Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pure nieuwsgierigheid

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 11:36

ik wist even niets te verzinnen, voor mijn dochtertje had ik een kinder CD op en daar staat het liedje van de animatieserie Maya de bij op. Dacht maya is wel leuk en bees komt van het engelse bijen. Het is het natuurjaar van de bijen, omdat het slecht gaat met deze bijzondere diertjes. Terwijl ze ook een belangrijke functie hebben.

 
Omdat ik natuurgids ben vond ik dit wel grappig. Vandaar ook het bijtje bij mijn handtekening. Niet echt bijzonder hoor!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 11:41
De laatste 4 letters van mijn naam en daar dan Belle bij.

Naar het liedje van de Beatles, Michelle Ma Belle 

LOL

Wel leuk om te lezen hoe iedereen aan zijn naam komt 


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 11:46
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

ik wist even niets te verzinnen, voor mijn dochtertje had ik een kinder CD op en daar staat het liedje van de animatieserie Maya de bij op. Dacht maya is wel leuk en bees komt van het engelse bijen. Het is het natuurjaar van de bijen, omdat het slecht gaat met deze bijzondere diertjes. Terwijl ze ook een belangrijke functie hebben. Omdat ik natuurgids ben vond ik dit wel grappig. Vandaar ook het bijtje bij mijn handtekening. Niet echt bijzonder hoor!


Ik vind het best een mooi verhaal. 'Natuurjaar van de bij', mij was het tot nu toe onbekend ... 
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 12:04
de naam elma komt niet vaak voor maar hier wel dus moest ik wat verzinnen en toen werdt het doortje zomaar uit m'n dikke duim gezogen ik wist gewoon niks meer ik had al zoveel geprobeerd Tongue
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 12:22
Gewoon mijn naam, Diny en mijn verjaardag 18-3. Wanneer iemand vraagt naar mijn internetnaam zeg ik altijd, diny achttien drie en niet honderddrientachtig..
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 12:33
mijn naam pralientje komt omdat ik vroeger op een pralienen fabriek gewerkt heb en wegens ziekte ben ik op dit forum terecht gekomen
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 13:04
drgini (dokter gini, zeg ik altijd) is een anagram van mijn naam: Ingrid
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 13:13
is gewoon mijn roepnaam


Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 14:09
Viviane kon niet .Mijn man en gans zijn familie (ze zijn Engels) noemen me altijd Vif daar heb dan maar een ke erachter gezet
Vifke
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 14:43
MIJN NAAM IS GEWOON HESTER
IK WAS DE ENIGSTE IN MIJN FAMILY DIE ECHT HELEMAAL KNETTERGEK IS VAN KERST,HIHIHI
DUS VANDAAR HESTERKERSTGEK1.
 
MAAR TEGENWOORDIG KORT IK HET GEWOON AF MET HESTER
WANT ZO KENNEN VELEN ME!!
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 14:49
Die van mij lijkt me wel duidelijk.. Alhoewel ik niet meer in Arnhem woon haha..
 
Normaal heb ik als naam pinokkio, alleen daar was ik het w8woord van kwijt.. lol.. Waarom ik die altijd heb, geen idee.. En zo heb ik nog een paar andere nicknames.. Maargoed, ook daar geen betekenis bij..
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 15:03
mijn echte naam was/is al ingebruik dus mijn doopnaam danmaar en mijn man vindt francisca mooier als mijn naam niets byzonders dus
Anne-Marie
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 15:39
Wat ontzettend leuk om te lezen hoe een en ander gekomen is.....ik ben mijn naam Marlies ook nog niet tegengekomen....ach als je maar vaak genoeg inlogd onthou je het vanzelf LOLLOLLOL
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 16:05
Mijn zus noemt mij al mijn hele leven 'Jan', en sinds ze een kindje heeft is het nu dus ook 'tante Jan' Smile

En aangezien ik me hier heb aangemeld omdat ik iets voor mijn nichtje wilde maken, was de naam snel gekozen!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 16:25
Yobs, de eerste letters van onze kinderen hun naam, ik vond Yobs te engels klinken de namen zijn absoluut niet engels dus daarom je erachter en j is de eerste letter van mijn man z'n naam en mijn naam en de eerste letter van alle vier kinderen hun tweede naam en de e paste er mooi achter. Leuk om te lezen hoe anderen op hun forumnaam zijn gekomen
Groet,

Yobsje
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 18:16
EIgenlijk is mijn nick een samenvoegsel van 2 hobbies. Ten eerste natuurlijk haken (en breien, borduren) en mijn tweede grote hobby is EHBO (instructeur, evenemententeam, coördinator EHBO op mijn werk en SIGMA-lid). SIGMA is een groep opgeleide mensen die in geval van een "groot incident" opgeroepen kan worden ter medische assistentie. Hierbij worden we bevoorraad door een haakarmbak. Vandaar dus HaakA(rm)B(ak)
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 19:00
Jolanda komt op elk forum al honderd keer voor,mn dochters en schoonzoons noemen me al jaren sjaak,vandaar
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:09
Originally posted by sjaak sjaak wrote:

Jolanda komt op elk forum al honderd keer voor,mn dochters en schoonzoons noemen me al jaren sjaak,vandaar


Hoe komen ze daar nou bij? Lijkt er niet op toch???????
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:10
Bij mij is het wel duidelijk denk ik. Ik heet Elly en ik hou van amigurumi
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:12
Ik gebruik altijd gewoon mijn naam, er zijn wel Machtelds en Mechtelds, maar die g en t in mijn naam zijn een foutje van de burgerlijke stand. In mijn achternaam komt ook een g en een t voor, dus toen mijn vader aangifte deed van zijn 2e dochter Machteld de Regt vroeg de ambtenaar: "Met een g en een t? "Ja", zei pa, denkend aan zijn achternaam. Och het was de dag vóór kerst. Mijn moeder vond het wel pittig staan op mijn geboorteakte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns