Phildar haakpatroon Joelie, meisjes jurk |
Reageer ![]() |
Pagina <1 345 |
Autheur | ||
bep ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 11654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
non, je n'habite pas en wallonie, je suis van aantwaarpe.
normaal zou uw aantal steken hetzelfde moeten zijn als ge dus ipv 2 toeren niks, 1 toer niks doet en die laatste niks ook weg laat. |
||
![]() |
||
Mirjam16 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2021 Status: Offline Points: 85 |
|
Oke,wijlen mijn schoonmoeder kwam uit Zaventem dus ik heb een man met wat Belgische roots. ![]() Ik heb het uitgerekend: 1 toer geen mind- 7 toeren mind x 3 = 24 toeren 1 toer geen mind - 1 toer mind = 2 Totaal 26 toeren 17 toeren voor de mouwen + die 26 van hierboven = 43 toeren totaal. Het aantal steken komt aan het eind uit op 87. KOmt niet overeen met het patroon of degene die het vertaald heeft moet fouten gemaakt hebben? |
||
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
|
||
![]() |
||
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1455 |
|
het lijkt payton place wel! the continuing story......
![]() |
||
dit gaat voorbij
|
||
![]() |
||
Mirjam16 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2021 Status: Offline Points: 85 |
|
Dat kun je wel zeggen.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Heb weer zitten pluizen. Toer 42. geen mindering aan zijkanten en 1 dubb meerd in het midden =89 st Toer 43. geen mindering aan zijkanten en 1 eenv meerd in het midden =91 st Toer 44. 1 eenv mindering aan zijkanten en 1 eenv meerd in het midden =91 st Toer 45. 1 eenv mindering aan zijkanten en 1 eenv meerd in het midden =91 st Dit lijk mij de enige oplossing,anders weet ik het ook niet meer.
|
||
|
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 11654 |
|
![]() |
||
|
Dank je,het komt een beetje op hetzelfde neer behalve dat ik bijna aan het eind 2 toeren achter elkaar niet minder en volgens jouw lijstje aan het begin.
|
||
|
||
![]() |
||
|
komt idd bijna op hetzelfde neer. Alleen er aan denken dat toer 45 de gaatjestoer is om de frennekes in vast te maken. Daarom dat ik daar geen meerderingen of minderingen heb.
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 345 |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |