Plastic |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja hoe krom kan het zijn he? Handen die met geld in aanraking zijn geweest zijn viezer dan de eigen broodzak. En al zal de eigen broodzak niet schoon zijn, dan is het nog altijd je eigen vuil. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat er geld moet worden betaald voor het plastic tasje is geen bedenksel van de winkeliers. Die geven maar al te graag een gratis tas mee met hun naam erop. Alleen mogen ze dat niet meer (straks zelfs op straffe van een geldboete) en dat is naar mijn mening maar goed ook .
Ik ben jaren geleden vreselijk geschrokken van die plastic soep die daar drijft in de oceaan en irriteer me aan al die overbodige verpakkingen. Dus hoe minder hoe liever. De eerste stap is gezet. Lekker een of meerdere boodschappennetjes haken en die in je tas houden voor de impulsaankopen. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Natuurlijk is het geen bedenksel van de winkeliers Hulten, maar het is voor hen toch maar mooi voordeliger. Ze krijgen hun tasjes nu betaald, ze kosten echt geen 10 cent per stuk. En het geld wordt ook niet overgemaakt naar het ministerie van Milieu.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze kunnen linnen of juten tassen verkopen met hun naam en logo. En dan kunnen wij ze omhaken, als we niet een wandelende reclamezuil willen zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |