svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes |
Reageer
|
Pagina 123 4> |
| Autheur | |||
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: svp lezen en reageren lieve HobbydoosjesPosted: 07 Maart 2012 om 22:43 |
||
|
...even de opmerking van Lydia lezen...over de creaties en graag reactie of wij het '' verkeerd zien'' of ervaren...
|
|||
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|||
![]() |
|||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 23:04 |
||
|
Ik weet niet goed wat Lydia bedoeld met reklameblok (misschien ben ik dom) |
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 23:39 |
||
|
marileen, heb het uitgelegd aan je, als iemand een winkeltje heeft is dat leuk, maar dan hoeft er hier geen reclame gemaakt te worden.
Sorry, ik vindt dat niet kunnen hier op het forum, maar dat is mijn mening maar, misschien dat andere hobbydoosjes er anders over denken. Ieder z'n mening |
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 23:40 |
||
|
Dat ben ik helemaal met je eens Lydia. Daar is het forum niet voor bedoeld.
|
|||
![]() |
|||
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 00:03 |
||
|
Het viel mij vanmiddag op dat er erg veel door deze 2 dames gepresenteerd is geworden. Zelf heb ik ook op een paar werkstukken gereageerd omdat ik het handwerk zeker bewonder. Het lijkt mij niet de bedoeling dat als iemand een website heeft met handwerkstukken van zichzelf dat alles binnen de kortste keren een voor een op dit forum gezet gaat worden. Een verwijzing naar een eigen weblog of website zoals de meesten dat hier doen, zou voldoende moeten zijn. Er zijn hier toch regels wat het reclame maken betreft? Reclame en verkoop van je produkten horen m.i. thuis op je eigen blog of site.
|
|||
![]() |
|||
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 07:29 |
||
|
ze had een eerdere reclamestunt van iemand anders gelezen denk ik, en toen dacht ze dan doe ik het zo. Dat we onze creaties laten zien dat mag daar zijn we trots op Maar verwijzen naar je www. of in haar geval naar d'r hyves en dat moet genoeg zijn, toch?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:01 |
||
|
ik wilde echt geen zekerd zijn, maar dit kan in mijn ogen gewoon niet, van de week attendeerde iemand die zich voorstelde op haar www, zodat het duidelijk werd wat haar hobbies zijn en werd beschuldigd van reclame maken, dat vindt ik meten met 2 maten
|
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:06 |
||
|
Ze heeft in haar voorstelberichtje gezet dat haar moeder haar mail beantwoord Ik heb haar vanmorgen een PM gestuurd en gevraagd of ze het Mijn Creaties topic niet meer vol wil storten. Ik heb haar de tip gegeven om bijv. van een aantal dingen een fotocollage te maken en deze dan te posten |
|||
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|||
![]() |
|||
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:12 |
||
|
Waar MIJN CREATIES voor bedoeld is is zo duidelijk als wat: gewoon aan elkaar laten zien wat je gemaakt hebt omdat dat leuk is en je blij bent dat iets af is.Om het te delen met elkaar. Wanneer je iets wilt verkopen ga je maar naar Marktplaats enz. |
|||
|
Groetjes van Jolly
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:37 |
||
|
Ik begrijp niet waar dit over gaat, welke opmerking van Lydia? En waar? |
|||
![]() |
|||
Lisette1985
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 174 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:44 |
||
|
Ik voel me een beetje aangesproken omdat ik nieuw ben en gisteren ook al mijn creaties heb laten zien die ik de afgelopen weken heb gemaakt. Ik wilde het graag laten zien omdat ik er zo trots op ben en benieuwd was wat jullie ervan vonden, en eerlijk is eerlijk, ik kreeg veel leuke reacties. Het is absoluut niet mijn bedoeling om reclame te maken, ik heb geen eigen website en ik verkoop ook niks dus eigenlijk weet ik zelf niet waar ik reclame voor zou moeten maken ... gewoon puur hobby voor mezelf. En ik deel jullie mening en ik snap het volledig. Ik weet ook niet zeker of jullie mij daar ook mee bedoelen, maar mijn excuses als dat wel het geval is. Heb me hier aangemeld omdat ik haken vreselijk leuk vind, jullie werkjes bewonder en inspiratie op wil doen en gewoon een leuke gezellige tijd wil hebben. |
|||
![]() |
|||
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:48 |
||
|
Ach lieve Lisetje, daar was ik bang voor dat de ''verkeerde'' mensen zich aangesproken zouden voelen en dat is nu juis tIET de bedoeling, blijven delen meissie ...!! En Jips: JIJ deed wat ik meteen had moeten doen maar vanochtend pas bedacht: een eerlijke pm sturen naar Babbel, dat is de meest faire manier om je ongenoegen te laten blijken maar ja, ik twijfelde en deed het dus zo...bedankt allemaal voor de reacties en we zijn het eens, jij ook Babbel ???
|
|||
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|||
![]() |
|||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:51 |
||
|
Lisette, er is verschil. Jij hebt een heleboel creaties gemaakt voor je eigen plezier en daar foto's van gemaakt en nu je op het forum komt, wil je die dingen laten zien, om jezelf als hobbydoos te presenteren. Dan weten we wat je zoal doet. Net als wij ons presenteren met onze creaties (als we foto's kunnen plaatsen).
Als iemand commercieel bezig is, kan ze zich hier voorstellen en ons attent maken op haar www, maar dan moet ze haar creaties, die ze gaat verkopen op die www zetten en niet hier. Dus Lisette, blijven en meepraten, hoor, het is hier veel te gezellig. |
|||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
![]() |
|||
Lisette1985
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:54 |
||
|
Ik ben blij te lezen dat dat het gelukkig niet het geval is Voorlopig heb ik even niks te delen, ben nu met een sjaal bezig die niet zo vrolijk word kwa kleur, hij is bijna af, en dan zal ik een foto posten en mogen jullie wel tips geven hoe ik hem alsnog op kan fleuren. |
|||
![]() |
|||
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:57 |
||
|
O ja, die willen we natuurlijk ook zien en dan zullen wij de tips bedenken. Wat denk je van bijv. gehaakte bloemen erop? Een leuke gekleurde rand erlangs? O nee, mijn hoofd is alweer op hol eerst de foto afwachten............... |
|||
|
|||
![]() |
|||
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:58 |
||
|
Ben het helemaal met jullie eens.
Weet je wat je als nieuweling ook zou kunnen doen: 1 topic openen waar je wat foto's plaatst van de dingen die je de afgelopen tijd hebt gemaakt. Ik houd alles wat ik maak bij op m'n blog. Als ik er aan denk plaats ik het hier ook op het forum, maar meestal vergeet ik dat. Vorige week heb ik ook een aantal dingen tegelijk gepost, die eigenlijk best in 1 topic hadden gekund. Scheelt weer ruimte op de server, want die zal inmiddels overlopen van alle topics die geopend worden. Ik weet niet of het onder reclame valt, maar tegenwoordig zet ik op m'n blog wel vaak erbij dat als iemand hetgeen dat ik gemaakt heb wil hebben, dat die dan maar even contact op moet nemen. Heb daar verder nog geen reacties op gehad, dus echt werken doet het niet ;) |
|||
![]() |
|||
Lisette1985
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 10:07 |
||
|
Ik heb geen blog of iets waat ik het op kan zetten. Misschien had ik het beter in 1 topic kunnen plaatsen maar dat hadden er wel heel veel foto's in 1 topic gestaan, nahja dan weet ik het in ieder geval voor de volgende keer.
Jips een leuke gekleurde rand er langs lijkt me ook wel leuk, hoop dat de das/sjaal vandaag af komt, anders morgen en dan zal ik een foto laten zien. Ik had alleen in het hele begin 21 steken, en na 3 toeren had ik er nog 18, het is rottige wol om mee te haken dus ik kon het niet goed zien, en uittrekken gaat niet want het is nogal harige wol. Misschien dat ik dat later nog kan verdoezelen met inderdaad eventueel een rand erlangs? En als ik de das om heb zie je dat denk ik niet eens. |
|||
![]() |
|||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 10:07 |
||
Lintjes doorrijgen? Of een draad in een vrolijke kleur. |
|||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
![]() |
|||
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 10:08 |
||
|
Dat is op zich wel een goed idee, dat ieder Hobbydoosje 1 topic krijgt in Mijn Creaties waar je dan iedere keer je nieuwe creatie in zet en deze zo `ophijst` Dat scheelt een hoop nieuwe topics |
|||
|
|||
![]() |
|||
Lisette1985
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 10:13 |
||
Oh dat is inderdaad ook een leuk idee Leuke kleur draad doorrijgen en dan langs de randen nog een extra toer bij haken in diezelfde vrolijke kleur. |
|||
![]() |
|||
Reageer
|
Pagina 123 4> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |