Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

niewe aankoop

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:26
ben o zo blij met een printer uit de kringloop
mocht hem thuis testen als ie het niet deed kon ik hem terug brengen
hoeft gelukkig niet dus joepie ik kan eindelijk weer printen na een maand of 6
vandaag even een aantal cardridge bij action kopen (op voorraad)
en even naar de kringloop om te zegen dat de printer het doet
en ik er erg blij me ben
hij koste maar 6 euro die printer
en voor 7,95 een nieuwe cardridge
en ik ben er weer klaar voor

Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:29
wat fijn voor je, mischien heb je mij ook geholpen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:33
Heerlijk he die kringloop .

Ik dus voor 2 euro een toetsenbord ,klein en plat zodat m,n laptop weer werkt .

En dan mijn tablet . Is uiteindelijk een Samsung geworden en met oefenen kom ik de wintermaanden wel door . De moeder van mijn schoonzoon blij want nu kan ze met mij appen . Met de PC kan ze niet omgaan maar ze wil zo graag met mij appen .

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:34
en waarmee heb ik je dan geholpen thian?
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 15:54
ik ga dinsdag ik kijken of ik een cardridge voor mijn pri nter kan kopen bij de action dan doet hij het weer als dat lukt..
anders kan ik het niet betalen en print de woonbegeleiding voor me :)
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 16:06
ik hoop dat jouw cardridge er bij zit die je moet hebben
ze hebben ze lang niet voor alle printers
ze zijn in de aanbieding tot en met volgende week dinsdag
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 00:23
ik heb bij de action een juten kussen / matje gekocht voor de katjes en ze zijn er verzot op,
nl ook wat katoenen bolletjes in mooie kleuren
en 5 pakjes honing knabbelsticks voor de nijntjes ik had een kadokaart lief he en wat sheba voor felix die nu op schoot ligt te snorren en kopjes te geven
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2016 om 15:28
Daarnet naar het tuincentrum geweest. Bollen gekocht. Nee, geen wol, maar hyacinten en tulpen voor in de border. Ook 2X18 winterviolen: gele met een bruin hartje en donkerrode. Potgrond erbij... dan kan de border in mijn voortuin er weer super uitzien. 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2016 om 18:08
Ik heb in de Terre des hommes winkel twee poppenbretels gekocht, ik wist niet eens dat die bestonden. Twee plastic bollen om kerstballen van te maken en een oranje lint. Verder heb ik het Pink Ribbon blad en een Pink ribbon armband gekocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2016 om 12:25
bij "de buurvrouw" in delft kleding uitgifte
2 broeken, leuk
een dik vest
een 2persoons dekbed overtrek met 2 kussen hoezen
en een tasje dat ik bijna gemist had heel leuk van olilly oid maar groen! met roze accenten
zo leuk
en het kosten allemaal geen cent, ben er zo blij mee
omdat ik al het dekbedovertrek had mocht ik eigenijk geen tasje maar ik had een kledingstuk minder
en kan geen schoenen enzo
ze vonden mijn super lieve begeleidster niet aardig (dat mens) toen die weg was de auto halen,
kreeg ik mijn tasje toch, zo leuk, omdat ik al zoveel miste.. :) <ssmile>
we hebben blauw gelegen van het lachen in de auto
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 18:25
Bij Zeeman heb ik 5 bollen "Super Soft" gekocht om binnenkort een voorjaarstrui te gaan breien. Bollen van 100 gram in verlopende pastelkleuren: geel - oranje - rose - groen - blauw. Het ziet er een beetje regenboogachtig uit.   
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 18:31
ws de laatste pop met kleertje en een ding met handvat oom de pop in te vervoeren (sorry geen kinderen gehad) maar felix vond het een geweldige mand ook met vuiliszak er om, het was moeilijk om die er af te hale met een kat er op maar het is gelukt, en ten kroop ie er weer op
nu ligt de pop er op en dat viel felix tegen, zijn mooie schommelplekje weg
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns