Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenteckeltjes....

Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 10:36

Een heel goed bericht, succes vandaag en dat Luna gauw lekker in haar eigen vertrouwde omgeving weer kan zijn.

GROETJES
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 10:36

Ow wat zal ze blij zijn dat ze je terug ziet, Chrisje :-)
Fijn hoor, dat ze vanmiddag mee naar huis mag, nu kan het echte herstel beginnen!!!
Veel succes met de kleine meid.

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 11:44
Dat is een goed berichtje....verwen haar maar lekker. Hopelijk is snel weer op de been en huppelt ze weer vrolijk rond.
odette
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 12:47
Oh, wat fijn dat ze weer naar huis mag, om verder te herstellen.
Groeten Creaans
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 13:18
wat fijn nieuws zeg, pas maar goed op haar
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 18:34
fijn dat alles zo voorspoedig voorloopt, je zal morgen wel gelukkig zijn en ook een erg gelukkig hondje hebben als ze je weer ziet. Mijn hond knuffelt mij ongeveer suf als ze 1 1/2 uur bij de trimster is geweest.
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 20:20

ze is weer thuis! was helemaal door het dolle toen ik haar ophaalde! ze kon niet lopen (mag ook niet, ze zat op de arm bij de verpleegster) maar begon helemaal gek te gillen van blijdschap, zo lieffff! Het gaat erg goed met haar vonden ze, knapt snel op.

Plassen gaat al zelf met veel wiebelen en onderuit gaan, en dan moet ze weer naar binnen gaan slapen en rusten... We hadden een paar tips gehad om de achterpootjes te ontzien (met een sjaal, oude fietsband, en meer van dat) maar dat vindt ze helemaal niks. Voor haar geen gefriemel aan haar lijf...  Dan gaat ze gewoon ZITTEN en kijkt me aan van: "Je denkt toch niet dat ik met dat achterlijke ding ga rondhobbelen!!!!" Euh, tja, het is natuurlijk wel een teckel, haha! die zijn niet echt plooibaar, hoor!

Ze kan niet aan haar wond omdat ze zo laaaaaang is, maar als ze jeuk heeft gaat ze tegen de bench aan wrijven..; mag niet, dus ik had een oud rompertje bij de buren gehaald. Geen succes met die brede teckel-borst, ze knalt er haast uit... Dan maar een t-shirtje van buurmeisje de mouwtje af geknipt, de knoopjes open aan de schouder..; morgen even langs Zeeman om in de rommelbakken te zoeken naar maatje 86...

ben zooo blij dat ze er weer is, al ben ik doodmoe van onze baby, ik heb het er dubbel en dik voor over...

dank jullie wel voor alle steun, deed me zoveel goed!!!!

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 21:34

Och lieve Chrisje het doet me goed dat te horen zeg dat ze zo lijkt op te knappen!! Haha een rompertje.. Kun je geen foto maken? Dat ziet er vast super lief uit. Een vriendin van mijn moeder had puppies, haar hondje moest een pyjama aan overdag zodat de puppies niet meer konden drinken (want ze moesten leren brokjes eten), ook zo lief..

Knap zeg van haar dat ze al zo opkrummelt, een echte doorzetter dus! Hoop echt voor je dat ze snel weer de oude is, denk dat je zelf nu ook wel het gevoel hebt dat je de goede beslissing genomen hebt!

Een hele dikke knuffel van mij voor jou en je hondje.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 23:11

proficiat met deze goede vooruitgang ....... wat zal ze blij geweest zijn, weer in haar lieve gezinnetje te zijn.

natuurlijk heeft Hema gevoeld, dat er iets aan de hand was, geef haar maar een extra knuffel van mij en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

lieve groetjes TONY

TONY
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 September 2009 om 23:18
Originally posted by Antonia Antonia wrote:

proficiat met deze goede vooruitgang ....... wat zal ze blij geweest zijn, weer in haar lieve gezinnetje te zijn.

natuurlijk heeft Hema gevoeld, dat er iets aan de hand was, geef haar maar een extra knuffel van mij en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

lieve groetjes TONY

Ik kan het niet beter verwoorden dus gebruik die van Tony ff
     All you need is love.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 07:52

Hoi Chrisje,

Nu ben je weer in je element hé ??? Zorgen en zorg dragen voor iemand... is jou wel toevertrouwd !!!

Vele groetjes aan iedereen en een dikke knuffel !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 12:52

haha, ja rita, "pamperen" noemt onze perle dat, geloof ik...

Hm, ik heb voor madame maar een stootrand in de bench gemaakt, want dat t-shirt krijgt ze uit... Geen idee hoe ze het doet, heeeeel stillekes dan ook nog, heb er niks van gemerkt... En vanmorgen lag het weeral naast haar... Spaart me weer een ritje naar de Zeeman, haha!

uitlaten is snel even de tuin in en om haar te helpen moesten we een sjaal onder haar achterpootjes schuiven... Vindt ze weer niks, en gaat ze gewoon zitten...

Ze is dat gehuppel en gesleep nu al goed zat en vertikt uit de bench te komen... Ik laat haar maar even, is al genoeg aan haar getrokken en gesleurd..; draaien we wel een extra wasje als het mis gaat...

Nogal een eigenwijs patiëntje dus (je bent een teckel of je bent het niet), maar ze doet het heel goed, hoor!  

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 13:54
Ben blij dat ze thuis is, er is ook geen betere plek dan thuis en nu snel opknappen. Een dikke knuf voor jullie allemaal.
GROETJES
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 16:31
OO CHRISJE ,WAT HEERLIJK OM DIT ALLEMAAL TE LEZEN.
BEN HEEL ERG BLIJ VOOR JE DAT ALLES ZO GOED GAAT.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 21:00
Oh, wat fijn om dit te lezen, jammer dat ze het T-shirt weer uittrekt. Ben heel blij dat alles goed gaat!
Succes verder.
Groeten Creaans
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 21:37

gaat goed met haar, maandag op controle voor de wond. Gelukkig bij onze eigen dierenarts, hoef ik niet dat hele eind met haar weer in de auto!  

Eigenlijk moet ze in de bench liggen, maar ze verzint al truucjes om elders te gaan pitten... Ze mocht er even uit voor een plas en hinkel de pinkel sloop en kroop ze razend snel naar het buitenhok, daar liggen lekkere dikke tuinkussens in... Ging ze helemaal achterin liggen zodat ik er niet bij kon zonder ook het hok in te moeten..; Kijkt ze best ondeugend van: "Wat ga je nou doen????" en vindt ze zichzelf wel heel slim, hoor!  Heb haar een uurtje laten liggen en dan gelokt met stukje worst... daar kan zelfs een slimme teckel niet aan weerstaan!

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 23:05

O chrisje wat is het een boefje he, maar heerlijk toch dat ze zich zo gedraagd daaraan zie hoe goed het met haar gaat.

Gefeliciteerd hoor dat het allemaal zo goed is verlopen, ben erg blij voor je.

En geef dat heerlijke kleine boefje maar een lekker knuffie van mij hoor.

Liefs, Lidia

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 September 2009 om 12:57
doe ik lidia, van de andere hobbydoosjes ook dus die komt geen aandacht tekort...  Ja, het is een boefje, en dan nog ons eerste en rotverwend..; beetje te laat aan de opvoeding begonnen...  De andere twee luisteren inderdaad toch beter... maar is eerlijk gezegd niet moeilijk om beter te luisteren dan Luna...
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 September 2009 om 13:15

aww zo lief gelukkig is ze dan nog steeds de oude ondanks alles! GELUKKIG MAAR! Veel succes Chrisje, ik ga straks naar Amersfoort maar kom morgen weer lezen hoe het met der gaat

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 September 2009 om 14:58

Heerlijk Chrisje dat ze zo vooruit gaat. En wat heeft ze prachtige streken. Fijn dat ze dat soort dingen weer kan verzinnen. En jij maar creatief zijn in het bedenken van de oplossingen.

Ik vind ze altijd zo schitterend die teckeltjes. Bij ons in de buurt loopt niet een bazin met een grote hond en een teckel. Nee een teckel met een mega hond en haar bazin. De teckel regeerd de hele boel. De andere hond en de bazin hebben niets in te brengen dan lege briefjes. Schitterend om te zien dat mevrouw af en toe even uit wil rusten. Gerust een auto stil laat staan omdat ze de tijd neemt om over te steken en dat de andere twee dan maar rustig aan de overkant van de weg blijven wachten. Het is niet anders. Mevrouws wil is wet...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns