Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pure nieuwsgierigheid

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:13
Originally posted by Jolly Jolly wrote:




Jolly is de naam van onze Golden Retriever reu, hij wordt op 30 april 2 jaar, de vlaggen hangen dan uit.
Jolly betekent vrolijk, blij, speels en dat is hij ook. Mijn eigen naam is Henny.



Koninklijk hondje hoor! fijn dat iedereen voor haar vlagt, haha
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:48
Nickname gebruik ik al jaren! Nicole is mijn voornaam,Teg de eerste 3 letters van mijn achternaam..
Grappig eigenlijk: ik reageer nooit op Nicole,en ook niemand noemt mij zo...Al jaren is het Niek..Maar ook die is op internet altijd al in gebruik..
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 20:48
Errug leuk topic trouwens!
Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 21:09
Dit is eigenlijk mijn paraaf maar dan uitgeschreven, deze heb ik op een vroegere baan heel veel gebruikt en het is eigenlijk blijven hangen, en "oogt" voor mij hetzelfde als mijn naam gewoon geschreven.
Maar nu ik er zo naar kijk, kan ik me voorstellen dat het er een beetje vreemd uitziet..Embarrassed
@-M = A-M en Gr zijn de eerst twee letters van mijn achternaam.
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 21:33
Nou ja Jolanda43, gewoon mijn naam en leeftijd van toen. Ben nu 44. Wil wel een andere naam maar weet niet hoe te veranderen
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 03:39
mijn zoon en schoondochter wilden naar een rommelmarkt en wilden door mijn overvolle kasten om die eens op te ruimen maar ja dat gaat zomaar niet, savonds kwam ik op een bazar waar ze allesbij opbod verkochten dus ook de boeken voor 7 euro een auto vol boeken en we moesten 2x rijden dus heelveel boeken en we hebben ook nog eens een grote auto dus kun je nagaan bergen boeken, toen vroeg mijn zoon wat moet je daar nu mee nu zei ik kun je op de rommelmarkt weer verkopen, hebben ze dus een aantal keren gedaan, toen waren we er allemaal zat van en er een aantal op markplaats verkocht daar wilde ik een andere naam en noemde ik mij zelf boek en die naam gebruik ik dusnu als er een nickname word gevraagt maar ook van marktplaats waren we snel flauw wat een gedoe te veel boeken, dus de rest in 1x verkocht was trouwens ook wel heel veel lol hebben er mee
LOL
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 08:07
geen nickname, gewoon mijn naam met de letters van mijn achternaam, want zoals vele was mijn naam hier ook al in gebruik.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 10:16
Stukje uit mijn voorsteltopic:
Stel je voor, een avondje monopoly met je 3 broertjes:
Broertje rechts is aan de beurt geweest, nu is de beurt aan mij, waarop broertje zegt: Kris is. Aanzien hij dit snel zegt (limburgse afwijking, snel praten) werd dat krisis, wat al snel verbasterder in krissis.
Zo, daar komt mijn nick vandaan.

Geboren als Krissie.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 10:27

als ik klein was werd ik zo genoemd  LOL

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 11:46
Ook bij mij was mijn naam al in gebruik, en omdat ik deze naam ook gebruikte op Smulweb, ben ik hem hier ook maar gaan gebruiken. Lekker makkelijk te onthouden. En hoe ik destijds aan _y ben gekomen, weet ik eigenlijk al niet eens meer Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 11:56
Bij mijn naam geen spectaculaire dingen
Chantal is mijn naam. Mv2 bedoel ik moeder van 2
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 694
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 21:28
een combinatie van de eerste letters van alle gezinsleden.
Ik hou er niet zo van om met mijn gewone naam op het www te staan.
Op mail van jullie reageer ik trouwens wel altijd met mijn eigen naam hoor!
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 22:04
Ook hier een combinatie van 2 namen, Jo komt van mn voornaam (Joanne) en Paa zijn de beginletters van m'n achternaam.. Had Jojo willen doen, zo noemen ze me nog wel eens, maar die was al in gebruik,, dus sjah, dan moet je wat anders verzinnen he;)
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2012 om 22:14
Annita is gewoon mijn eigen naam, en was nog niet in gebruik!
W.s. door de twee "nn". Mijn oma heette nl. Anna en daar ben ik naar vernoemd.
Anita met één "n", kom je meerdere malen tegen.
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 00:52
Ta Nichia is de naam van de nagelstudio die ik 7 jaar heb gehad,daar ben ik mee gestopt toen ik zwanger werd van me 2e zoontje.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 10:06
Babbel komt van mijn hyves babbels.truitjes af, maar mijn naam is gewoon Naomi.
babbel
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 10:43
Ik word m'n leven lang al Ieke genoemd. Omdat ik m'n eerder had (by Ieke), heb ik die hier ook maar gebruikt.

En wat een ontzettend leuk topic dit!
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 04:29
mij naambestaat uit de eerste letters van mijn kindjes:
Ma (marijn) Lo (lotte) Fa (famke)

Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 07:40
Gewoon m'n naam Big smile.
Ik heette eigenlijk Marleen (zonder i tussen de r en de l),
maar heb die lang geleden laten veranderen in Marileen.
Sommige mensen die mij al van vroeger kennen, zeggen soms
nog steeds Marleen Unhappy.
Word ook nogaleens Leentje genoemd LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 08:55
mijn naam is winter61beer,winter spreek voor zich en het jaar 61 is het jaar dat ik ben geboren,beer is dat ik nog steeds van beren hou.mijn echte naam is Diana,
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns