Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwsgierig

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 19:16
wát toevallig dat dit topic vandaag weer geopend wordt: Magtelt..ik wilde juist vandaag op het forum zetten dat ik weer aan het printen moet want de BB op de Biotoerbreipatroontjes van jou zijn bijna allemaal weg op de markt...je ziet dat ze verkopen...heb er al zeker 12 joero voor gevangen totaal en ga er meer neerlegg envandaag ook weer 12 popjes afgeleverd.....je ligt dus elke week in Zaandam, in Hoofddorp en in Haarlem op de Grote Markt....er zijn er NIET veel die dát kunnen zeggen hè...super meis...kassa voor de KiKa en het K.W.F./Alpe d' HuZes....Hug
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:02
Alleen jammer dat het voor de grote BB's is en niet voor de kleine, daar zal ik van de winter eens induiken. Ik heb er zelf ook twee. Ik bedoel die van rond de 35 cm, niet die ieniemienies, dat lijkt me zo'n gepriegel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 23:00
Leuk om te lezen wat jullie met jullie creaties doen.
Zelf heb ik voornamelijk voor de kinderen gehaakt.
Ik zou graag een voorraad bij elkaar haken, maar dat  komt wel.
We gaan weer de wintermaanden in, en mijn verlanglijst is al erg lang sinds ik
hier mee kijk en mee klets.
Heb al verschillende patronen gekregen, mijn dank daarvoor. 
En wat boekjes van Cristel Krukkert aangeschaft.
Bij Wibra heb ik alle kleurtjes gescoort die ze hadden, dus ik kan voorlopig vooruit en aan mijn voorraadje beginnen.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:14
De meeste knuffels die ik maak zijn voor kinderen, of als kraamkadootjes, maar ik maak ook voor het goede doel: maak het voor Maud. En heel soms op bestelling, maar dan wil ik ook ruim de tijd ervoor hebben. Ik heb er een hekel aan om het op het laatste moment af te moeten maken. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 12:35
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Weggeven aan de kinderen en kleinkinderen, familieleden, vrienden en bekenden, maar hoofdzakelijk verkopen op een braderie.
Vaak ook maak ik dingen voor mezelf en voor mijn echtgenoot, maar dat zijn meestal sokken, truien , vesten etc.

Mag je je eigen gemaakte creaties naar patroon van bv C Krukkert zo verkopen?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:57
Voor zover ik weet mag je de creaties van Christel gewoon verkopen, maar geen massa productie en voor de netheid zou ik vermelden waar het patroon vandaan komt.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 14:55
Ik heb (op een paar na die ik cadeau heb gegeven en amis welke ik speciaal voor bijv. mijn ouders heb gemaakt) alles nog hier in huis om zelf van te genieten, want ik vind het heel leuk om tafereeltjes te maken en aangezien ik nog lang doe over het maken van een amietje, ben ik er eigenlijk heel erg aan gehecht en kan ik ze niet wegdoen. Embarrassed

Wel heb ik een aantal van mijn creaties bij mijn ouders staan, want zij vinden het ook heel leuk om naar te kijken en gelukkig vind mijn man het ook allemaal heel leuk en heeft er geen problemen mee (tot nu toe lol) dat het huis gevuld wordt met amis. :)

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns