Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe rage

Reageer Reageer Pagina  <1 45678 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:44
BettyKleien, bij een hobbyzaakje in mijn woonplaats. Ze hebben daar nu ook goudkleurig voor 1,75 euro. Zakjes met effen kleuren 600 stuks voor 3,95 euro. Dus dames als jullie elastiekjes willen hebben en je kan er niet aankomen wil ik ze wel voor je opsturen tegen betaling uiteraard. Als ik de zakjes goed plat maak kunnen ze door de brievenbus.
Denk niet dat ik hier rijk van word, want ik doe dit gewoon gratis.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:47
Dank je magteld.maar die zaak ken ik niet en pipoos bij mij verkoopt ook alles nog maar die is duur en het ging mij om die1000
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:58

Hier nog 3 armbandjes, deze heb ik gemaakt n.a.v. filmpjes op internet.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 19:01

En hier mijn kleinzoon die een dagje gelogeerd heeft. Hij is ook helemaal verslaafd aan het maken van armbandjes, vanmiddag heeft hij een slang gemaakt, ook n.a.v. filmpjes. Dan is het kijken en stil zetten, want het engels verstaat hij niet.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 20:53
wat leuk allemaal
oant Sjen
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 21:21
Dank je voor je antwoord maar dat is dezelfde prijs als pipoos
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 12:24
Intertoys heeft pakketjes voor € 2,99. Vandaag nog gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 13:21
Dank je magteld
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 14:00
Net gelezen op facebook dat de Action weer voorraad heeft.  Zakjes met 1 kleur, weet niet meer wat ze kosten, maar zal vast niet veel zijn
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 14:06
Nee maar dat zijn die strakke van de wibra.Werken niet goed.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 17:21
Bij de action geweest... lege vakken, lege vakken enne... lege vakken ;-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 18:45
Ik denk dat ik morgen de stad in ga, op jacht naar rode veterschoenen maat 37, tjonge wat een safari's heb ik al achter de rug. Maar ze staan in een Eccofolder, dus ik doe een laatste poging en duik dan meteen even Action in, dat is nooit een straf.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 21:05
Er staat op mp ook dat die van intertoys niet door de keuring zijn gekomen ze breken snel en ook de loom is niet goed ik heb die van blokker en wibra gekocht en die zijn te strak. Je kanhet beste die van rainbowloom kopen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 21:56
Na alle enthousiaste verhalen hier heb ik bij de Blokker ook zo'n setje gekocht voor mijn dochtertje. Ze was er meteen weg van. Freebits lijkt momenteel uit de lucht dus ik kan geen fotootje plaatsen,
maar hier is de link:

https://www.flickr.com/photos/31107660@N02/14060412996/

bedankt voor de tip!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 11:06
Je kunt altijd een goedkope loom of pen kopen en duurdere elastiekjes.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 13:12
Nee magteld je kunt beter zo'n loom halen die je uit elkaar kan halen.Daar kan je veel meer mee maken.Maar ik wil je niet tegen spreken hoor
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 13:17
Bij ons afgelopen donderdag stond een standwerker met ja je raadt het al elastiekjes enz. Ik heb nu een loom die je uit elkaar kan halen, daar kan je meer mee een pen en 600 elastiekjes voor 8,00 euro. Het zal dan wel niet de originele zijn maar die kosten bij Intertoys 21,95 euro. Dan maar de nepper, hij werkt goed.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 14:37
Ik heb er een paar gekocht om op de hobbydoosdag uit te delen, ik ga echt geen armbandjes maken, ze zijn zo goedkoop bij Wibra en Kruidvat. Na één seizoen gaan ze naar de kringloop.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 17:50
Dat is heel goed koop en goed hoor
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 20:35
Ik deed op facebook mee met een "win and like"... en zie Big smile Hoe gaaf is dat haha en ik win eigenlijk nooit iets!!

nieuwe poging omdat ik het zo leuk vind! Bij delen valt het gedeelte weg waar in staat dat ik gewonnen heb haha  Win ik eens iets hihihi

Jordy's Entertainmentshop heeft de foto van Jordy's Entertainmentshop gedeeld.
Gisteren
Er zijn ondertussen meer dan 1000 hits op de Loom Bands dankzij de delers. Daarom geven wij het eerste pakket weg aan Simone ***. Big smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile
Er volgen nog 2 meer winnaars. Bij 2500 hits wordt de volgende winnaar bekend gemaakt. Dan kiezen we willekeurig een nieuwe winnaar! Blijf delen want iedereen maakt opnieuw kans.
Loom Bands is ook binnenkort bij ons verkrijgbaar!!! Pre-Order actie nu voor €9,99 daarna €14,99. Bestellen kan via info@jordyshop.nl

Deel dit bericht maak kans op een Loom Bands cadeaupakket twv €50,- (winnaar wordt bekendgemaakt via facebook)
Foto: Loom Bands is ook binnenkort bij ons verkrijgbaar!!! Pre-Order actie nu voor €9,99 daarna €14,99. Bestellen kan via info@jordyshop.nl

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns