Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poes....

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 17:48
Gelukkig niets aan de nieren of lever. Ik heb een kat moeten dwangvoeren, die iets aan de lever had. We wisten zijn leeftijd niet, hij woonde 7 jaar bij ons en was klein van stuk, dus eerst schatte de dierenarts hem op anderhalf jaar, maar na die 7 jaar leek hij dat nog steeds. Ik heb zitten janken, terwijl ik hem het krachtvoer in het bekje moest spuiten, en even later gaf hij het over. Hij zat zo zielig voor zich uit te kijken, hij vond er niets meer aan. Terwijl hij altijd zo'n vrolijk beestje was, zijn gevoel voor humor was helemaal weg. Dan duurt het even voor je je weer kunt concentreren op de goede herinneringen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 18:37
nee, ze komt alleen op het balkon. ik dacht misschien heeft ze zichzelf vergiftigd door de hond te wassen want die had ook vlooienmiddel op gehad. heb het gevraagd aan de dierenarts en hij zei het kan wel maar dan had ze andere verschijnselen gehad.
Als ik zie hoe veel rustiger ze nu is, kom ik op mijn eerste idee terug dat het door de vlooien kwam of tenminste, omdat ze met vlooien zich de hele dag zo zit te likken en veel haren binnen krijgt....

dank je wel Magtelt, voor het delen van je bericht over je kat Heart
dat heeft Poes toch maar teweeg gebracht dat we deze liefde nu ook met elkaar hebben kunnen delen Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 18:53
Ja, ik heb fotoalbums speciaal met onze katten en echt de beste herinneringen aan alle katten, die mijn leven gedeeld hebben. Vanaf Iwan de Verschrikkelijke, die op mijn stapelbed sliep en nachtmerries weghield, toen ik nog klein was. Die heette oorspronkelijk Mignon en had een lief poesje moeten zijn, maar het werd een zwartwitte kater, heel stoer tegen grote mensen, die probeerden ons kinderen te kussen. Dan flitsten die groene ogen en ging hij vóór ons zitten. Niet iedereen durfde, hoewel hij nooit iemand aanvloog of zelfs maar een krabbel gaf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 19:31
Dat bloedonderzoek geeft hoop, ook dat ze de hond heeft gewassen met vlooienspul op geeft hoop. Dus ik hoop met je mee dat het zoiets is
en dat ze weer opleeft. Ik duim voor je.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 22:15
wat mooi Magtelt, ik heb ook een rode kater gehad die zo op mij was, zo beschermend. zo hebben ze net als wij allemaal hun eigen karaktertrekjes en die kun je waarderen of niet.

dankjewel Iew en ik hoop dat je er nog even mee doorgaat met dat duimen want ik haalde ook een beetje opgelucht adem en met de hoop dat het nu de goede kant op gaat maar daarnet heeft ze dat beetje eten van vanmiddag opgebraakt dus ik weet het even niet meer
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 09:08
gisterenavond wat dieet nat voer aangemaakt met een beetje warm water en wat rijstebloem (tip van mijn vorige dierenarts) ze was heel blij. vanmorgen zag ik dat ze maar de helft van dat beetje had gegeten en dan weet ik het wel, dan is ze onder het eten misselijk geworden. ze kwam me heel blij tegemoet, vreugde krabbeltje in de krabpaal, gaat zitten en braakt het er weer uit.
ik begin wanhopig te worden.
zij niet, zij zit op mijn schoot luidkeels te spinnen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 10:37
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

zij niet, zij zit op mijn schoot luidkeels te spinnen

Wat niet veel zegt. Je weet toch ook dat katten spinnen als ze pijn hebben of zich niet lekker voelen?
Soort zelftroost.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 10:38
Nou dan duim ik nog even door.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 11:15
heb net de dierenarts gesproken, hij heeft voorgesteld even niks te doen en te kijken of ze het zelf weer oppakt. ook op hem maakte ze de indruk van een , buiten het braken, gezonde en gelukkige poes.
we kijken het het weekend aan
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 11:43
Sterkte .

Het is een rot gevoel dat je niet kan helpen .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 21:26
dankjewel Iew en Mutti
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 09:14
ze zit te spinnen op mijn schoot Heart en waarom zou ik dat niet uitleggen als dat ze zich veilig en geliefd voelt bij mij want ik doe alles om erachter te komen wat ze mankeert
straks kan ik de dokter bellen, dan maken we een afspraak later vandaag voor een foto en als er een haarbal het darmkanaal verstopt laat ik haar opereren.
weten jullie nog hoe ik dat doe om een spijkertje in de muur te krijgen? ik geef niet zomaar op hoor!
en tot dan knuffelen we en noem ik haar lieve woordjes en zij spint geen wol LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 11:34
ze heeft geen haarbal in haar darm maar een tumor in haar borstkas, die drukt haar slokdarm dicht. niks aan te doen. de dokter heeft haar water onder de huis gespoten zodat ze zich nog wat lekkerder voelt, zo kan ik tot maandag van haar genieten....hoop ik

foto was zo gepiept; zelden zo'n lieve kat meegemaakt zei de dokter
I know, zei ik eigenwijs Wink
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 11:55
Ach vrouw toch, wat verdrietig!!
Cry
Heel veel sterkte, dit weekend!!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 12:02
Heel veel sterkte en wij zijn er, als je erover wilt praten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 12:21
Sterkte... dat ze doodgaan is het enige vervelende van huisdieren. Maar ze geven je toch altijd meer vreugde dan verdriet.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 14:59
Ach dat is nou niet het nieuws waar ik op gehoopt had. Geniet deze laatste momenten en veel sterkte voor later.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 17:04
jullie zijn zo lief voor ons; dank je wel 

het is hier heel rustig in huis, heel vredig. alles is goed zoals het is.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 17:37
Inderdaad ,het is goed zoals het is ,maar het doet wel ontzettend veel pijn .

Ik wens jullie nog een paar vredeige liefde volle dagen .

Poes weet het niet ,maar jij kan haar laten voelen hoeveel je van haar houdt en dat voelt ze wel .

Heel veel sterkte .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2020 om 20:50
jeetje zeg wat erg. Geniet van dubbel van de tijd die jullie nog samen zijn. veel sterkteHeart
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.250 seconden.
Lang Yarns