Phildar haakpatroon Joelie, meisjes jurk |
Reageer | Pagina <1 456 |
Autheur | |
Mirjam16
Duizendpoot Lid sinds: 19 Februari 2021 Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je Magtelt.
Mijn kleindochter heeft niets met poppen. Wel jammer want daar zijn ook leuke haakpatronen van.
|
|
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was toen ik klein was helemaal weg van beesten. Maar ik deed mijn knuffels wel kleertjes aan.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK heb wel eens draagzakjes gehaakt, waarin een jongetje konijn en beer kon dragen, terwijl zijn moeder de baby in een draagzak droeg. Hij gebruikt hem al jaren, tegenwoordig op zijn rug. En ik heb een ander jongetje een Robijnbeerje gegeven met een gebreid rugzakje.
Mijn Käthe Krusepop heb ik jaren geleden verkocht, mijn teddybeer heb ik nog. En ik heb drie nieuwe KK poppen gekocht. Ik speel mijn hele leven al met poppen en ik vond het ook heel leuk een kleine broer en zus te hebben. Mijn dochter had weinig poppenliefde, ze had wel babypoppen en Barbie en Ken. Ik heb foto's op Facebook geplaatst, onder andere van Beer. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mirjam16
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk om te lezen,mijn kleindochter vindt alleen de monster high poppen leuk,raar maar ieder haar/zijn eigen smaak.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kocht vóór Corona vaak poppen op rommelmarkten en daar maakte ik dan kleren voor. Maar er zijn echt griezelig uitziende poppen, daar heb ik niets mee. De vriendin, die ze verkocht op kadomarkten, Pasar Malams en rommelmarkten stopt er mee, dus ik zal een andere markt moeten zoeken of ook stoppen. Ik kan ze natuurlijk aan de voedselbank cadeau doen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mirjam16
Post Options
Thanks(0)
|
Die monster high poppen zijn ook wel een beetje apart en soms wat griezelig.
|
|
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze even opgezocht; afbeeldingen. niet echt poppen voor poppenmoedertjes he? |
|
Mirjam16
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie het nu pas,nee niet echt poppen voor poppenmoedertjes.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <1 456 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |