Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

prym breimolen ?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fieke00 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fieke00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: prym breimolen ?
    Posted: 31 Oktober 2011 om 08:19
wie heeft er ervaring met zo'n breimolen aub ? kan je er sokken met breien ? want ja hoeveel steken kan je erop zetten ? grote sokken ,kleine sokken ? en het kan waarschijnlijk ook maar alleen rechts breien ?  grtjs fieke.
grtjs fieke!
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 10:44

Hallo Fieke,

Ik zit op mijn breimolen te wachten :). Heb er nog geen ervaring mee maar weet wel dat je er geloof ik geen sokken op kunt breien. Zodra hij binnen is ga ik er mee aan de slag en kom ik er snel genoeg achter wat je er allemaal mee kunt. Ik hoopte eigenlijk hier wat patronen te vinden en ervaring van andere breisters. Ik zal mijn ervaringen hier op t forum posten :)

Groet Belinda

Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
Back to Top
fieke00 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fieke00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 10:53
ok ,bedankt voor je reactie ! ben wel benieuwd , is het zo één van prym ? of welk merk ? grtjs fieke.
grtjs fieke!
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 10:59

Originally posted by fieke00 fieke00 wrote:

ok ,bedankt voor je reactie ! ben wel benieuwd , is het zo één van prym ? of welk merk ? grtjs fieke.

Yep, het is de prym breimolen, ik heb hem hier bij hobbydoos besteld. Wacht met spanning af tot hij binnen is, haha ... t lijkt wel of Sinterklaas komt.. zo kinderachtig maar ja, had vorig jaar mijn oog er al op laten vallen en ik ben druk bezig met breien voor op een kraam op de kerstmarkt dus ... dan komt hij best van pas denk ik zo.

:)

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 13:47
er bestaat wel een sokken loom . hierbij hobbydoos verkrijgbaar met een boekje met uitleg .
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 14:16

Ok Fieke,

De molen is binnen en binnen 10 minuten heb je gewoon een dubbel gebreide muts....lol.... Verder ben ik nog niet gekomen hoor, maar mutsen breien gaat nu wel heeeeeeel snel. Ik ga er vanavond nog even verder mee stoeien en dan kijk ik even verder :)

Groetjes Belinda

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 15:13
Ik heb zo'n sokken loom maar ben door omstandigheden nog niet aan de slag gegaan met dat ding.  Ik ben ook wel nieuwschierig van wat het nu juist gaat worden, maar er staan eerst nog wat kerstgeschenkjes op mijn lijstje.  Die moeten eerst af gewerkt worden.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 15:44
wat kun je er allemaal mee maken? heb ze ook zien staan maar wil graag eerst wat meer informatie.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.720 seconden.
Lang Yarns