Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pm’s sturen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 09:05

Magtelt   groot gelijk  , ben het volledig met je eens

maar er zijn er ook die zicht aanmelden, voorstellen en dan hoor je toch niets meer van ze

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 10:04
Jongens ( en meisjes )Ik heb de ballen verstand van computers, maar is er nou niet iets te "filteren"of zo?
Volgende week hè, dan word ik ......aow-er. Doet dat pijn? Grijs gemeleerd ben ik al tijden en onthouden(vooral namen, behalve Magtelt) ook al moeilijk.
Verder veel plezier hier!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 13:37

Als je iets zoekt en je googeld het, kom je soms vanzelf op dit forum terecht. Zo ben ik er de eerste keer gekomen. Dan ga je lezen. Je komt niet verder met je vraag en ontdekt dan pas dat je eerst een account moet aanmaken om zelf een vraag te stellen. Dat doe je dan en dan pas kom je er achter dat het eigenlijk prettiger is dat je je even voorstelt. De een heeft dat wat sneller door als de ander. De een wordt er vriendelijk op gewezen en de ander een beetje kribbig. Het hele probleem ligt in het feit dat er geen "gebruiksaanwijzing" staat bij je aanmeldingsformulier.

Dan zijn er mensen die helemaal niet op een forum actief willen zijn, die vragen iets en als en als ze het antwoord hebben zijn ze weg en hoor je er niets meer van.

Overigens, ik lees ook regelmatig zonder me in te loggen. Gewoon te lui! Groetjes, Lida

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 13:51

ik ben ook ooit op het forum gekomen omdat ik iets zocht

Ik geloof een bumba .

Ik weet nog dat ik bij m,n eerste post geschreven heb dat ik nieuw was en alvast m,n excuus gemaakt als ik het op de verkeerde manier deed .

Mij zijn toen heel vriendelijk en duidelijk de regels uitgelegd . Het resultaat is dat ik niet meer weggegaan ben .

 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:17
En ik ben ook niet meer weggegaan. Bevalt nog steeds goed. Gezellig, behulpzaam en als je in de put zit een opbeurend woord en medeleven. groetjes, Lida
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:30
Originally posted by pippie pippie wrote:

Jongens ( en meisjes )Ik heb de ballen verstand van computers, maar is er nou niet iets te "filteren"of zo?
Volgende week hè, dan word ik ......aow-er. Doet dat pijn? Grijs gemeleerd ben ik al tijden en onthouden(vooral namen, behalve Magtelt) ook al moeilijk.
Verder veel plezier hier!


volgen mij doet het geen pijn hoor, mannen zijn meestal heel kleinzerig, mijn man, bijgenaamd opa heeft nergens last van, alleen chronisch tijdgebrek, heel herkenbaar
lydia wijsbroek
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:55
Toen ik een half jaartje terug op zoek was naar een stukje gezelligheid dat knutselen en handwerk als uitgangspunten had, kwam ik hier terecht. Maar wat regels betreft op een forum, zijn die naar mijn weten redelijk universeel. Als je een gezelschap benadert, stel je je eerst voor. Ik kijk eerst wat voor bestaande onderwerpen ik met mijn visie aan kan vullen voordat ik een nieuw topic open. Naarmate je wat meer ingeburgerd raakt, kan je je wat meer permiteren zoals een PM.    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:06
Ik was in het begin een beetje bang voor wat ik allemaal op gang zou zetten als ik op de verkeerde plaats klikte. Niet bang voor het ontketenen van een derde wereldoorlog, meer dat er iets vast zou lopen of dat ik iets leuks zou vinden en meteen weer kwijtraken. Ik kan me best voorstellen dat mensenvan mijn leeftijd per ongeluk op het forum ploffen, zien dat ze zich kunnen aanmelden en meteen met hun vraag komen, voor het forum weer in het grote niets verdwijnt.

Maar als er een vraag om een patroon is en ik vraag beleefd om een e-mailadres en het komt niet, ga ik niet meer op mijn knieën smeken, ik zet het mailen over het topic af en er komt niets meer van mijn kant. Dat doe ik thuis ook, ik vraag één keer of mijn man thee of koffie wil, komt er geen antwoord. pak ik voor mezelf.

Dat is dat lieve wat met pensioen is. Lekker kort door de bocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:24
Ik had ook nog nooit op een forum gereageerd, omdat ik niet weet wat er gebeurd of wat ik moet doen. Ik had ook niet gelijk mij emailadres in gevoerd, omdat ik huiverig ben voor alle virussen en reclame. maar magetelt stelde me gerust en als ik een patroontje wilde hebben moest ik toch echt mijn email invullen. Oke, vooruit dan maar en gelijk blijven hangen en niet meer weg te slaan
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 00:35

Ook ik ben per toeval eens in het verleden op dit forum gekomen. Wel voorgesteld hoor. Veel gelezen en gekeken wat een mooie handwerken er gemaakt worden.

Heel veel respect voor al die hobbydozen want de tijd bij mij ontbreekt nog wel eens. Druk met de 6 kleinzoons in de leeftijd van 10 maanden tot 8 jaar. Geniet daarvan dat kan ook omdat ze heel dichtbij wonen. Ik kom eigenlijk iedere dag tijd te kort of zou het komen dat je langzamer wordt naarmate je ouder wordt?

Je wordt dan wijzer toch? En grijzer maar daar kan je iets aan doen.

"Dozen"blijf dit forum trouw want ik vind jullie kanjers.

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 09:43
omdat we wijzer worden, moeten we veel meer meenemen en daar wordt je langzamer van en 6 jongens bezig houden  valt niet mee. we zijn dan uit het rime en worden weer in het diepe gegooid. Rust uit achter de pc en bij ons hobbydozen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns