TIME OUT |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti je kunt het gemakkelijk uitschakelen . ga naar member control (staat links boven ) dan zie je staan profiel wijzigen daar klik je op. dan zie je iets naar onderen . een rijtje ja ..nee nee staan zet Email Notify me of Replies op nee. en je krijgt geen mail meer. en natuurlijk heel veel strekte |
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kamilla daar ben ik weer zeuren
Dat op nee heb ik gevonden ,maar waar klik je om het te bevestigen . ? bedankt Mutti |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem ik had jouw bericht niet gelezen ,maar ik geloof dat ik het nu door heb .
Bedankt allemaal . Ik hoop dat hij vlug weer op ja kan . |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
onderaan
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal onderaan heb je 2 keuzes:
Profiel updaten (die moet jij hebben) Reset forum (als je verkeerde keuzes weer wilt uitgummen) |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt iedereen .
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, knap goed op en sterkte daarbij.
Succes met de verhuizing Bloem. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aan de verhuizers onder ons succes met klussen...
En aan mutti veel beterschap... |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je .
Ik krijg nu net bericht dat de opname verschoven is naar 5 Sept . Nog langer wachten . En dochter en schoonzoon met vakantie . Ik kreeg van mijn schoonzoon een smartphone . Snap er nog niets van ,maar dan heb ik de tijd om te oefenen . Een gebruiksaanwijzing is er niet meer bij tegenwoordig . Misschien kan ik op de PC wat vinden |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
vervelend mutti dat het verschoven is sterkte met het wachten tot die datum |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes en "plezier" met het verhuizen (ik ben volgend jaar ook aan de beurt!) |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en is het gelukt mutti? Krijgt ge geen berichten meer binnen?
Als ze de opname verschuiven naar 5 september zal het wel meevallen. |
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg nog wel berichten binnen ,maar ik heb contact met Renske gehad en die heeft beloofd het inorde te maken en me weer terug te zetten als ik weer behoefte heb aan het forum .
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed dat er zo'n tussenoplossing bestaat. Neem uw tijd en we zien u wel terug verschijnen.
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat Renske dat wil doen
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
We zitten nu thuisloos op de camping. dat is echt geen straf. heerlijk iedere morgen 2 uren zwemmen en trainen. Het nieuwe huis wordt ondertussen verbouwd. behangen en geschilderd. dan wordt het laminaat gelegd door mijn twee oudste kleinzoons, en de meiden maken alles schoon. de nieuwe keuken word geplaatst wat wil je nog meer. zo nu en dan er even heen rijden om te kijken hoe ver ze zijn. we hopen er ergens in Oktober in te kunnen trekken.
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Twee uur trainen per dag... Jullie komen met een conditie van een beer in je nieuwe huis.
Toch zullen jullie je er wel op verheugen dat je in je eigen onderkomen het gewone leven weer op kan pakken. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Kamilla] Twee uur trainen per dag... Jullie komen met een conditie van een beer in je nieuwe huis.
Toch zullen jullie je er wel op verheugen dat je in je eigen onderkomen het gewone leven weer op kan pakken. Dat zou je wel zeggen een conditie van een beer. maar helaas. na een uurtje koffie drinken in de Camper ben ik al weer zo stijf als een deur, ik snap niet hoe dat kan. |
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, sorry, het was als grapje bedoeld.
Sterkte gewenst. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
super Bloem dat je zo'n goede hulp krijgt.
Knap om twee uur te trainen dat doe ik je niet na. Sterkte nog met alles wat moet gebeuren. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |