Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oproep KNUFFELS voor Poekie Project! :)

 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2012 om 13:06
Het tasje mag ook. Ik zal de beschrijving even doorgeven,maar het staat in het Basishanddboek Breien van de Zeeman. Ik heb de bladzijdes gekopieerd,volgens mij is het te lezen maar wie het niet kan lezen ,geef maar een gil.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 21:19
toppie, dank je wel
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 09:07
Ik heb hier al drie uiltjes liggen, 1 is een sleutelhanger, de andere 2 gewoon. Ben er nog met 2 bezig... Jeetje, dat worden echt heel veel knuffels!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 11:16
Bij deze meld ik mij af voor het Poekieproject. Er zijn al zoveel knuffels voor dit project, de mijne geef ik hier weg aan kindertjes die er ook blij mee zullen zijn. Groetjes, Lida 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 12:39
Volgens mij is het de bedoeling dat alle Poekieknuffels op een bepaald moment worden uitgedeeld, maar als er teveel zijn, kunnen ze de rest bewaren voor nieuwe patientjes, net als er traumabeertjes worden uitgedeeld aan kinderen die met brandweer, politie of ambulance te maken krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 20:59
 
Dit zijn de knuffels die Magtelt tot nu toe via de post heeft ontvangen voor het Poekie Project. Het zijn er 58! Big smile
 
Het zijn nu al 2 dozen die naar België verstuurd moeten worden. Iedereen die een donatie wil doen voor het versturen, GRAAG!!! Wink
 
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 21:01
Jeetje zeg, dat bed begint al aardig vol te raken. Ik wil proberen ook nog wat naar je te sturen Magtelt, maar ik weet niet of me dat deze week nog gaat lukken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2012 om 21:34
Ik ben zelf ook nog knuffels aan het afmaken, dus het was nog niet eens alles. En er komen nog mensen op de hobbydoosdag. Dat wordt straks nog een bed vol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 08:40
Jeetjemineetje, zou gaaf zijn om te proberen 100 knuffels te maken met elkaar!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 13:15
Pffff, ik moet eerst alle knuffels een schoonmaakbeurt met de stofzuiger en wat frisse lucht geven, ze lagen op het logeerbed in de slaapkamer waar ook al het materiaal voor de verbouwing van de douche stond, jullie raden het al de douche is klaar maar het stof zit overal .
Morgen gaan de knuffels buiten uitwaaien. Hopen dat het goed komt.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 13:21
http://poekie-knuffel.blogspot.com/
Voor de dames die nog niet op de hoogte zijn, POEKIE wil heel erg graag boekenleggers om deze meet de kerst cado te doen aan de kinderen, er zijn ook 2 soorten boekenleggers ontworpen.
Ze zijn een beetje gepimpt voor kerstmis.
Verdere informatie te vinden op POEKIE 'S blog


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 13:30
Oh leuk, dat wist ik nog niet. Een aardig zomerprojectje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 17:10
bedankt voor de tip gelijk even de site bij favoriten gezet en de boeken leggers opgeslagen kunnen we er van de zomer aan beginnen
Anne-Marie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 19:25
lijkt me leuk om te maken, dus als ik met mijn huidige projectje klaar ben, kan deze wel eens aan de beurt komen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 22:12
Vanuit m'n GoeieDoelekesPot doneer ik 10euro voor de verzendkosten ...rek. nr. graag pm.-en en geen dankjewel !!!!! Wat een superleutige boekenlegger trouwens, gaak (misschien) ook maken...en dan natuurlijk ook nog een Poekie himself ...oeiiiiiiiiiiiiiiiiii, wie komt m'n huis af en toe schoonmaken want wie haakt kan niet werken toch ???? Wink
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 08:00
Hartstikke lief Marlène! Hug
Ik stuur je een pm
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 11:27
Bedankt alvast, Marlene. Bij Harry Potter zwaaien ze met hun toverstaf en roepen Sanitato, dan is de boel weer schoon. Bij Star Wars doen ze het met The Force. Beide is mij nooit gelukt, ik ben een dreuzel met schoonmaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 12:41
laat mij maar haken, veel leuker dan werken LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 11:52
Er zijn er nog 7 bijgekomen, heel leuke poppen en knuffels van Wil.

Ze gaan op de foto samen met de oogst van de hobbydoosdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 12:15
Magtelt ik heb niets meer gehoord over de HD dag bij jou terwijl ik Ieke wel aangeschreven heb en alles. Enig idee hoe en wat?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns