Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sokkenbreien

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 14:39
Ik brei continentaal Dine. Mocht niet meer breien met de naald onder mijn arm. Jaren niet gebreid. wel toen al continentaal geprobeerd. De averechte steek lukte absoluut niet naar mijn zin. Tot ik de rondbreinaalden (via hobbydoos) ontdekt heb. Ik kan weer breien, hiep, hiep hoera. Als ik met 4 naalden brei, wat ik vroeger dus niet kon omdat ze niet onder mijn arm gingen, brei ik ook continentaal.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Letty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Letty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 23:06
Vandaag ook de verwisselbare rondbreinaalden van knit prp gekocht ... Moet zeggen dat ze super breien... Toch een heel verschil met de rondbreinaald van zeeman... Kostvwat maar dan heb je ook wat😜
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 10:31
Gewoon met 4 lange naalden zonder punt.Heb alle andere manieren ook geprobeerd maar kom toch steeds weer terug op mijn oude vertrouwde manier
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 12:32
Heb ook de verwisselbare van in Knit pro in hout. Voor sommige garens gebruik ik metalen. De naalden van Lana Grossa zijn van Knit Pro. Ik vind ze geweldig. Addi heeft een dikkere punt. Zijn fijne naalden, maar ik vond de punt te dik. Gelukkig kunnen verkopen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Maenade View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maenade Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 15:48
Ik heb zowel de rondbreinaalden geprobeerd (zowel met 1 als met 2) maar ik vind het toch makkelijker op 5 sokkenbreinaalden van 20 cm.

Maar..... nog een paar weken wachten en dan komt mijn antieke sokkenbreimachine uit zweden!Clap
ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat.
Ze zeggen dat je een paar sokken dan in een uur afhebt. Smile
normaal doe ik daar toch wel een week over (ik werk full time, dus ik brei alleen als ik vrij ben)
Back to Top
Letty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Letty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 20:28
Een sokkenbrei machine nooit van gehoord!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns