Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Leuk even lezen: Heb jij ook A.A.A.D.D.?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Leuk even lezen: Heb jij ook A.A.A.D.D.?
    Posted: 19 Januari 2011 om 14:52

Zo herkenbaar!!!

Heb jij ook A.A.A.D.D. ?

Er is eindelijk een diagnose voor ons probleem.

Het heet A.A.A.D.D. Ofwel: Age Activated Attention Deficit Disorder.

Dit zijn de symptomen: Je beslist om de auto te wassen, je vertrekt richting auto en ziet de post op tafel liggen.

OK, je gaat de auto wassen, maar eerst toch even de post doorbladeren.

Je legt je autosleutels op je bureau, filtert de reclamefoldertjes uit de hoop post en ziet dat de vuilnisbak vol zit.

Dus leg je de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op je bureau en zet de vuilnisbak buiten.

Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen. Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer? Oeps, je hebt er nog maar 1.

Je hebt nog reserveformulieren in de kast boven.

Ah.., daar staat je cola nog.

Eerst die extra overschrijvingen zoeken.

Maar wel eerst die cola wat verder van de computer zetten of je slaat hem nog omver en dan mors je op je toetsenbord.

Weet je wat, zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft hij fris.

Je gaat naar de keuken en bemerkt dat je plantjes er nogal droog bij staan, die hebben dringend water nodig!

Je zet de cola op het aanrecht en hola, daar ligt je zonnebril!

Die zocht je al de hele morgen. Je legt die best maar even weg voor je het vergeet.

Je vult het gietertje met water en vertrekt naar de bloempotten.

Aaaargh!

Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen!

Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus leg je de afstandsbediening beter direct in de woonkamer.

Je giet wat water in de bloempotten en morst op de vloer, gooit de afstandsbediening op een kussen in de zetel en je gaat terug naar de hal.

Waar was je nu weer mee bezig?

Aan het einde van de dag:

De auto is niet gewassen, de rekeningen zijn niet betaald, de cola staat op het aanrecht, de bloemen kregen te weinig water, je hebt nog steeds 1 overschrijvingsformulier en je vind je autosleutels niet meer...

Je probeert te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd.

Daar begrijp je echt niets van, je was de hele dag toch druk bezig!!!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 14:56
Zo, daar kunnen we het weer mee doen!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 14:56
Ik was iedere zaterdagmorgen mijn auto en als ik tegen mijn man zeg dat ik de auto ga wassen, dan begrijp je wel waarom hij hard staat te lachen zeker?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 15:21
Ik herken dit wel maar niet van mezelf. Mijn man begeeft zich altijd op zijpaden. Dan vraagt ie of ik koffie wil, geeft eerst de kat eten, stopt iets in de vaatwasser, ziet buiten in de voortuin een papiertje liggen, dat opgeraapt moet worden, komt terug langs de kattenbak waaruit iets geschept moet worden en ziet mij dan al lekker koffie nippen, die ik zelf inmiddels gepakt heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 15:43
Dit is echt herkenbaar. Moet hier smakelijk om lachen maar doe het zelf ook.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 15:48

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik herken dit wel maar niet van mezelf. Mijn man begeeft zich altijd op zijpaden. Dan vraagt ie of ik koffie wil, geeft eerst de kat eten, stopt iets in de vaatwasser, ziet buiten in de voortuin een papiertje liggen, dat opgeraapt moet worden, komt terug langs de kattenbak waaruit iets geschept moet worden en ziet mij dan al lekker koffie nippen, die ik zelf inmiddels gepakt heb.

Zaterdag ging dat anders prima Magtelt, ik heb wel degelijk een heerlijk bakkie gekregen!

Ja Frea, het is leuk hoe herkenbaar het is. Ik doe het zelf ook

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 16:15

Ik herken het wel,maar het overkomt mij maar zelden,ben redelijk gestructureerd bezig.

Maar zo af en toe heb je van die dagen!!

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 16:16
hihihihi
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 17:01
zoooooooo herkenbaar.
soms ben ik zo druk geweest en als ik aan het einde van de
dag bedenk wat ik gedaan heb dan is dat niet veel.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 17:01
MET ENIGE EGELMAAT OVERKOMT MIJ OOK ZULKE DAGEN. MAAR ACH.....MEESTAL KOMT HET DAN DE VOLGENDE DAG WEL GOED!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 17:05
Goh er staat niet eens mijn naam onder 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 18:46
Herken het ook, wat denk je van waterkoker aanzetten of senseo apparaat en dan na een half uur ineens denken: o ja! (omdat je dus inmiddels weer heel ergens anders mee bezig bent). En 's ochtends brood klaar maken, bordje uit de vaat moeten halen dus eerst de vaat leeghalen, vaat opruimen en dingen in de afgewassen trommeltjes doen waardoor de vaat half leeg blijft staan....... zo kan ik de hele dag wel doorgaan.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 20:08
Heel herkenbaar . Wat ik ook nog wel eens heb als ik heel druk ben geweest: ik sta in de keuken en bedenk wat ik van boven moet halen. Ik loop naar boven en kan me totaal niet meer herinneren wat ik nou toch weer boven moest doen.  Kennen jullie dat ook?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 20:16
Ja Leonie,dat herken ik ook. Komt meestal wel goed.
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 20:31
Geweldig, ik heb er zelf ook een handje van, maar mijn man is echt een duidelijk geval van  A.A.A.D.D.!!!!
groetjes
Iris
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2011 om 20:34
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik herken het wel,maar het overkomt mij maar zelden,ben redelijk gestructureerd bezig.

Maar zo af en toe heb je van die dagen!!

Soms glipt er bij mij ook zo'n dagje tussendoor.
Ik maak me daar niet druk over. Er komen immers nog meer dagen. Die lopen dan weer gesmeerd.

Groet, Tineke01   
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2011 om 08:09
Ik ken de voor je oppakken en achter je neer leggen dagen ook, dus erg herkenbaar!!!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2011 om 10:06

Prachtig

Ik heb het wel maar er komt gelukkig wel iets uit mijn handen whahahahaha

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2011 om 11:02

Dat klinkt me zo bekend in de oren!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2011 om 12:30
Dat naar boven lopen en met lege handen of iets heel anders weer beneden komen, herken ik heel goed. Dat had ik in mijn jeugd al en toen woonden mijn ouders op éénhoog en mijn kamer lag op zolder, drie hoog. Dus aldoor de gemeenschappelijke trap op en af. Werd je lekker warm van en je verbrandde hopelijk wat calorieën.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns