Tegelswijsheden en andere antiquiteiten |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger kreeg de stagiaire de schuld van alles, er moet een zondebok zijn om je handen in onschuld te kunnen wassen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kom uit de automatisering en computers maken geen fouten, alleen mensen maken fouten. Voor computers is alles zwart wit, het is ja of nee
en 1 + 1 = 2 nooit drie. Maar de mensen, die de wetjes bedenken, die doen onzinnige dingen. En een programmeur kan een fout maken, zodat de computer iets anders doet dan verwacht. Er is zo veel slordigheid op de wereld of zal ik mijn favo boek van Max Dendermonde even quoten "De wereld gaat aan vlijt ten onder"
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |