Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oproep KNUFFELS voor Poekie Project! :)

 Reageer Reageer Pagina  123 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oproep KNUFFELS voor Poekie Project! :)
    Posted: 07 Januari 2012 om 14:29

Dames,

Graag wil ik samen met Magtelt jullie aandacht vragen voor het prachtige Poekie Project

Hier kun je alles erover lezen: KLIK

*Grietje (Grietjekarwietje) van dit forum heeft een heuze Poes Poekie ontworpen, het patroon kun je hier vinden: KLIK

Wij hebben bedacht om met zoveel mogelijk hobbydoosjes knuffels te gaan maken voor dit project en deze op de Hobbydoosdagen te verzamelen.

Marileen is van plan om in het voorjaar een Hobbydoosdag te organiseren en zij woont vlakbij Bergen op Zoom en Magtelt wil er richting de zomer ook 1 organiseren aan de andere kant van het land, in Apeldoorn.

Het meest praktisch lijkt me dat we op beide dagen de knuffels verzamelen en dan na de HDD van Magtelt de knuffels op de post doen. Als iedereen dan ook een kleine donatie doet voor de portokosten, kunnen we de kinderen in het UZ Gent misschien wel blij maken met veel meer dan 100 knuffels

Knuffelteller: 22 februari

 

Kom je niet op de hobbydoosdag, mag je de knuffels ook naar Magtelt of mij opsturen. PM of mail dan ons maar even voor ons adres.

Het mogen gebreide, gehaakte of genaaide knuffels zijn. Dames, kom op wie doet er mee?

Magtelt / Jips / nldutchy / Vikike / Pippie / by Ieke / Marileen / diny183 / ladyken / Frea H. / Saskia / leo91 / andrea21 / creaans / carlaevelien / simonevv / Petra1982 / Lidwina / *Kathy* / Willie / francisca / Tineke01 /

 

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 14:39

Ik heb me al 'opgegeven' voor het project, ik weet niet of ik naar de hobbydag kom, maar anders stuur ik ze zelf op.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 15:29

wat een leuk idee zeg.

maar moet dat eigenlijk met speciale wol gebeuren of kan dat gewoon met acryl.

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 16:09
Mother Bear beertjes heb ik met gewone acryl gemaakt. Dat kun je ook met een tandenborstel poezelig maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 16:17
Ik heb inmiddels contact opgenomen en ik wil wel meedoen (voor de puberkinderen dan, de kleintjes worden sneller voorzien denk ik). Alleen ik zit met de verzendkosten naar België.

Ik wilde voor dit mooie project de tatty beertjes maken, die zijn zo treffend vanwege hun hechtingen op het lijfje en ze zijn super populair onder de jeugd.

Misschien als de hobbydoosdag een beetje bij mij in de buurt is dan kan ik ze meenemen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 16:57
Ik wilde hem in Apeldoorn houden op een zomerse dag, zodat we ook buiten kunnen zitten, na mei dus.

Bij het Mother Bear project kon je je laten sponsorren voor de portokosten, dan kun je iets kleins maken voor de sponsor, die dan bijdraagt in de portokosten. En dan doe je die zijn intialen of naam op het truitje van je knuffel. Bij de MB beertjes breiden we de kleertjes meteen mee, geen losse kleertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 17:21
ik doe zeker mee, nog geen idee hóe maar vind het een pr8 project !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 19:29
ik ga mij ook inzetten voor dit project , heb zelf geen kinderen en heb zo een doel om mijn knuffels  geen stof te laten vangen thuis


Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 20:03

Lieve lieve Jips, het is niet mijn project. Ik kreeg de vraag of ik een patroon wilde maken voor het Poekie-project en dat is dus Poes Poekie geworden. Het project is door Saskia bedacht en zij verdient alle eer. Zou je het willen veranderen in jouw eerste post? (ik voel me een klein beetje opgelaten nu)

Ik vind het ook een geweldig project, helemaal super dat er nu een speciaal topic voor is!

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 20:14
Yes!!!
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 21:19
Super dat jullie ook meedoen! Ik heb me ook reeds
ingeschreven en wat reclame gemaakt op een ander forum. Het
UZ Gent ligt hier bij ons op 8km vandaan, dus vind ik het
wel een mooi initiatief!

Wie weet als ze voldoende binnenhalen, dat ze nog meer
kinderen kunnen blij maken? (Zoals kinderen die revalidatie
nodig hebben na een ongeval of kinderen met muco)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 21:35
Originally posted by *Grietje *Grietje wrote:

Lieve lieve Jips, het is niet mijn project. Ik kreeg de vraag of ik een patroon wilde maken voor het Poekie-project en dat is dus Poes Poekie geworden. Het project is door Saskia bedacht en zij verdient alle eer. Zou je het willen veranderen in jouw eerste post? (ik voel me een klein beetje opgelaten nu)

Ik vind het ook een geweldig project, helemaal super dat er nu een speciaal topic voor is!

O sorry hoor Grietje, ik heb over Saskia haar naam heen gelezen. Ik heb het 1e bericht aangepast en een link naar jouw Poes Poekie patroon in het bericht gezet.

Ik hoop dat de hobbydoosjes enthousiast worden en dat er op beide Hobbydoosdagen veel knuffels verzameld worden, want het gaat om de kinderen in het ziekenhuis 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 23:49
Joooooooooooooooooooo......IK DOE ZEKER MEE!!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 08:35

Wanneer moet het klaar zijn? Moet het harig zijn zoals de poes van Grietje?

Groetjes, Lida

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 09:54
ik doe er ook al aan mee
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 10:06
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Wanneer moet het klaar zijn? Moet het harig zijn zoals de poes van Grietje?

Groetjes, Lida

Ze moeten klaar zijn voor de zomervakantie, er wordt geen datum genoemd. Dus wanneer het precies is....weet ik ook niet.

Je mag knuffels haken, breien en naaien. Wat je wilt doen...mag je helemaal zelf weten. Ik kreeg de vraag of ik een patroon wilde maken maar dat wil niet zeggen dat je juist het patroen Poes Poekie moet gebruiken 

 

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 10:07
Bedankt voor de aanpassing Jips
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 10:12
Ik doe mee! Ik heb hier thuis al een hele verzameling knuffels liggen die wachten op een goede bestemming. Die heb ik bij deze gevonden.

@ Magtelt: of ik op de Hobbydoos dag kom weet ik niet, maar ze komen tzt wel een keer jouw kant uit...
Back to Top
shoppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Januari 2007
Status: Offline
Points: 107
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shoppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 10:25
Ik zal weer eens opnieuw proberen een knuffel te haken en
als het lukt is hij voor dit project.

Mag je ook niet zelf gemaakte knuffels inleveren??(heb er
genoeg liggen van de kinderen die wel weg mogen)

Groetjes,Jolanda
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:06
Wat een leuk idee, ik doe mee. Zal eens gaan graven in mijn
opgeslagen patroontjes of er iets bijzit dat speciaal voor dit project kan
worden gemaakt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns