroeg Mag het er niet meer zijn... Zou iemand zo lief willen zijn om 2 dozen aan te schaffen voor mij? Verzending etc komen dan voor mijn kosten. Wel wil ik eerst nog een ritje naar de action wagen als ik weet waar ik kan zoeken ;)
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil hier ook even op reageren. Bij creamijn heb je 600 elastiekjes voor 2,99, 50 stuks haakjes om de armband te sluiten voor 1,99. Een heel leuk boekje om armbandjes, kettingen, oorbellen enz. te maken. Ook hebben ze een starterspakket met 600 elastiekjes, haaknaald, beschrijving, een funny loom voor 14,99 euro. Wilde deze bestellen maar was helaas al uitverkocht.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ducktape
|
|
|
|
zazia
Post Options
Thanks(0)
|
In Oss hadden ze ze ook niet, maar als je heel graag wilt, waag ik er een fietstochtje naar Uden aan. In Uden lagen ze bij het speelgoed.
|
|
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Rotterdam heb ik ze ook bij het speelgoed vandaag.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij action Ede niets nada noppes :'(voordat ze de schappen in mogen zijn ze al weg :S
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoorde dat het op de scholen hier een waren hype is.
ze gaan met de hele klas naar action. ik heb het maar bij Etsy besteld |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <1234 9> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |