Poppen Magtelt |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Oktober 2019 om 15:55 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Geweldig. Hartelijk bedankt. Ik zal je prijzen in mijn avondlied (dat zei mijn moeder altijd, als ik spontaan afgewassen had of zo'n klusje gedaan).
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
|
![]() Graag gedaan |
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
|
die onderste foto is om te smelten. Die puntmuts met oranje is ook keischoon en ze zijn modern gekleed met hun 'flared' pants.
Dat kleinste popke in het blauwe tenueke is wel mijn favorietje van deze. |
||
|
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
|
Wat een heb je de dames prachtig aangekleed. En zo schattig die babydraagzakken en rugzakjes. Helemaal geweldig.
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
Heel mooi, kleurig en creatief gemaakt!
|
||
![]() |
||
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
|
Och nog zo een schatjes ,perfect zullen veel kindjes blij mee zijn
|
||
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
||
![]() |
||
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
|
heel mooi!
![]() |
||
![]() |
||
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
|
wat goed gemaakt allemaal. baby draagzak is echt heel leuk
|
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
Jonge poppenmoeders
|
||
![]() |
||
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
|
Wat een leuk aangeklede poppen!
|
||
december2011
|
||
![]() |
||
Teunis ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Oktober 2019 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 165 |
|
Wat LEUK!!!!
Nu ik zelf een kleindochter heb, oké toegegeven ze is nog wat jong met haar 2,5 maand, ben ik serieus geïnteresseerd. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik wat ideeën "leen" voor de toekomst
![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
|
Dat heet niet stelen of lenen, dat heet inspiratie. Ik zou zeer gevleid zijn. Ik heb een haakboekje ontworpen voor een slanke pop van 42 cm, wat ook de maat van Nancy poppen is. Leuker dan Barbie, minder gepriegel en voor kleine handjes beter hanteerbaar. 2,5 maand is nog wat jong, maar je kunt al rondkijken en beginnen. Ik ben geabonneerd op Marie's Poppenmode, en soms maak ik daar echt iets uit, maar meestal wordt het ook inspiratie.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
|
Deze zijn ook heel mooi in de kleren.
|
||
![]() |
||
Teunis ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Oktober 2019 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 165 |
|
Ik ga mij dan maar laten inspireren ![]() Poppen zullen te vinden zijn in kringloopwinkels of rommelmarkten. Restjes garen heb ik ongeveer overal in huis liggen (tot grote vreugde van de katten). Dan de hamvraag: welke naalddikte adviseer jij, rekening houdend met wat grotere en stuggere mannenvingers?
|
||
![]() |
||
|
Mijn favoriete naaldnummers zijn 3, 3,5, 4 en 4,5. Dan is het niet zo'n gepriegel. Als je poppen voor je kleindochter zoekt, kun je zoeken naar kruselingen. Dat zijn Käthe Kruse poppen van rond de 24 cm, met buigzame ledematen. In die serie zitten 2 jongenspoppen. Ik meen dat ze rond de € 25 kosten, terwijl de "echte" Käthe Kruse poppen rond de € 100 kosten. Ik werk normaal met poppen tussen 38 en 45 cm, maar ik denk er sterk over om een stelletje kruselingen aan te schaffen, om eens een bruidegommetje te kunnen aankleden.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
|
zo lief
|
||
groetjes Loes
|
||
![]() |
||
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
|
Ohh wat leuk!
|
||
![]() |
||
|
Ik heb in de kringlopwinkel een pop gevonden van 45 cm, zonder haar. Met petjes en jongenskleding is het een mannetje, met een jurkje en een hoedje/tulbandje/mutsje is het een vrouwtje. Anatomisch gezien is het androgien ![]() De pop is wel project no. 5, eerst nog een berenmuts, een colsjaal, een vest en een stel sloffen afmaken. Zodra ik wat af heb voor de pop zal ik dit posten, met een stevige verwijzing naar jou voor de inspiratie ![]() Overigens zijn barbie's volop te koop voor weinig in de kringloop. Ik krijg de indruk dat jij liever niet met barbie's werkt. Waarom niet?
|
||
![]() |
||
|
Ik zag gisteren prinsessenpoppen bij Action, merk Chloé, met mooie jurk (roze of lichtblauw) en tiara, ik meen € 6,99. Ongeveer 40 cm. Zou een mooie bruid voor jouw mannetje/vrouwtje kunnen worden.
Heb je gezien hoe dun Barbie's middeltje is? Een hoop gepriegel en altijd zorgen dat kleren uit en aan kunnen. Dun garen gebruiken en dat onzichtbaar wegwerken. Ik heb wel boekjes, waarin ook Barbie kleren staan en ik heb wel eens een heel Barbie gezin aangekleed, maar niet echt met plezier. |
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |