Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe rage

 Reageer Reageer Pagina  <1 6789>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 09:25
Vroeger ging die mop over Nederland, dat alles daar 50 jaar later gebeurt.

Wat grappig, zelfs onze prinsesjes dragen zulke armbandjes. Dat dat geen wereldnieuws in België is geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 18:48
probleem opgelost. Ik was toevallig in ons plaatselijke wolwinkeltje (om wat knopenelastiek te komen, uiteraard met voor bijna 50 euro wol naar buiten gegaan....) en zag daar een boek over die armbandjes liggen. gevraagd of ze ook de rekkertjes had, en die waren in bestelling, komen dinsdag of woensdag binnen. En tijdens de dansles wist een andere mama mij te vertellen dat ze ze bij Bart Smit ook af en toe hadden, maar dan binnen een dag weer uitverkocht waren. Dus ze zijn hier wel degelijk bekend, maar schaars.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 10:11
Hier ook, ze vliegen de winkel uit.Blokker, Top1toys, Intertoys, Toychamp, Euroland en Action, je vindt ze nergens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 10:27
Ik zag ze per toeval gisteren ook bij de Primera liggen.
Wie weet
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 11:33
Zelfs Etos verkoopt nu de loom maar ook de bandjes. Loom alleen erg duur 13,95 euro en de bandjes zijn ook duurder. Is best de moeite waard om op internet te zoeken, maar let op in sommige zakjes zitten er maar 200 stuks i.p.v. 300 stuks.
Ik heb nu de tweekleurige op marktplaats besteld 1800 stuks voor 5,00 euro verz.kosten 1,92 euro. Ik sta zelf met loomspakketten op het marktje van de school voor 6,50 euro.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 17:36
Ik heb die met stipjes gisteren binnen gekregen .Ook 1800voor €5maar het goedkooste was Deen .verstelbare loom 50 cent en een zakje 50 cent. En dat zou half juni herhaald worden. Maar dan mag je wel heel vroeg gaan .Maar ik hebgeen Deen helaas. Ik heb als eerste stiekjes bij action en pipoos gehaald maar die zijn al helemaal uitgerekt en brekennu al heel snel
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 12:14
Weet niet of het hetzelfde soort elastieken zijn.
Maar.... Bij de kruitvat:
Tie Dye set
complete set voor het versieren van T'shirts, tassen, ect
bevat:
1 katoenen tas
1 haarband
3 flessen Tie-Dye poeder
2 paar handschoenen
20 elastieken en werkbeschrijving

Voor 4.79

Misschien zijn er mensen die dit leuk vinden
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:13
Dit is om t shirts en andere kleding te verven op een speciale manier hoe? Dat han je zien op you tube
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:17
Kruidvat hadden ook weer haakkatoen liggen, maar niet de soort waar ik helemaal wild van word.

Ze hadden ook ovenschalen met deksel en die zijn reuze handig, je kunt er eten in invriezen, koel zetten of opwarmen in oven en magnetron. Die
deksels zijn echt praktisch. Ik had al twee grote van Pyrex en nu een kleine erbij.

Tie 'n Dye is van de hippies, dat was toen helemaal in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:32
Had de post ook niet voor mezelf neergezet.
Maar zag het in ene staan en dacht.... Ach...misschien liefhebbers
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2014 om 16:11
Bij de woonstore in capelle aan den ijssel nog stapels starterspakketjes (6,95) en zakjes met elastiekjes (1,00).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 09:24
Kruidvat had die looms in de nieuwe folder, die dinsdags ingaat. Dinsdagmiddag gevraagd, uitverkocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 22:54
hier hadden ze bij de ingang maar een brief opgehangen dat de elastiekjes al uitverkocht waren

groetjes cormout
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 09:20
Dat was handig. In ons filiaal lopen de meisjes niet meer in het wild rond, ze staan met twee bij de kassa en als je om hulp vraagt, beginnen de mensen in de rij al zachtjes te brommen, want dan is er nog maar één caiisiere. Hoe de vakken gevuld worden is me een raadsel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 22:51
Op de markt vandaag, 5 zakjes voor 5 euro (zelfde prijs bij de jamin!), loom 5 euro. Per week wordt het goedkoper.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 22:56
Ja, elke winkel heeft ze, maar onderhand hebben alle kinderen er ook wel één.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 01:18
niet alleen kinderen :)
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 10:12
Zo is dat.Gisteren een leuk varkentje gemaakt vandaag ga ik ek armbandje maken leuk werk hoor
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 10:26

Dus ook de grote kinderen zijn verslaafd. Hier een aantal armbandjes. Je gaat steeds moeilijker bandjes zoeken.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 10:31
mijn dochtertje is nu ook begonnen met eigen creaties, maar het valt niet mee om te zorgen dat alles ergens in haakt. Eén foutje en alles laat los.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns