steeds moe |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een gebroken been is zichtbaar, maar dit is erger. Vooral het opsporen van de oorzaak.
Ik hoop dat er gauw een goede diagnose komt, dan weten jullie tenminste hoe of wat. Sterkte. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wens jullie heel veel sterkte,
|
|
groetjes geesje
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
hartelijk dank allemaal voor de opbeurende woorden .
Mijn man voelt zich toch al veel fitter eigenlijk de voorbije 2 dagen , dat vitamienen suplement zal zijn werk doen denk ik . Ik moet vanavond bellen naar d edokter voor zijn uitslag van het bloed en dan zullen we weer iets meer weten hopelijk
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben benieuwd. Fijn dat het iig weer iets beter gaat! Zijn toch zorgen, hè.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja best wel Esther pffffffffff en toen ik gisteren belde naar de dokter had hij de uitslag nog niet binnen gekregen dus weer wat langer wachten
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Deesjebeesje
Newbie Lid sinds: 02 Oktober 2013 Locatie: Den Oever Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van hartproblemen zelf kan je ook gigantisch moe zijn. Ik kan het weten, ik ben al jaren chronisch vermoeid en pas sinds dit jaar weet ik dat het al die tijd door mijn hart komt.
Hopelijk weet je snel meer. |
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb jaren lang te maken gehad met extreme vermoeidheid en daarbij allerlei lichamelijke klachten. Onderzoeken wezen niets uit. Bij toeval werd er echter ontdekt dat ik een extreem laag vitamine D level had. Na 3 maanden hoge dosis vitamine d ingenomen te hebben zijn alle klachten verdwenen.
Nadeel in Nederland is wel dat iedere arts en ziekenhuis verschillende hoogtes hanteren. Vaak zegt men dat bij 50mg het vit D level voldoende is, echter heb ik gemerkt dat als mijn level rond de 80mg zit dit de juiste waarde voor mij is. Ik heb veel onderzoek erna gedaan en zeker 3/4 van de bevolking heeft een vit D gebrek. Mijn bevindingen kan je lezen in http://plazilla.com/ervaring-met-vitamine-d-tekort
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt wederom voor jullie reacties
nu een ander verhaal de bloeduitslagen zijn "ergens" zoek geraakt en nu zou mijn man terug bloed moeten laten trekken maar omdat hij zich veel beter voelt (en dat is ook wel zo , eten gaat prima en is niet meer moe ) wil hij nog een tijdje daarmee wachten dus ja eigenlijk weten we dus nog niks alleen dat het weer terug beter gaat met hem en dat is toch het belangrijkste , niet ? |
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tuurlijk is dat het belangrijkste! Ik wens jullie toe dat het zo goed mag blijven gaan!
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zit ook even niet echt mee bij jullie he. Ik zou hem toch voor alle zekerheid nog een keer bloed laten prikken Je kan beter een keer te veel dan een keer te weinig zegt mijn vader altijd Maar dat geld dan alleen voor ons en niet voor hem ook zijn eigenwijze kerel hihihi
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |