Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenTerug meer zin!

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 14:32

Wel erg ver,maar we kunnen inderdaad ook dromen over bergen wol!!

Groetjes Corry

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 15:04

Ik ga een nieuwe vakantiebestemming plannen. Wordt waarschijnlijk richting Moeskroen, schijnt toch erg leuk te zijn met hele mooie winkels (moet alleen nog man en kind overhalen). Aanhangwagen is inmiddels al geregeld.

Groetjes, Carla

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 16:26
[QUOTE=miep]

Ik ga een nieuwe vakantiebestemming plannen. Wordt waarschijnlijk richting Moeskroen, schijnt toch erg leuk te zijn met hele mooie winkels (moet alleen nog man en kind overhalen). Aanhangwagen is inmiddels al geregeld.

Groetjes, Carla

Hoi,Carla,zelf ga ik enkel naar fibrex en dan terug huiswaarts,fibrex is geen mooie winkel en in de winter is daar geen verwarming ook geen toilet

Dus als het daar hééééél koud is en je moet plots dringend!!!Dan sta je maar wat te springen!!!!!!!Ik denk dat dit ook de reden is waarom die prijzen zo democratisch zijn!Heb zelfs al strengen vilt meegebracht aan 1/5 van de prijs bij andere zaken (hebben ze in vele kleuren)Moeskroen ken ik niet maar Menen ligt daar niet veraf en dat is een mooie winkelstad!Tevens te vermelden voor aquariumliefhebbers is er een hele grote aquariumwinkel in moeskroen(Poisson D'or)Hebben een website,'t is de moeite hoor!,niet ver van fibrex!Mijn man is liefhebber en dropt mij af in fibrex en trekt dan naar de visjes!

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 19:09

Fibrex kennen wij hier niet. Zegt me dus niet zoveel. Mijn vaste adresjes was in Veendam, maar ze zijn gewisseld van eigenaar. Wel jammer, want die dame in de winkel hielp altijd heel erg prettig. Gewoon even wennen, maar ja, wat goed is ...........

Groetjes, Carla

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2007 om 20:46

 

Hallo,luitjes!!!!!!!!

Ben deze namiddag (was onvermijdelijk naar...Fibrex geweest!!!!!!!!!)

Heb reeds op forum vermeld dat ik de nieuwe creatie's van Bergere ontvangen had!(vraag die aan bij Bergere ,de catalogus is gratis).daar staat een jurkje in met ceintuur dat ik voor mijn jongste zal breien(met breimachine,lekker vlot)Dan een tuniek met muts en ceintuur gebreid en gehaakt samen(gebreide stukken wil ik terug met breimachine maken!Om geen tijd te verliezen...want!!!!!!!!!!!!!!!!!!!D'r staat een manteltje in dat ik zou willen breien in Pop Corn en Prisme(buitengewoon prachtig)en die had ik zooooooo graag gemaakt!Maar viel bij Bergere te duur uit!Echt!Pop corn kost 9.90 per plot van 100gr,Prisme kost 4.19 voor 50 gr!Maar moet meer garen rekenen omdat model voor 8 jaar is en ik dit zal breien voor 12 jaar!Dus normaal gezien 4 maal 9.90 en 16 maal 4.19en dat vind ik wel wat te duur!!!!!!!!!!Dus in moeskroen aangekomen kwamen die lieve dames op mij af,toonde de nieuwe bergere en riep er eentje...Wij hebben dat!Ik...slik!!!!!Jaja Zelfde garen Pop Corn aan 2.24 per plot van 100 gr en prisme hadden ze niet!Toen kwam Jasmine met garen van Annell(Sportive)aan 1.86 de plot(50 gr-60m)net zoals prisme en met zelfde naalden in verschillende kleuren!!!!!!Mooi,mooi,mooi!!!!!!!Perfect!!!!!Jajajajaja!!!! !Dus mee voor jongste en gelijk voor tweede,dus zal er 2 breien!Wel verschillend kleur,maar weet nu al dat de ik nooit zal weten welke nu het mooist zal zijn!Normaalprijs :39.60 Pop corn,75.60Prisme en 5.40 knopen!(normaal 120.60euro totaal)Ik betaalde 7.84 Pop Corn,33.48 annell en 1.50 voor prachtige knopen!!!Dus 42.82 Totaal!En die zal nog mooier zijn dan met prisme!Is nog mooiere draad!Wacht maar af!Dus voor de prijs van 1 mantel 120.60!!!!5volgens Bergere catalogus)!Betaalde ik 114.59 voor 2 mantels en 1trui en 1 tuniek met muts en ceintuur!Dus ziet er druk uit voor de toekomst!

Afwerken trui,afwerken trui vleermuismouw,afwerken trui paillettes,Breien jurk breimachine,breien tuniek(breimachine )met gehaakte muts en ceintuur,breien mantel voor mij Vip en Deseo,Breien mantels voor 2 dochters ,dan mischien trapeziumvormig vest of roer ik es in de kast!Trouwens zal vanavond serius moeten herklasseren(kan er nooit meer bij!!!!!!!!)Neeeeeen,ik schaam me niet,mijn bloed suddert momenteel door aders!!!en zal weer dromen van breigaren!!!!!!!Lol!!!!!!!!Zotte Perle! 

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2007 om 20:58
...................hahahahazo herkenbaar..maar ik waag mij niet aan erg grote stukken......en ik heb geen kinderen meer thuis dus dat scheelt ook nog............alhoewel ik natuurlijk wel veel voor ze doe........zoals bij verhuizing nieuwe gordijnen naaien.enz.............................................doe je wel kalmaan??????????????????????     en probeer met niet teveel bezig te zijn......................ik weet het doe dit zelf wel..............het duizeld me alleen het lezen ervan al
groetjes geesje
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2007 om 22:13

Dat is leuk als je het zelfde (of iets ander) garen voor een leukere prijs kan vinden.

Vind de garens in de creations ook vaak best wel erg duur.

odette
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 08:17

jij bent goed op dreef zeg, hihi! zo herkenbaar: daar moeten ze mij voorlopig niet op los laten! (maar als ik wat meer plaats in mijn kast(en) heb???)

brei ze!

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 12:55

Hallo Perle jij bent lekker druk brei ze

groetjes Thea

groetjes Thea
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 13:22
Originally posted by miep miep wrote:

Fibrex kennen wij hier niet. Zegt me dus niet zoveel. Mijn vaste adresjes was in Veendam, maar ze zijn gewisseld van eigenaar. Wel jammer, want die dame in de winkel hielp altijd heel erg prettig. Gewoon even wennen, maar ja, wat goed is ...........

Groetjes, Carla

Hoi Carla.

Anita van 't Braaiwinkeltje is ook heel leuk hoor!!!!! Heb zelf een paar jaar in de zaak gewerkt.Grappig ,waarschijnlijk kennen we elkaar.

Groetjes Catharina

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 13:27

Perle ik wens je alle goeds toe en heel veel plezier met het jaloers maken van ons, die vreselijk ver weg wonen van Fibrex. Nee, hoor vertel maar alles wat je hebt gekocht,geniet met je mee.

Vergeet niet: Je mag er zelf ook zijn!  Heb ook en zeer harde les gehad om dit te beseffen.

Groetjes Catharina

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 17:57
perle, en al een beetje bekomen van je breiwol-aanval?  (ik had er twee weken geleden ook eentje...  Maar niet zo'n erge als jij, hihi!)
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 18:02

He Catharina,

Wat toevallig. Ik heb nog geen foto van mezelf geplaatst (behoorlijk last van valse schaamte), maar misschien doe ik nog een poging. Kwam heel erg vaak in het het braaiwinkeltje (ben vrij lang, donker haar), samen met mijn kleine kneutertje (hoogblond, een en al krul en hij altijd rende gelijk op het speelgoed af en ging met moeite weer met me mee).

Zat jij altijd zo fanatiek te breien achter het gordijntje. Volgens mij heb ik je werk al eens persoonlijk bewonderd.

Groetjes, Carla

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 18:06

Nog even en we kennen elkaar allemaal,ik ken ook een winkel in oudewater,je struikelt over de balen wol,maar heel aardige mevrouw en vaak aanbiedingen en dat is altijd meegenomen,nietwaar!!!

meer perle zoals jij doe ik het niet, dan heb ik geen overzicht meer.

groetjes Corry

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 19:22

Originally posted by chrisje chrisje wrote:

perle, en al een beetje bekomen van je breiwol-aanval?  (ik had er twee weken geleden ook eentje...  Maar niet zo'n erge als jij, hihi!)

Jaja!!!!!!!Heb zopas nog maar es al m'n breiwol uit opgekort(dit wil zeggen,zodanig geklasserd dat het laatste nieuwe ...erbij kan(waren toch weer 78  plotten erbij!LOL!Zaaaalig!!!!!!!!!!!Ben tevreden,heb enkel aangekocht wat favoriet was in catalogus en wat ik zeker graag had gemaakt,Dus !NO BAD FEELINGS!!!!!!!!!!!!!!!En hoe was uw breiwol aanval,dan?

Vele groetjes,Perle!

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 19:25
Originally posted by breioma breioma wrote:

Nog even en we kennen elkaar allemaal,ik ken ook een winkel in oudewater,je struikelt over de balen wol,maar heel aardige mevrouw en vaak aanbiedingen en dat is altijd meegenomen,nietwaar!!!

meer perle zoals jij doe ik het niet, dan heb ik geen overzicht meer.

groetjes Corry

Ja,kan niet bedwingen,het zijn bij mij geen vreetbuien,ik heb enkel wolwoede!!!!!En mijn kasten worden er zoveel mooier van!Heb soms wel als ik deur opendoe er gelijk een hele hoop!!!!Op mijn hoofd neerkomt!!!!!(Is kast tot plafond)Mijn man zal moeten grotere kast maken!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 19:39

mijn aanval??? kwam aan de babbel met een mevrouwtje die nog een hoop overstock liggen had... En bij haar thuis gaan kijken natuurlijk...

Geen idee hoeveel kluwens ik bij had, heb ze nog niet durven tellen...

en ik ga nog terug ook, haha!

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2007 om 21:02
Originally posted by miep miep wrote:

He Catharina,

Wat toevallig. Ik heb nog geen foto van mezelf geplaatst (behoorlijk last van valse schaamte), maar misschien doe ik nog een poging. Kwam heel erg vaak in het het braaiwinkeltje (ben vrij lang, donker haar), samen met mijn kleine kneutertje (hoogblond, een en al krul en hij altijd rende gelijk op het speelgoed af en ging met moeite weer met me mee).

Zat jij altijd zo fanatiek te breien achter het gordijntje. Volgens mij heb ik je werk al eens persoonlijk bewonderd.

Groetjes, Carla

Ja dat was ik.Er gaat bij mij een lichtje branden.Ik weet wel dat Gea helemaal gek was van jouw ,,kneutertje,,.en zie hem ook wel ongeveer voor mij.Wat leuk zeg.Ik ga binnenkort ook een foto plaatsen ondanks dat ik daar een hekel aan heb.Ik hoop dat jij ook de stoute schoenen aan durft te doen.We worden er niet ziek van hoor,dus o.k????????
Groetjes Catharina

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2007 om 07:30
mag dat schattige "kneutertje" ook mee op de foto?
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2007 om 10:28

Ik durf geen breiwinkel meer in te gaan, al die virussen die daar rondzweven, er is geen medicijn tegen te vinden !!!!!!!!!!. En mijn kasten zitten al zo vol.

Tony

Antonia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.421 seconden.
Lang Yarns