Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 15:12
ik wil mijn nieuwe trui wel showen, maar vind het leuker als jullie hem zaterdag zien als ik hem aan heb en er een foto van gemaakt is. Voor mij een hele prestatie, Dus even wachten.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 15:15

Nou,vooruit dan maar Maar langer dan zaterdag wachten we niet.

groetjes Frea.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 16:14
O Simone, maar mogen wij hem dan later wel bij mijn creaties zien? Ja toch?
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 16:49
Ja doen hoor jips , anders zie ik die mooie trui niet.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:12
Héél nieuwsgierig naar de trui!!!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:14
ja oke, jullie mogen hem zien, maar ik kan geen foto van mij zelf maken. Vandaar ik even wacht tot zaterdag  
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:54

zolang de creaties NIET te koop zijn, is er  niets mis mee

ik hoop dat ik het goed begrepen heb, we mogen onze creaties tonen, maar niet verkopen,

ik verkoop niets, hou alles lekker voor mezelf  of om weg te geven

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 17:55

Simonne,

ben héééél benieuwd, tot zaterdag

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 18:21
vindt het een goed idee van het opschonen en wat regels opstellen over hoe het op het forum zou moeten/kunnen gaan maar dan wel door Renske vast gesteld en niet door een van ons dan krijgen we weer van deze discussies verder wil ik tegen iedreeen zeggen gewoon lekker verder gaan met jullie leuke hobby's en die vooral blijven tonen
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 18:27
Natuurlijk bepaalt degene die het forum heeft ingesteld de regels, alleen hadden wij het gevoel dat we niet gehoord werden. Terwijl er wel aldoor naar ons verwezen wordt, wat wij niet wisten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 18:37
Toen ik pas lid werd las ik dat patronen met copyright niet mochten rondgedeeld worden en merkte ik dat creaties (dikwijls voor het goede doel bestemd) verkocht werden. Iedereen was er laaiend enthousiast om. 
Nu lees ik dat dit plots niet meer toegelaten is. Vanwaar deze plotse ommekeer ? 
Neem het mij aub niet kwalijk maar het laatste jaar wordt er voortdurend over 'de regels' van het forum gesproken, regels die dikwijls totaal nieuw voor mij zijn. Kan iemand mij aub vertellen waar ik deze kan terugvinden ? Het is namelijk heel onduidelijk voor mij op dit moment.
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 19:37
Het ging er alleen maar om dat er een hele lading topics van één persoon in Mijn creaties was gezet, net wat Lydia zei, het leek wel een reclameblok. Maar ze zijn al gezakt.

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 20:12
En nu maar hopen dat ze daar blijven
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 20:25
Ja dat was mij ook opgevallen op
een gegeven moment bekeek ik
ze gewoon niet meer. omdat ik
geen fotos kan plaatsen met mijn
mobiel zet ik mijn creaties op
mijn blog en verwijs ik daar dan
naar toe Hihi. Dus als iemand al
mijn creaties wilt zien klik op mijn
WWW en nee dit is geen reclame
ik verkoop namelijk niets (nu zit ik
een beetje te liegen want met een
beetje geluk liggen over een.tijdje
mijn woezel en pip patronen in de
winkel ik hoop dat ze de knuffels
goed keuren) o nee maak ik nu
reclame Uh nee want er is nog
niks te koop Hihi.

En claire niet weg gaan hoor jij
maakt zulke leuke dingen!
groetjes nathalie
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 20:34
je hebt prachtige werkjes op je blog staan Natie, vooral die vogeltjes die je zoontje trakteerde vind ik geweldig, de rest trouwens ook!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 20:37
Dank je   
groetjes nathalie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 20:39
Claire, ik hoop dat je je mening bijstelt, want we kunnen jou ook niet missen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 22:52

Even offtopic...

Voor de lieve mensen die mij wilden helpen met de das/sjaal... ik heb hem nu helemaal verprutst, en de eindbestemming is: prullenbak huize Lisette

Gaanderweg ben ik per ongeluk steken gaan minderen waardoor hij er nu niet meer uit ziet, misschien dat ik het nog voorzichtig probeer uit te trekken, maar dat word een dagtaak met die wol.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 09:35
Heb je geen kat of hond, die niet kritisch is, als het om een lekker warm nestje gaat?

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:50
Wat ik maak geef ik weg of het is voor mijn eigen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns