Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenStitch ’n Bitchdag

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Onderwerp: Stitch ’n Bitchdag
    Posted: 15 Juli 2007 om 09:28
Op zaterdag 3 november wordt er een nieuwe landelijke Stitch 'n Bitchdag georganieerd. Blijkbaar wegens groot succes vorig jaar. Ik ben er natuurlijk niet geweest want ik heb nog maar een week of wat geleden van het hele fenomeen gehoord, maar ben zeker van plan om te gaan ! Misschien wel met mensen van de SnB-club hier in Enschede, waar ik helaas pas in september voor het eerst naar toe kan !

Alle informatie over deze dag vind je via deze link :

http://www.stitchnbitchdag.nl/htmls/start.htm

Het is wel een takke-eind met de trein (en een ramp met de auto), maar ik wil toch proberen hierheen te gaan, want het lijkt me een geweldig evenement.

Wie komt er ook op 3 november naar Rotterdam ?

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 10:47
wil wel. hoop alleen dat ik er aan denk....
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 13:27
Ah, ik herinner je er wel af en toe aan . Moet zelf namelijk ook zorgen dat ik het niet vergeet !! Daarom heb ik er ook een link naar gemaakt op mijn website, want daar navigeer ik tegenwoordig zelf vandaan ipv via de favorieten. t Is een beetje mijn eigen startpagina geworden eigenlijk.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 13:29
heb in de agenda gezet dat ik in oktober even een kaart bestel
Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 15:57

Hahah een mannencréche.

Ik zou wel willen komen maar ik kan (nog) niet breien. Wie weet, ik hou dit even open.

Groetjes, Yvonne
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 16:01
je kunt daar ook gewoon kijken. ik neem mn pennen ook niet mee. kijk gewoon rond en koop mooie wol
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 17:29
Bij SnB mag je ook haken hoor, handwerken is handwerken, garen is garen, en iedereen is welkom ! Je hoef niet je eigen entreebewijs te breien hoor. (Zou wel mooi zijn, scheelt een boel centjes .)
Ik neem trouwens m'n pennen wél mee, want ik moet zeker drie uur in de trein/bus zitten EN weer terug, wat ik - als kettingroker zijnde- niet voor niets al vier jaar bewust niet meer gedaan heb !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 18:49

Lijkt mij hardstikke leuk (al brei ik voorlopig nog niet veel, maar haak wel).

WAT ben ik blij dat ik nog eens een roker tegenkom (kettingr. nog wel, net zoals ik). Zeuren "ze" bij jou in de buurt en/of thuis ook zo erg over dat gerook??

Ik woon in Berkel en Rodenrijs, niet zo ver van Rotterdam dus, maar ook hier is het openbaar heeeeeeel slecht. We kunnen wellicht met een stel "meisjes"afspreken bij Rotterdam Centraal?? Lijkt me hardstikke leuk!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 19:06

Ah ik snap t nu.

Misschien kom ik wel, weet nog niet helemaal. T is ook nog een tijd weg, en November is altijd een bronchitis gevoelige maand. Maar grote kans dat als ik tegen die tijd niet mn longen uit mn lijf hoest ik kom.

Lijkt mij zeker leuk om op die manier dames van hier te leren kennen.

Groetjes, Yvonne
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 22:20
nog een roker hier dames. ben wel dusdanig gestopt dat ik nog maar een paar hoef en kan zelfs dagen zonder (alleen bij moeilijke situaties, stress etc niet, dan neem ik er veel). geen 8 pakjes per week meer zoals voorheen. Heeft me heel wat moeite gekost en inderdaad stations zijn drama om zonder sigaretten te doorstaan.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 22:31
Ik plan mijn reis gewoon zo dat ik minimaal één keer moet overstappen danwel bewust op de volgende trein wachten, bij Amersfoort of Utrecht ofzo. Scheelt je misschien een half uur op ene toch al lange reis, maar het is dan wel een prettige rook- en koffiepauze (want die schenken ze ook niet meer op de Intercity volgens mij).
Liefst ga ik met de eigen auto, maar dat is wel een hele kostbare zaak, ter plekke zal het stressen zijn om een parkeerplek te vinden, en 's avonds door het donker terug;verdwalen op heen én terugweg gegarandeerd ! Dan toch maar een paar uurtjes breien ipv roken ! Neem wel een grote zak dropjes mee ofzo. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 22:47
Wat betreft het parkeren: bij de Van Nelle fabriek is een groot parkeerterrein. Dus de parkeerstress valt wel mee. Maar dan kun je niet breien op weg naar de SnB-dag (tenzij je met iemand anders mee kunt rijden).
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 14:13

Heb nog nooit onderweg in de auto gehaakt of gebreid. Ik denk ook niet dat mijn Kees dat gezellig zou vinden.

Als ik zelf rijd heb ik mijn handen helaas o.a. aan het stuur nodig, duszszszsz ..

groet, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 14:21
dan word ik hartstikke wagenziek hahahaha
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 22:05
...............jee hier nog een rookster................ik krijg stress in het lange o.v reizen maar moet wel...................en dan kan ik ook nog niet bij mijn kinderen roken (geef hun wel gelijk) zoon net opgehouden en dochter astma en heeft nooit gerookt........................ik zie wel tegen de tijd of ik ook naar SnB kom.  gr.geesje
groetjes geesje
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 23:07
De SnBgroep hier zal ook wel non-smokers zijn, dat is tegenwoordig bijna schering en inslag, en het is in de plaatselijke bibliotheek (waar ik ,inderdaad, juist om die reden al bijna vijftien jaar niet meer kom. Vroeger zat ik er uuuuuren, tijdschriften te lezen, koffie te drinken en....jawel. Tot pakweg 1990 schat ik, toen was het uit met de pret.)
Momenteel ben ik aan het afkicken van de horeca, en drink ik mijn koffie bij voorkeur thuis of bij vriendinnen. Is uiteindelijk ook veel voordeliger denk ik.
Ik hoop alleen wel dat het niet meer op stráát mogen roken (terrasjes etc) nog ver van ons verwijderd is, maar ik vrees het ergste !
Mijn ervaring is overigens wel dat het op feestjes en dergelijke vooral buiten steeds gezelliger wordt !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 08:56

Ik ben vorig jaar weer gestart met haken ook al om MINDER te roken dan ik zou doen als ik lees b.v. In de auto rook ik nooit (meer). In mijn familie rookt bijna niemand en ik word op verjaardagen en feestjes dan ook vaak op mijn vingers getikt en meewarig aangekeken.

Maar ja, ik blijf er vrolijk onder en trek me het maar niet te veel aan. Tuurlijk weet ik dat het niet gezond is en dat ik bv meer fruit zou moeten eten en dat je voor de prijs van een pakje sigaretten mooie wol kunt kopen en .....

Ik zit lekker in mijn vel EN ik heb jullie: wat wil je nog meer??

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Martine_1 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 62
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 14:10

Leuk idee! Ik ga er ook zeker heen! En ik rook ook, dus kom jullie vast wel buiten tegen, haha!

Groetjes Martine.

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 15:28
Hier nog eentje,misschien ga ik er ook wel heen!!!
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2007 om 19:57
Ik lees net op een kaartje over de beurs dat ik onlangs gekregen heb, dat de entree 12,50 euro is. Is dat niet een beetje veel?
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns