Print Pagina | Close Window

RECEPTEN HOBBYDOOSDAG

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=8725
Print Datum: 13 November 2025 om 05:05
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: RECEPTEN HOBBYDOOSDAG
Bericht van: Koningsdochter
Onderwerp: RECEPTEN HOBBYDOOSDAG
Datum bericht: 05 April 2009 om 11:04

MAAR EVEN EEN NIEUW TOPIC. DAN KUNNEN WE ONZE RECEPTEN NEERPENNEN. WANT IK HEB OP MIJN BEURT WEER GENOTEN VAN DE GEHAKTBALLETJES VAN JOSE. DE BACON EGG EN PIE VAN TONY WAS OOK ZO LEKKER MAAR HEB IK NA DE VORIGE HOBBYDOOSDAG AL OPGESCHREVEN IN MIJN KOOKBOEK.

EN DAN NU.... DE BESCHRIJVING VAN DE TAART!!!

CHOCOLADE-SLAGROOMTAART (GLUTENVRIJ)

BEREIDING: CA 75 MIN.

BAKTIJD: 3 X 15 MIN. (IK MOET HEM ER ALTIJD IETS LANGER INDOEN. ANDERS IS DE ONDERKANT NOG ZACHT. LEG HEM VAAK NA 15 MINUTEN VAN DE BAKPLAAT NOG EEN PAAR MINUTEN OP HET ROOSTER. DAN IS HIJ GOED GAAR.)

NODIG: 2 EETLEPELS ZACHTE ROOMBOTER, 150 GR. HAZELNOTEN, 4 EIWITTEN, 150 GR. POEDERSUIKER, 5 DL SLAGROOM, 2 ZAKJES VANILLESUIKER, 150 PURE COUVERTURE, (CHOCOLA) 2 EETLEPELS OLIE, 1 EETLEPEL CACAO.

1. OP DE ACHTERKANT VAN DRIE STUKKEN BAKPAPAIER STEEDS EEN CIRKEL MET EEN DOORSNEDE VAN CA 24 CM TEKENEN. HET BAKPAPIER OMGEKEERD OP BAKPLATEN LEGEEN EN DE CIRKELS ZORGVULDIG MET BOTER INVETTEN.

2. DE HAZELNOTEN OP EEN BAKPLAAT IN DE OVEN OP 150 GRADEN CA. 15 MINUTEN ROOSTEREN, AF EN TOE OMKEREN. WAT AF LATEN KOELEN, EVENTUELE VLIESJES ER MET KEUKENPAPIER AFWRIJVEN. DE NOTEN FIJNMALEN.

3. DE EIWITTEN STIJFKLOPPEN, DE POEDERSUIKER ERDOOR ROEREN EN DE MASSA NOG EEN PAAR MINUTEN LANGER KLOPPEN. DE NOTEN ER VOORZICHTIG DOORSCHEPPEN. DE SCHUIMMASSA GELIJKMATIG EN GLAD OVER DE AANGEGEVEN CIRKELS UITSTRIJKEN.

4. DE BODEMS NA ELKAAR MIDDEN IN DE OVEN OP 150 GRADEN CA 15 MINUTEN BAKKEN. EVEN AF LATEN KOELEN VOOR U ZE VAN HET PAPIER LOSHAALT.

5. INTUSSEN DE COUVERTURE IN STUKJES HAKKEN EN MET 2 THEELEPELS OLIE IN EEN SCHAAL DOEN. AU-BAIN-MARIE LATEN SMELTEN.

6. EEN STUK ALUMINIUMFOLIE DUN MET OLIE BESTRIJKEN. DE COUVERTURE ER IN EEN DUNNE LAAG  OVER UITSTRIJKEN EN VLAK VOOR HET HARD WORDT IN VIERKANTEN OF DRIEHOEKEN SNIJDEN.

7. VOOR HET SERVEREN DE SLAGROOM MET DE VANILLESUIKER STIJFKLOPPEN. DE SCHUIMBODEMS MET SLAGROOM ERTUSSEN OP ELKAAR LEGGEN EN RONDOM MET SLAGROOM BESTRIJKEN.

8. DE STAART MET STUKJES COUVERTURE GARNEREN EN MET WAT CACAO BESTROOIEN.

PER PUNT: CA 380 KCAL.

DAT WAS HET. HEEL VEEL BAKPLEZIER ER MEE. ENNE WIE MAAKT HEM VOOR DE VOLGENDE HOBBYDOOSDAG???

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Antwoorden:
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 05 April 2009 om 11:08
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bericht van: naatje
Datum bericht: 05 April 2009 om 11:18
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,380 CALORIETJES.
DAAR ZAL MIJN WEEGSCHAAL NIET BLIJ MEE ZIJN ,MAAR HIJ WAS SUPER LEKKER ECHT WAAR.HEB
ER VAN ZITTEN SMULLEN.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 05 April 2009 om 11:22
Dat ziet er goed uit. Ik geloof best dat het smullen was.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: RIKA
Datum bericht: 05 April 2009 om 12:02

WAT GOED IDEE VAN DEZE ONDERWERP .

DEZE TAART HEB IK WEL VEEL GESCHEPPEN . OMDAT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER SMAKEN .

JAMMER DAT GEEN KAUWGUM SMAAK , DAN KRIJG GEEN CALORIEN ......;(

MAAR HET IS ZO LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DIE IS ALLERTOP LEKKER TAART VOOR VERJAARDAG M MMMMMMMMMMMMMMM 

BEDANKT VORO RECEPT. HEB OVERGESCHREVEN ...DIE WIL IK NIET KWIJT . HAHA

-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA

Bericht van: odette
Datum bericht: 05 April 2009 om 12:02
De slagroomtaart was inderdaad heerlijk ........ach ik ga gewoon van de week maar veel op de fiets ben ik als die extra kalorietjes zo weer kwijt.

-------------
odette

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 April 2009 om 14:23
Mijn cakes waren van Homemade light cake, met veel gember door de één en veel pecannoten door de andere.
De hartige taart was van Honig met prei i.p.v. ui. Als ik vroeger alles zelf ging wegen en meten was het lang zo lekker niet. Maar ik doe er altijd wel wat van mezelf door, b.v. extra vanillesuiker of kaneelsuiker, die ik zelf maak door een vanillestokje of kaneelstokje in een pot CSM dieetsuiker te doen. Of nootjes, gember, gedroogde vruchten. Of ik smelt een pure chocoladereep en giet dat over de cake en steek nootjes in de chocola vóór hij smelt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: culimieke
Datum bericht: 05 April 2009 om 15:20
piep

dames, ik als culimieke lees dit met veel interesse, is er geen fotootje van genomen, dan zou ik zelfs durven vragen mag hij op mn blogje met vermelding, dank u hobbydoosjes en een link naar jullie prachtige site he!

lekker hoor!

Ik wacht geduldig op jullie antwoordje.

knufje culimieke

-------------
[URL=http://imageshack.us][img]

Bericht van: odette
Datum bericht: 05 April 2009 om 19:30

Ohh cake met pecan noten die heb ik helemaal niet gezien en dus ook niet gegeten. Ik ben gek cake met noten.....wat een pech !

Is dat home made zo een pak waar je alleen water bij hoeft te doen? Of is dat weer iets anders. Die met water gebruik ik vaak, lekker makkelijk en altijd een goed resultaat,.

-------------
odette

Bericht van: boek
Datum bericht: 05 April 2009 om 19:38

IK HEB VAN BEIDE GENOTEN, EN DAT IS AAN DE LIJN

MAAR DE CAKE EN DE TAART WAREN HEERLIJK, EN NU DE TOUWTJES MAAR WEER WAT STRAKKER AANTREKKEN, WANT ER KUNNEN NOG WEL WAT KILOS AF

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 05 April 2009 om 19:46
Originally posted by culimieke culimieke wrote:

piep

dames, ik als culimieke lees dit met veel interesse, is er geen fotootje van genomen, dan zou ik zelfs durven vragen mag hij op mn blogje met vermelding, dank u hobbydoosjes en een link naar jullie prachtige site he!

lekker hoor!

Ik wacht geduldig op jullie antwoordje.

knufje culimieke

IK WEET NIET OF ER VAN DIE GERECHTEN APART EEN FOTO GEMAAKT IS, WEL ZIJN ER OVERZICHTSFOTO'S GEMAAKT VAN DE TAFEL EN DAAR IS IIG DE TAART OP TE ZIEN. OF HET DUIDELIJK GENOEG IS WEET IK ZO NIET EN ALS DE FOTO TE GEBRUIKEN IS OF DIE OP JE SITE MAG, KAN IK GEEN TOESTEMMING OVER GEVEN. HET IS NIET MIJN GERECHT.

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 05 April 2009 om 20:26

gehaktballetjes zijn heel simpel

1 kg half om half gehakt.1 ei.1 ui. scheutje ketjap.zakje soepgroente(fijn). zakje bamikruiden en paneermeel

hier draai je balletjes van.bakken en klaar is kees

-------------
quality=

Datum bericht: 05 April 2009 om 20:34

IK WEET NIET OF JE HET ZO OP JE BLOG MAG ZETTEN CULIMIEKE. WANT HET KOMT NATUURLIJK UIT EEN KOOKBOEK. IK HEB AL NAAR COPYRIGHT ZITTEN ZOEKEN MAAR KON HET NIET VINDEN. DUS VAN MIJ MAG JE HET GERECHT GEBRUIKEN MAAR DAN MOET JE ER GEEN PROBLEMEN MEE KRIJGEN. IK WIL DE FOTO VAN HET BOEK WEL VOOR JE INSCANNEN MAAR DAT WORDT DAN PAS MORGEN. HEB ER NU EVEN GEEN TIJD VOOR.

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 05 April 2009 om 22:14
DIE CAKE EN TAART WAREN HEERLIJK MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 April 2009 om 22:40
[QUOTE=boek]

IK HEB VAN BEIDE GENOTEN, EN DAT IS AAN DE LIJN

MAAR DE CAKE EN DE TAART WAREN HEERLIJK, EN NU DE TOUWTJES MAAR WEER WAT STRAKKER AANTREKKEN, WANT ER KUNNEN NOG WEL WAT KILOS AF

[/QUOTE

Tineke ik kan hetzelfde zeggen  En ik had nog wel mijn eigen eten mee genomen. Zucht.....toch niet gelukt om van dat lekkers af te blijven.

-------------
Groetjes Catharina

Datum bericht: 06 April 2009 om 12:25
Originally posted by odette odette wrote:

Ohh cake met pecan noten die heb ik helemaal niet gezien en dus ook niet gegeten. Ik ben gek cake met noten.....wat een pech !

Is dat home made zo een pak waar je alleen water bij hoeft te doen? Of is dat weer iets anders. Die met water gebruik ik vaak, lekker makkelijk en altijd een goed resultaat,.

Ja hoor, gewoon wat water erbij en dan nootjes naar smaak. Bij vruchtencakes van Homemade gooi ik er sinaasappelsap i.p.v. water doorheen. En stukjes sinaasappel of fijngesnedem gedroogde abrikozen. Beetje van mezelf (Maggi) enbeetje van Homemade.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 06 April 2009 om 12:27
Originally posted by breinaald breinaald wrote:

1 kg half om half gehakt.1 ei.1 ui. scheutje ketjap.zakje soepgroente(fijn). zakje bamikruiden en paneermeel

Zoner paneermeel en geroerbakt is dit lekkere vulling voor bapao's. Dat kan met broodmix of met een opengesneden voorverwarmd zacht bolletje. Beetje ketjap bij het roerbakken, hmmmm.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: RIKA
Datum bericht: 06 April 2009 om 14:37

HIHI WAT EEN HEERLIJK ALLEMAAL OM TE LEZEN.

DAAR WORDT IK WATERTAND VAN ,

IK HEB GISTER BONBONS ALLES OPGEVRETEN .

OMDAT IK NIET KAN AFBLIJVEN .

EN VANMORGEN ZAG IK OP WEEGSCHAAL . 1 KILO AAN ....HIHI

GELUKKIG NU ZOMERTIJD, MEER WANDELEN ,DAN IS WEER ERAF ....

HIHI

-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA

Bericht van: Ticia
Datum bericht: 06 April 2009 om 15:27

HAHA OOH WAT LEKKER ALLEMAAL,

HEB ZE DIRECT OPGESCHREVEN .

MAAR OP DE WEEGSCHAAL HEB IK NIET GEKEKEN .

RIKA JIJ DURFDE WEL TE KIJKEN OP DE WEEGSCHAAL.

DEZE WEEK EXTRA OPLETTEN DAN KAN ZOIETS WEL VINDT IK .

-------------

Bericht van: Josl
Datum bericht: 06 April 2009 om 16:24

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm, wat zag alles er lekker uit (bedankt al vast voor de recepten). Er was zoveel lekkers voor "mijn bekkie" dat ik de zoete dingen niet eens heb geproefd, kan ik nu alsnog eens een keertje doen.

Heb erg genoten van de hartige taart van Magtelt, de bacon and eggpie van Tony, de gevulde bladerdeegdingen van Odette EN van de heerlijke salade (recept heel welkom) van Corry EN nog van die heerlijke gehaktballetjes. Er kon helaas echt niets meer bij en van de weegschaal trek ik me niet zo heel veel aan. Heb nog wat Corry-salade mee naar huis genomen en ook mijn Kees heeft hiervan gesmuld.

Nu hebben we één probleem: hoe zorgen we ervoor dat we bij de volgende hobbydoosjesdag dit allemaal kunnen evenaren OF zelfs overtreffen??

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 06 April 2009 om 16:33
Originally posted by Josl Josl wrote:

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm, wat zag alles er lekker uit (bedankt al vast voor de recepten). Er was zoveel lekkers voor "mijn bekkie" dat ik de zoete dingen niet eens heb geproefd, kan ik nu alsnog eens een keertje doen.

Heb erg genoten van de hartige taart van Magtelt, de bacon and eggpie van Tony, de gevulde bladerdeegdingen van Odette EN van de heerlijke salade (recept heel welkom) van Corry EN nog van die heerlijke gehaktballetjes. Er kon helaas echt niets meer bij en van de weegschaal trek ik me niet zo heel veel aan. Heb nog wat Corry-salade mee naar huis genomen en ook mijn Kees heeft hiervan gesmuld.

Nu hebben we één probleem: hoe zorgen we ervoor dat we bij de volgende hobbydoosjesdag dit allemaal kunnen evenaren OF zelfs overtreffen??

groetjes, Joke

EVENAREN IS MAKKELIJK, IEDEREEN DIE ER ZATERDAG WAS MOET BIJ DE VOLGENDE HOBBYDOOSJESDAG OOK AANWEZIG ZIJN EN HETZELFDE RECEPT MAKEN  HAHA GEINTJE...

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 07 April 2009 om 00:10

ZO IS HET SANNE ..... MAAR WE ZIJN TOCH GEEN WEDSTRIJD AAN HET HOUDEN, OM HET STEEDS LEKKERDER  EN BETER TE DOEN ..... HET GAAT TOCH VOORAL OM DE GEZELLIGHEID ...... EN DIE LEKKERTJES PIKKEN WE TUSSENDOOR ......

VOLGENDE KEER DOE IK MISSCHIEN HÉÉÉL IETS ANDERS  .

-------------
TONY

Datum bericht: 08 April 2009 om 10:40
IK WEET OOK NIET OF IK VOLGENDE KEER (ALS IK ER BIJ KAN ZIJN NATUURLIJK) WEER DIE TAART MAAK. IK HEB NOG VEEL MEER LEKKERE TAARTEN IN HET BOEK STAAN. BAK OOK WEL EENS IETS VOOR MIJN WERK UIT DAT BOEK EN DAN ZIJN MIJN COLLEGA'S ALTIJD HELEMAAL ENTHOUSIAST. EN HET KOSTTE ME MIJN HELE VRIJDAG AVOND OM DIE TAARTEN TE BAKKEN. EEN SUPER VIEZE KEUKEN EN UITEINDELIJK NOG DE NODIGE MOPPERS OMDAT NIET ALLES GELIJK LUKTE ZOALS IK HET WILDE. (WORD IK ALTIJD EEN BEETJE ONGEDULDIG VAN. ZEKER ALS IK DE SCHAAL GESMOLTEN CHOCOLA OP MIJN KLEREN LAAT VALLEN...) HEB VOOR MARCO ZONDAG MAAR EEN CAKE GEBAKKEN MET APPELS EN ROZIJNEN. DIE ARME JONGEN MOEST WEL HEEL DE VRIJDAGAVOND NAAR ZIJN HARDWERKENDE VROUW KIJKEN, EN DE MOPPERS AANHOREN MAAR HEEFT UITEINDELIJK NOG GEEN LIKJE SLAGROOM GEPROEFD. HIJ WAS ER HEEL GELUKKIG MEE. MAAR AL JULLIE COMPLIMENTEN OVER DE HEERLIJKE TAART MAAKTE ALLES WEER DUBBEL EN DWARS GOED EN HOE VAKER JE IETS MAAKT HOE GEMAKKELIJKER HET GAAT. DUS WE SLUITEN NIETS UIT....

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 08 April 2009 om 13:27
Had jij ook zo lopen knoeien, Clara? Ik heb me die vrijdag wel drie keer verkleed. Ik vind het altijd zo lekker om de schaal met cakebeslag uit te likken, vóór ik hem afwas. En dat doe ik met de pannenlikker, die net een beetje te flexibel is. Een schort voor helpt niet, want ik knoei geheid op plekken die niet bedekt worden. En om nu zo'n Ma Flodder japon aan te trekken, tja ik heb al de naam zo'n sloddervos te zijn hier op het woonerf.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 09 April 2009 om 16:06

DAAROM HEB IK ME MAAR NIET MEER VERKLEED MAGTELT. BEN GEWOON MET CHOCOLADEVLEKKEN OP MIJN SHIRT EN BROEK OP DE BANK GAAN ZITTEN. IK MOET NOG STEEDS EEN SCHORT KOPEN. MAAR OP DE EEN OF ANDERE VREEMDE MANIER VERGEET IK SPONTAAN EEN SCHORT MEE TE NEMEN ALS IK WEER EENS OP HET DORP BEN. IK GEEF HET TOE. BUITEN EEN ENORME KNOEIKONT BEN IK OOK NOG EEN MEGA CHAOOT...

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 09 April 2009 om 16:16
IK VOND DE BALLETJES HEEL ERG LEKKER! IK WEET DAT HET RECEPTJE HIER AL EENS ERGENS HEEFT OPGESTAAN... MAAR IK KAN HET NIET TERUGVINDEN  HEEFT IEMAND SOMS HET RECEPTJE STAAN? 

GROETJES,
VEERLE

Datum bericht: 09 April 2009 om 19:43
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

DAAROM HEB IK ME MAAR NIET MEER VERKLEED MAGTELT. BEN GEWOON MET CHOCOLADEVLEKKEN OP MIJN SHIRT EN BROEK OP DE BANK GAAN ZITTEN. IK MOET NOG STEEDS EEN SCHORT KOPEN. MAAR OP DE EEN OF ANDERE VREEMDE MANIER VERGEET IK SPONTAAN EEN SCHORT MEE TE NEMEN ALS IK WEER EENS OP HET DORP BEN. IK GEEF HET TOE. BUITEN EEN ENORME KNOEIKONT BEN IK OOK NOG EEN MEGA CHAOOT...

Ik heb een schort van Honig of Knorr met mijn naam erop. Anders vergeet ik die als ik aan het kokkerellen en bakken ben. Het is knaloranje.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 09 April 2009 om 19:44

Hier is het, Veerle.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 09 April 2009 om 19:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Hier is het, Veerle.

Dankjewel! Even opschrijven. Is precies niet zo moeilijk en ze waren echt lekker . Eens maken thuis of voor mijn vriend

Datum bericht: 09 April 2009 om 21:40
Ik gebruik altijd mager rundergehakt, wat het recept ook zegt. En een hele kilo is voor ons tweetjes erg veel. Dan maar een klein eitje erin en een pond gehakt. Dan vries ik de halve soepgroente in en neem een half zakje bamikruiden. dat staat dan vast klaar voor de tweede keer.

Over gehaktballetjes gesproken, Veerle, heb je nog een haaknaald nr. 7 of 8 kunnen aanschaffen?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 10 April 2009 om 09:27
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik gebruik altijd mager rundergehakt, wat het recept ook zegt. En een hele kilo is voor ons tweetjes erg veel. Dan maar een klein eitje erin en een pond gehakt. Dan vries ik de halve soepgroente in en neem een half zakje bamikruiden. dat staat dan vast klaar voor de tweede keer.

Over gehaktballetjes gesproken, Veerle, heb je nog een haaknaald nr. 7 of 8 kunnen aanschaffen?

Ik denk dat ik inderdaad ook maar de helft ga maken . Straks eens gaan kijken in de winkel of ik ketjap en bamikruiden kan vinden. Meestal kochten we zo'n dingen in Nederland (Goes) als we daar even waren, want in België vind je toch veel minder van die dingen...

Ik ben gaan kijken voor een haaknaald 8 of 9 in de Veritas bij ons, maar dat was 5,50 euro!
Ik heb toen even rondgekeken op internet en heb ze woensdag besteld bij hobbydoos . Het kwam véél goedkoper uit, zelfs met verzendkosten... Ondertussen ook eens een deftig paar breinaalden besteld (degene ik gebruikte waren de knopjes helemaal kapot, en wou zo graag een mooi nieuw stel als breien me wat beter ging lukken...), mama wou ook nog graag kleine breinaaldjes voor sokken (geen bamboe), ik wou wel eens een rondbreinaald proberen ipv met 5 naalden,... en zo hebben we weer aardig wat besteld! Verslavend is het .

Groetjes!
Veerle

Datum bericht: 10 April 2009 om 13:16
Daarom probeer ik van Marktplaats weg te blijven. Maar laatst was het weer raak. Een breiboek, dat van dezelfde serie was als een haakboek uit mijn kast. Die moest ik natuurlijk hebben.

Gelukkig is het te mooi weer om lang bij de laptop te zitten, ik laat alleen even mijn lunch zakken met hobbydoosberichtjes en dan fluks de tuin in.

-------------

wat rozengeur.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net